Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-02
Okszów: Dostawy różnych produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 414642 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Nowinach , Nowiny 31, 22-105 Okszów, woj. lubelskie, tel. 082 5690789, faks 082 5690789.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy różnych produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych produktów spożywczych z grupy (CPV 15800000-6) Cukier kryształ 4000 kg, Cukier puder 3,50 kg, Cukier waniliowy 6,50 kg, Cynamon 2 kg, Przyprawa do ryb (delikat) 6,0 kg, Przyprawa do drobiu (delikat) 8,50 kg, Przyprawa do mięsa (delikat) 16,0 kg, Esencja zapachowa 1,50 litry, Herbata granulowana 215kg, Herbatniki szkolne 80 kg, Krakersy 80 kg, Kakao 40 kg, Kawa inka 22 kg, Ketchup 175 kg, Kminek 0,50 kg, Krem chrzanowy 135 kg, Kwasek cytrynowy 10,50 kg, Liść laurowy 1,90 kg, Majeranek 4,50 kg, Majonez 153 kg, Makaron rosołowy nitka 150 kg, Makaron gruby 750 kg (wstążka, kolanko,świderek, muszelka), Musztarda 150 kg, Ocet 12 litra, Pieprz czarny 9,50 kg, Pieprz ziołowy 7 kg Proszek do pieczenia 9 kg, Przyprawa do flaków 1,80 kg, Przyprawa do zup w płynie 130 litrów, Przyprawa jarzynka 120 kg, Soda oczyszczona 5 kg,Sos napoli - w proszku 14kg, Sos pieczeniowy - w proszku 3 kg, Sos słodko - kwaśny - w proszku 4 kg, Sos grzybowy - w proszku 16kg, Sos pieczarkowy - w proszku 16 kg, Sos z zielonym pieprzem 6 kg, Żurek -w proszku 30kg, Zupa porowa - w proszku 33 kg, Zupa brokułowa - w proszku 36 kg, Zupa minestrone - w proszku 45 kg, Ziele angielskie 3,20 kg, Żelatyna 6,6 kg, Kisiel 114 kg, Budyń różne smaki 66 kg,Budyń czekoladowy 22 kg, Galaretka 66 kg, Sos sałatkowy - ogrodowy 3,20 kg, Sól 930 kg, Koncentrat barszczu w płynie 22 litrów, Paluszki solone 57 kg. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, są dopuszczeni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie przez analizę formalno - prawną i merytoryczną dokumentów złożonych w celu potwierdzenia ich spełnienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (aktualne na dzień otwarcia ofert), oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki podane w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o spełnieniu wymagań higieniczno- sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze, oświadczenie o liczbie stron wraz z wykazem załączników..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Nowinach, Nowiny, 22-105 Okszów, pokój nr 10 parter- sekretariat..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Nowinach, Nowiny, 22-105 Okszów, pokój nr 10 parter- sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2025
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na 2025 rok dla Szkoły Podstawowej nr 17 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego w Gdańsku
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.