Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-07
Kraków: Wywóz nieczystości komunalnych stałych, odpadów segregowanych (papier, szkło, plastik, opakowania metalowe po napojach) oraz nietypowych (gruzu, liści, gałęzi, części drewnianych i likwidowanych mebli) z wszystkich posesji Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie w latach 2012 do 2013
Numer ogłoszenia: 414636 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie , ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 662 60 53, faks 0-12 637 22 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości komunalnych stałych, odpadów segregowanych (papier, szkło, plastik, opakowania metalowe po napojach) oraz nietypowych (gruzu, liści, gałęzi, części drewnianych i likwidowanych mebli) z wszystkich posesji Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie w latach 2012 do 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz nieczystości komunalnych stałych, odpadów segregowanych (papier, szkło, plastik, opakowania metalowe po napojach) oraz nietypowych (gruzu, liści, gałęzi, części drewnianych i likwidowanych mebli - do zamówionych jednorazowo kontenerów) z wszystkich posesji Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie w latach 2012 do 2013.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Wywóz nieczystości komunalnych stałych, odpadów segregowanych (papier, szkło, plastik, opakowania metalowe po napojach) oraz nietypowych (gruzu, liści, gałęzi, części drewnianych i likwidowanych mebli - do zamówionych jednorazowo kontenerów) z wszystkich posesji Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie w latach 2012 do 2013 - ok.80000 PLN
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Oferent musi mieć podpisaną umowę lub umowy z wysypiskiem śmieci na wszystkie asortymenty odpadów będących przedmiotem zamówienia lub umowę na zagospodarowanie odpadów segregowanych. 4. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Wykonawca spełnia wymogi art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych. 6. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych. 7. Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub też uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 8. Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub też uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 9. Wykonawca dostarczył dokumenty wymienione w części III niniejszej specyfikacji. Poniższe dokumenty będą oceniane zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. CZĘŚĆ III. DOKUMENTY JAKIE WINIEN DOSTARCZYĆ WYKONAWCA: 1. Kserokopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, 2. umowa z wysypiskiem śmieci na składowanie odpadów komunalnych oraz (gruzu, liści, gałęzi, części drewnianych i likwidowanych mebli), 3. umowy na zagospodarowanie odpadów segregowanych dotyczy: (papier, szkło, plastik), 4. wykaz osób odpowiedzialnych i wykaz sprzętu jak: pojemniki na odpady segregowane i komunalne z oznaczeniami, samochody z systemem za i rozładunku dostosowane do pojemników i kontenerów (Załącznik nr 2 do oferty podpisany przez osoby podpisujące ofertę - załącznik sporządza Wykonawca), 5. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, do oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 8. oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 9. w przypadku składania oferty wspólnej - Wykonawca winien przedłożyć również żądane oświadczenia i kserokopie dokumentów od poszczególnych firm oraz, przy podpisywaniu umowy o zamówienie publiczne, umowę regulującą współpracę z nimi, ze wskazaniem lidera i zakresu odpowiedzialności wobec Zamawiającego, 10. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmujemy jej postanowienia bez zastrzeżeń, oraz że zdobył konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania oferty, 11. Wypełniona i podpisana propozycja umowy stanowiąca (Załącznik nr 3 do oferty). 12. Druk oferty stanowiący (Załącznik nr 1 do oferty), 13. Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje termin płatności faktur przez Zamawiającego w terminie do 30 dni licząc od złożenia zaakceptowanej faktury bez naliczania karnych odsetek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, Sekcja ds Zamówień Publicznych, pok. 177 lub listem polec.prioryt. po wcześniejszym zamówieniu na nr faksu 12 637-22-43.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, Samodzielna Sekcja ds Zamówień Publicznych, pok. 177.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont loggii w budynkach przy ul. Batalionu ,,Skała" AK 8 i 10 w Krakowie.
- Remont balkonów w budynkach przy ul. Batalionu ,,Skała" AK 8,10; ul. Krowoderskich Zuchów 18,24; ul. Prądnicka 69 w Krakowie.
- Budowa oświetlenia parku przy ul. Na Załęczu wraz z podłączeniem do sieci TAURON, dla zadania pn.: "Park kieszonkowy przy ul. Na Załęczu - Etap 1, b.o.dzielnic - edycja XI".
- Wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zad. pn. Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji dla pomieszczenia po zabiegowego w Samodzielnej Prac.Endosk. w pawilonie M-1
- Remont zaplecza sali lekcyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 114 w Krakowie przy ul. Łąkowej 31
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem wymiany pasów nad- i podokiennych w budynku Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Potworów Oraz z PSZOK".
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- ZP/27/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie II
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów z terenu OR POLATOM
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.