Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-25
Bydgoszcz: Sukcesywne dostawy leków, materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 41457 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego , ul. ks. R. Markwarta 7, 85-015 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3230413, faks 52 3230413.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.bydgoszcz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wspr.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy leków, materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, drobnego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków, materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, drobnego sprzętu medycznego w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.69.00.00-3, 33.60.00.00-6, 33.69.25.00-2, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.12.41.31-2, 33.14.11.10-4, 33.17.20.00-6, 33.14.00.00-3, 33.12.41.31-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin płatności - 3
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspr.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy, ul. ks. R. Markwarta 7, 85-015 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy, ul. ks. R. Markwarta 7, 85-015 Bydgoszcz - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NaCl w strzykawce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Płyny infuzyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leki psychotropowe i narkotyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt jednorazowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt jednorazowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drobny sprzęt jednorazowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Paski testowe do glukometrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opatrunki hydrożelowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pościel z włókniny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sprzęt do anestezji i resustytacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sprzęt ratunkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Rurki nosowo-gardłowe i krtaniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzatorów do pomieszczeń szpitala
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV dla WIORiN w Bydgoszczy
- Dostawa części do remontu aparatów oddechowych, masek, ubrań gazoszczelnych produkcji MSA AUER, FASER, DRAGER, FENZY oraz części do remontu podręcznego sprzętu gaśniczego produkcji KZWM OGNIOCHRON
- Budowa bieżni oraz siłowni zewnętrznej przy ulicy Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do operacji zaćmy wraz z dzierżawą aparatu do witrektomii przedniej i fakoemulsyfikacji
- Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Neonatologii z Patologią i Intensywną Terapią oraz Oddziału Ginekologiczno-Położniczego
- Dostawy leków
- Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnost., sprzętu medycznego do ciągłej terapii nerkozastępczej, papierów rejestracyjnych oraz pasków testowych do glukometrów do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawy fartuchów chirurgicznych
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.