To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-02
Pińczów: Postępowanie na świadczenie codziennej i całodobowej usługi dozoru oraz ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego w Pińczowie
Numer ogłoszenia: 414372 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 373464 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Pińczowie, ul. Grodziskowa 1, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 35733-36, faks 041 3575377 wew. 123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na świadczenie codziennej i całodobowej usługi dozoru oraz ochrony osób i mienia Urzędu Skarbowego w Pińczowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest codzienny i całodobowy dozór oraz ochrona osób i mienia obiektu Urzędu Skarbowego w Pińczowie przy ul.Grodziskowej 1. Budynek trzykondygnacyjny o powierzchni użytkowej 1.219 m2 położony na działce o powierzchni 2.234 m2. Budynek wyposażony jest w instalacje alarmową p. pożarową, kontroli włamania a ponadto w sieć komputerową, instalacje wodno-kanalizacyjne, elektryczną, centralnego ogrzewania oraz pełne wyposażenie biur tj. biurka, szafy, sprzęt komputerowy itp. Zasady prowadzenia usługi określone w przedmiocie zamówienia oraz środki ochrony fizycznej muszą być zgodne z rozdz. 4 i rozdz. 6 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o Ochronie osób i mienia (t.j.Dz. U.z 2005 Nr 145 poz. 1221 z późń. zm.) oraz realizacja wszystkich obowiązujących w Urzędzie Skarbowym w Pińczowie przepisów wewnętrznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 56844.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Międzywojewódzka Usługowa Spółka Inwalidów w Kielcach Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 14, 25-004 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 56844.00
- Oferta z najniższą ceną: 56844.00 oferta z najwyższą ceną: 109500.00
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.