Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-19
Warszawa: Dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych dla Caritas Archidiecezji Warszawskiej
Numer ogłoszenia: 414676 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Archidiecezji Warszawskiej , ul. Krakowskie Przedmieście 62, 00-322 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8281815, 6357404, faks 22 8281815.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.caritas.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja porzytku publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych dla Caritas Archidiecezji Warszawskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych wykonane w 100% z materiału o właściwościach oddychających na całej powierzchni - wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze , ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) , jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze, Dzienne M, obwód w pasie 70-110 cm szt 30 000 dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie,) ściągacz talowy z przodu i / lub z tyłu, wewnętrzne falbanki boczne zapobiegające wyciekom, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, Dzienne L obwód w pasie 100-150 cm szt 130 000 Pieluchomajtki nocne powinny posiadać podwójny wkład chłonny Chłonność badana metodą ISO 11948/1) nie może być mniejsza niż: parametry poniżej Pieluchomajtki M dzienne: 1550 - 2000 ml Pieluchomajtki L dzienne: 2100 - 2400 ml Nocne M szt 20 000 Pieluchomajtki M nocne: 2400 - 3000ml Nocne L szt 90 000 Pieluchomajtki L nocne: 2600 - 3200 ml Pieluchomajtki dla dorosłych - Standard Dzienne M obwód w pasie 70-110 cm 20 000 Pieluchomajtki muszą być wykonane z materiału gwarantującego wewnętrzną cyrkulację powietrza, muszą być dopasowane anatomicznie z elastycznymi ściągaczami i falbankami obejmującymi uda, zabezpieczającymi przed wyciekaniem, z dodatkowymi zakładkami wewnętrznymi, Pieluchomajtki muszą mieć zapinania wielokrotnego użycia. Pieluchomajtki mają posiadać absorbent , wskaźnik wilgoci na zewnątrz pieluchy. Pieluchomajtki nocne powinny posiadać podwójny wkład, chłonny. Pieluchomajtki muszą posiadać folię zewnętrzną nie przemakającą, nie podrażniającą skóry, antyalergiczną Dzienne L obwód w pasie 100-150 cm 80 000 Pieluchomajtki dla dorosłych - Standard Dzienne XL obwód w pasie 110-170 cm szt 1 000 Pieluchomajtki muszą być wykonane z materiału gwarantującego cyrkulację powietrza, muszą być dopasowane anatomicznie z elastycznymi ściągaczami i falbankami obejmującymi uda, zabezpieczającymi przed wyciekaniem, z dodatkowymi zakładkami wewnętrznymi, Pieluchomajtki muszą mieć zapinania wielokrotnego użycia. Pieluchomajtki mają posiadać absorbent , wskaźnik wilgoci na zewnątrz pieluchy. Pieluchomajtki powinny posiadać podwójny wkład, chłonny. Pieluchomajtki muszą posiadać folię zewnętrzną nie przemakającą, nie podrażniającą skóry, antyalergiczną Pieluchomajtki dla dorosłych wykonane w 100% z materiału o właściwościach oddychających na całej powierzchni.Wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze, ale nie przypuszczającego cieczy, posiadające podwójny wkład chłonny oraz posiadająca wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływaniu moczu i kału, przylepcorzepy mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania, ściągacz talowy z przodu i /lub tyłu, wewnętrzne falbanki boczne zapobiegające wyciekom., wskaźnik wilgoci, system neutralizujący nieprzyjemne zapachy, anatomiczny kształt Nocne XL obwód w pasie 130-170 cm szt 500 Minimalna chłonność całkowita nie może być mniejsza niż: Pieluchomajtki M dzienne: 1450 - 2100 ml Pieluchomajtki L dzienne: 2100 - 2400 ml Pieluchomajtki L Nocne: 2600 - 3200 ml Pieluchmajtki XL: 2400 - 2800 ml Chłonność badana metodą ISO 11948/1) Nocne M 20 000 Nocne L 40 000 Podkłady chłonne jednorazowe Wymiar szt 10 000 Wykonane z pulpy celulozowej o grubości warstwy chłonnej od 5-10 mm. Na zewnątrz warstwa nie przemakalna antypoślizgowa, chłonność minimum 1500 ml 90 x 60 lub 80 x 60 Myjka jednorazowa Wymiar szt 50 000 Wykonana z miękkiego i chłonnego materiału, podfoliowana, zaprojektowana tak aby chronić dłoń osoby pielęgnującej. Dostosowana do wymiaru dłoni..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich dwóch lat zrealizował lub realizuje minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi opłaconą polisę ubezpieczeniową OC prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich dwóch lat zrealizował lub realizuje minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia;; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji zamówienia cząstkowego - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.caritas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Caritas Archidiecezji Warszawskiej w warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 62
