Ogłoszenie z dnia 2012-10-24
Wrocław: Wykonanie dodatkowych projektów podziału nieruchomości dla zadania 02130 Budowa Osi Inkubacji na odcinku od ul. Granicznej do ul. Rakietowej
Numer ogłoszenia: 414438 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 10 905, faks 71 77 10 904.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dodatkowych projektów podziału nieruchomości dla zadania 02130 Budowa Osi Inkubacji na odcinku od ul. Granicznej do ul. Rakietowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu podziału dla zadania 02130 - Budowa Osi Inkubacji na odcinku od ul. Granicznej do Rakietowej - odcinek od km 0+835,26 do ul. Rakietowej, a w szczególności: -skompletowanie materiałów geodezyjnych potrzebnych przy podziale; - sporządzenie protokołu z badania ksiąg wieczystych; - sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, jeśli oznaczenie działek gruntu w katastrze jest inne niż w KW; - sporządzenie protokołu przyjęcia granic; - wykonanie projektu podziału działek, stanowiącego załącznik do wniosku o decyzję zezwalającą na realizację inwestycji drogowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRADUS" BIURO GEODEZJI I SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"GRADUS" BIURO GEODEZJI I SZACOWANIA NIERUCHOMOŚCI S.C.
- GRADUS Biuro Geodezji i Szacowania Nieruchomości s. c., ul. Gen K. Kniaziewicza 21 c, 50-455 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5000,00
Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem niniejszego zamówienia dodatkowego jest dokonanie: - weryfikacji i korekty materiałów geodezyjnych wymaganych przy podziale, w związku z nową geometrią jezdni, - wykonanie skorygowanego projektu podziału działek, stanowiącego załącznik do wniosku o decyzję zezwalającą na realizację inwestycji drogowej. Wykonanie niniejszego zamówienia dodatkowego nie było możliwe do przewidzenia na etapie udzielania zamówienia podstawowego ponieważ: Wykonawca po otrzymaniu projektu przebiegu drogi (Oś Inkubacji od ul. Granicznej do ul. Rakietowej), zgodnie z umową podstawową nr ZP/PN/02130/01/2011 z dnia 30.12.2011r., wykonał projekt podziału nieruchomości dla Etapu I i II. Jednak po decyzji Kolegium Planistycznego (15.05.2012) nakazującej skorygowanie przebiegu Osi Inkubacji (tj. odcinka o którym mowa w paragrafie 1 ust. 2 lit. b) umowy nr ZP/PN/02130/01/2011) i umieszczenie jej w korytarzu wynikającym z zapisów MPZP, Wykonawca dokumentacji projektowej dokonał korekty trasy. Z uwagi na powyższe nieprzewidziane okoliczności zaistniała konieczność wykonania korekty i weryfikacji projektów podziałów działek dla etapu II. Wykonanie ww. zamówienia dodatkowego jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego w zakresie o którym mowa w paragraf 1 ust. 5 pkt. 5.2. umowy dot. zamówienia podstawowego ZP/PN/02130/01/2011 tj. do wyznaczenia i utrwalenia punktów granicznych wynikających z ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zatwierdzającej projekty podziału, sporządzenie protokołu z okazania granic oraz sporządzenia dokumentacji geodezyjnej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami określonymi w ustawie z dnia 17.05.1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne i przekazania jej do państwowego zasobu geodezyjnego. Termin realizacji zamówienia podstawowego to 6 tygodni od dnia uzyskania ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. W związku z powyższym wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Niniejsze zamówienie dodatkowe nie jest objęte przedmiotem zamówienia podstawowego. Jest to pierwsze zamówienie dodatkowe w niniejszym postępowaniu. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 2
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (2 części) - edycja 1/2025
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Wykonanie wycen nieruchomości w 2025 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami - lokale mieszkalne i użytkowe
- Wycena wartości aktywów na potrzeby sporządzenia bilansu otwarcia likwidacji, wycena możliwego do uzyskania czynszu za najem rzeczy oraz wycena rzeczy
- Usługa sporządzenia operatu szac. określającego wartość prawa własności dla nieruch. położonej przy ul. T. Kościuszki oraz ustanowienia służebności dla nieruch. ozn. jako dz. nr 26/8 w Radomiu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.