Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-12-02
Pszczyna: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pszczynie ( usługa kompleksowa)
Numer ogłoszenia: 414516 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie , ul. Korfantego 6, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 0322103021 wew. 234, faks 032 210 49 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozpszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pszczynie ( usługa kompleksowa).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji do obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pszczynie określonych w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Warunki przyłącza zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: - prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą, - posiadali aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, - posiadali Umowę Generalną z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: - złożyli oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: - złożyli oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Ustawy. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: - złożyli oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia- Nie spełnia chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W ramach zamówienia wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej -ustawą-, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ; c) oświadczenie Wykonawcy, iż posiada Umowę Generalną z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego; Za aktualny odpis lub zaświadczenia należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). Wykonawcy mający siedzibę, miejsce zamieszkania lub miejsce pochodzenia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postępują zgodnie z uregulowaniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Informację o podwykonawcach, zgodnie z cz. XI SIWZ (o ile dotyczy). 4. Do oferty należy również dołączyć: a) Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wszystkie dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy) lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 6. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 7. .Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozpszczyna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Antesa 11
43-200 Pszczyna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Antesa 11 43-200 Pszczyna (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Bezpieczne Przedszkole - utwardzenie terenu wraz z wymianą ogrodzenia przy Przedszkolu nr 1 w Pszczynie
- Dostawa konstrukcji wsporczych złożonych ze słupków i wysięgników z rur stalowych do znaków drogowych
- Przebudowa ul. Pośpiecha w Pszczynie
- Wykonanie projektu budowlanego w ramach umowy o dofinansowanie projektu "Rewitalizacja budynku gospodarczego, budynku Oficyny wraz z otoczeniem i przystosowanie do prowadzenia działalności muzealnej"
- Przebudowa przepustu w ciągu DP nr 4116S tj. ul. Uzdrowiskowej w Goczałkowicach-Zdroju w km 1+225
- Remont placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pszczynie - etap II
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż paneli fotowolt. dla oczyszczalni ścieków w Łaniętach i dla stacji uzdatniania wody Anielin- Pomarzany oraz montaż paneli fotowolt. i pomp ciepła dla świetlicy wiejskiej w Suchodębiu
- Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby RCKiK w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 26/32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi jej dystrybucji do WITU OBD w Stalowej Woli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.