00-322 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Ośrodka Działalności Leczniczej Caritas Archidiecezji Warszawskiej w Warszawie ul Krakowskie Przedmieście 62.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Pieluchomajtki i podkłady higieniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych wykonane w 100% z materiału o właściwościach oddychających na całej powierzchni - wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze , ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) , jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze, Dzienne M obwód w pasie 70-110 cm szt 30 000 dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie,) ściągacz talowy z przodu i / lub z tyłu, wewnętrzne falbanki boczne zapobiegające wyciekom, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, Dzienne L obwód w pasie 100-150 cm szt 130 000 Pieluchomajtki nocne powinny posiadać podwójny wkład chłonny Chłonność badana metodą ISO 11948/1) nie może być mniejsza niż: parametry poniżej Pieluchomajtki M dzienne: 1550 - 2000 ml Pieluchomajtki L dzienne: 2100 - 2400 ml Nocne M szt 20 000 Pieluchomajtki M nocne: 2400 - 3000ml Nocne L szt 90 000 Pieluchomajtki L nocne: 2600 - 3200 ml Pieluchomajtki dla dorosłych - Standard Dzienne M obwód w pasie 70-110 cm 20 000 Pieluchomajtki muszą być wykonane z materiału gwarantującego wewnętrzną cyrkulację powietrza, muszą być dopasowane anatomicznie z elastycznymi ściągaczami i falbankami obejmującymi uda, zabezpieczającymi przed wyciekaniem, z dodatkowymi zakładkami wewnętrznymi, Pieluchomajtki muszą mieć zapinania wielokrotnego użycia. Pieluchomajtki mają posiadać absorbent , wskaźnik wilgoci na zewnątrz pieluchy. Pieluchomajtki nocne powinny posiadać podwójny wkład, chłonny. Pieluchomajtki muszą posiadać folię zewnętrzną nie przemakającą, nie podrażniającą skóry, antyalergiczną Dzienne L obwód w pasie 100-150 cm 80 000 Minimalna chłonność całkowita nie może być mniejsza niż: Pieluchomajtki M dzienne: 1450 - 2100 ml Pieluchomajtki L dzienne: 2100 - 2400 ml Pieluchomajtki L Nocne: 2600 - 3200 ml Pieluchmajtki XL: 2400 - 2800 ml Chłonność badana metodą ISO 11948/1) Nocne M 20 000 Nocne L 40 000 Podkłady chłonne jednorazowe Wymiar szt 10 000 Wykonane z pulpy celulozowej o grubości warstwy chłonnej od 5-10 mm. Na zewnątrz warstwa nie przemakalna antypoślizgowa, chłonność minimum 1500 ml 90 x 60 lub 80 x 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Pieluchomajtki XL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych wykonane w 100% z materiału o właściwościach oddychających na całej powierzchni - wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze , ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) , jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze, Dzienne XL obwód w pasie 110-170 cm szt 1 000 dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie,) ściągacz talowy z przodu i / lub z tyłu, wewnętrzne falbanki boczne zapobiegające wyciekom, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, Pieluchomajtki dla dorosłych - Standard Dzienne XL obwód w pasie 110-170 cm szt 1 000 Pieluchomajtki muszą być wykonane z materiału gwarantującego cyrkulację powietrza, muszą być dopasowane anatomicznie z elastycznymi ściągaczami i falbankami obejmującymi uda, zabezpieczającymi przed wyciekaniem, z dodatkowymi zakładkami wewnętrznymi, Pieluchomajtki muszą mieć zapinania wielokrotnego użycia. Pieluchomajtki mają posiadać absorbent , wskaźnik wilgoci na zewnątrz pieluchy. Pieluchomajtki powinny posiadać podwójny wkład, chłonny. Pieluchomajtki muszą posiadać folię zewnętrzną nie przemakającą, nie podrażniającą skóry, antyalergiczną Pieluchomajtki dla dorosłych wykonane w 100% z materiału o właściwościach oddychających na całej powierzchni.Wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze, ale nie przypuszczającego cieczy, posiadające podwójny wkład chłonny oraz posiadająca wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływaniu moczu i kału, przylepcorzepy mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania, ściągacz talowy z przodu i /lub tyłu, wewnętrzne falbanki boczne zapobiegające wyciekom., wskaźnik wilgoci, system neutralizujący nieprzyjemne zapachy, anatomiczny kształt Nocne XL obwód w pasie 130-170 cm szt 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Myjki jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka jednorazowa Wymiar szt 50 000 Wykonana z miękkiego i chłonnego materiału, podfoliowana, zaprojektowana tak aby chronić dłoń osoby pielęgnującej. Dostosowana do wymiaru dłoni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia cząstkowego - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.