eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowicetrzyletnie utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wojewódzkich (DTŚ) na terenie miasta Świętochłowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-16

POZYCJA 41477

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Świętochłowice: trzyletnie utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wojewódzkich (DTŚ) na terenie miasta Świętochłowice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, do kontaktów: Alicja Żebro, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2453031, fax 032 2454976, e-mail: um@swietochlowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.swietochlowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Świadczeń Społecznych i Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach, Alicja Żebro, ul. Plebiscytowa 3, pok. 27, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 0323491836, fax 0323491836, e-mail: zampubl@swietochlowice.pl, www.bip.swietochlowice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: trzyletnie utrzymanie dróg powiatowych, gminnych i wojewódzkich (DTŚ) na terenie miasta Świętochłowice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Świętochłowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników, placów, parkingów, Zadanie nr 2 letniego utrzymania czystości jezdni, chodników, parkingów, przystanków, skwerów, innych miejsc, Zadanie nr 3 zimowego utrzymania jezdni, chodników, przejść dla pieszych , przystanków , Zadanie nr 4 opróżniania koszy ulicznych wraz z utylizacją odpadów, Zadanie nr 5 utrzymania zieleni w pasie drogowym, 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie jest wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 74.74.40.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Na terenie Gminy Świętochłowice znajduje się około 72 km dróg powiatowych i gminnych, 6 km. dróg wojewódzkich oraz 98 km chodników 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 200 000zł Wadium może być wniesione w następujących formach : pieniężnej, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . Wykonawca sam wybiera sobie formę wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach ING Bank Śląski S.A. Katowice O/Świętochłowice 54 1050 1373 1000 0022 8149 7178 z dopiskiem : \ Trzyletnie utrzymanie dróg2006/2009Wadium należy wnieść/wpłacić w terminie do 8. 09. 2006 do godz. 10,00. Wadium powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 8. 09. 2006 ( termin upływu wniesienia wadium ) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał gwarancji, poręczenia, należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach ul. Katowicka 54 pok.123. Kserokopia powinna być dołączona do oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, II. Zaoferują minimum 24 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty związane z utrzymania nawierzchni jezdni, chodników, placów, parkingów. III. Wykażą, że dysponują ( posiadają ) sprzęt konieczny do wykonania zamówienia według wykazu stanowiącego załącznik nr 7, IV. Wykonawca musi zobowiązać się do realizacji przedmiotu zamówienia w systemie pracy ciągłej 24 godziny na dobę oraz w razie potrzeby w dni ustawowo wolne od pracy. V. Wykonawca w zakresie doświadczenia musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ), zrealizował minimum jedną robotę związaną z utrzymaniem nawierzchni jezdni, chodników, placów, parkingów polegającą na remoncie nawierzchni asfalto -betonowych łącznie z robotami brukarskimi o powierzchni min. 8.000m² (jezdnie) oraz 6.000m² (chodniki ) VI. Wykonawca w zakresie doświadczenia musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata, to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ), tj. w ciągu sezonu zimowego 2002/2003, 2003/2004, 2004/2005 zrealizował minimum jedną usługę związaną z zimowym utrzymaniem jezdni, chodników, parkingów, przejść dla pieszych , przystanków, o powierzchni odpowiednio 400.000m² (jezdnie) oraz 200.000m² (chodniki, parkingi, przejścia dla pieszych, przystanki ) VII. Wykonawca w zakresie doświadczenia musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata, to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ), tj. w ciągu sezonu letniego zrealizował minimum jedną usługę związaną z letnim utrzymaniem czystości jezdni, chodników, parkingów, przystanków, o powierzchni odpowiednio 400.000m² (jezdnie) oraz 200.000m² (chodniki, parkingi, przejścia dla pieszych , przystanki ) VIII. Wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika robót drogowych z uprawnieniami w specjalności drogowej oraz przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Pracowników, na stanowiskach i w ilości przewidzianej dla każdego wariantu Akcji Zima ( załącznik nr 5 - kolumna tabeli wymagany skład pracowników na poszczególnych zmianach ) IX. Wykonawca musi wykazać , że dysponuje środkami własnymi i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000zł, X. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w stosunku do osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w szczególności w zakresie usług i robót związanych z zimowym i letnim utrzymaniem jezdni i chodników Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów, metodą spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to za okres obejmujący okres prowadzenia działalności ), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. utrzymaniem nawierzchni jezdni, chodników, placów, parkingów polegającym na remoncie nawierzchni asfalto -betonowych łącznie z robotami brukarskimi o powierzchni min. 8.000m² (jezdnie), 6.000m2; (chodniki ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Referencje potwierdzające, że roboty budowlane wykazane w wykazie o którym mowa powyżej zostały należycie wykonane. 9. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi , że usługi te zostały wykonanie należycie, tj. w ciągu sezonu letniego usług związanych z letnim utrzymaniem czystości jezdni, chodników, parkingów, przystanków, o powierzchni odpowiednio 400.000m² (jezdnie), 200.000m2; (chodniki, parkingi, przystanki ) oraz w ciągu sezonu zimowego 2002/2003, 2003/2004, 2004/2005 usług związanych z zimowym utrzymaniem jezdni, chodników, przejść dla pieszych , przystanków o powierzchni odpowiednio 400.000m2; (jezdnie), 200.000m² (chodniki przejść dla pieszych, przystanków) 10. Referencje potwierdzające, że usługi wykazane w wykazie o którym mowa powyżej zostały należycie wykonane. 11. Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień ważności ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich wraz z oświadczeniem, że w przypadku wyboru wykonawca zobowiązuje się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 12. Dowód wpłaty/wniesienia wadium. 13. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 14. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń, środków transportu jakie posiada wykonawca 15. Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 16. Oświadczenia wykonawcy o zobowiązaniu do realizacji przedmiotu zamówienia w systemie pracy ciągłej ( 24 godz. na dobę) oraz w razie potrzeby w dni wolne od pracy. 17. Oświadczenia wykonawcy o udzieleniu minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty związane z utrzymania nawierzchni, jezdni, chodników, placów, parkingów. 18. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 19. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz i wykaz powierzonych im zadań wraz z wartościami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietochlowice.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: specyfikacja istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej jest dostępna w Wydziale Świadczeń Społecznych i Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach, pok.27 ( I piętro), ul. Plebiscytowa 3, (budynek Powiatowego Urzędu Pracy) po wcześniejszym wpłaceniu w kasie Urzędu Miasta Świętochłowice pok. 123 kwoty w wysokości 20 zł lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.09.2006, godzina 10:15, Wydział Świadczeń Społecznych i Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach 41 - 600 Świętochłowice ul. Plebiscytowa 3 pok. 27.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.