eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszPrzebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-11

Olkusz: Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz.
Numer ogłoszenia: 414788 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zadania: Zadanie 1. Remont chodnika przy ul. Hutniczej w Olkuszu Zadanie 2. Budowa drogi gminnej na ulicy Jaworowej w Sołectwie Sieniczno. Zadanie 3. Budowa drogi gminnej ulica Graniczna w Sołectwie Olewin Zadanie 4. Modernizacja drogi gminnej ul. Dworskiej w Braciejówce Zadanie 5. Remont drogi Zawieś Sołectwo Kosmolów Zadanie 6. Remont drogi gminnej wraz z drenażem odwadniającym w Witeradowie Zadanie 7. Remont chodnika przy ul. Piłsudskiego w Olkuszu. Zadanie 8. Remont chodnika oraz jezdni ul. Nullo 5, 3 w Olkuszu Zadanie .9 Remont chodnika przy ul. Legionów Polskich Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu robót budowlanych tego samego rodzaju

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: - 1.700,00 zł (dla zadania 1) - 350,00 zł (dla zadania 2) - 200,00 zł (dla zadania 3) - 500,00 zł (dla zadania 4) - 250,00 zł (dla zadania 5) - 900,00 zł (dla zadania 6) - 350,00 zł (dla zadania 7) - 1.400,00 zł (dla zadania 8) - 1.100,00 zł (dla zadania 9) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na przedmiot zamówienia zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1 i 4 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności: - wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: - dla zadania 1 (budowa, remont, przebudowa chodnika z kostki) o wartości co najmniej 65.000,00zł brutto - dla zadania 2 ((budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej) o wartości co najmniej 14.000,00 zł brutto - dla zadania 3 ((budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej) o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto - dla zadania 4 ((budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej) o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto - dla zadania 5 ((budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej) o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto - dla zadania 6 ((budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej) o wartości co najmniej 36.000,00 zł brutto - dla zadania 7 ((budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej) o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto - dla zadania 8 ((budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej oraz chodnika z kostki) o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto - dla zadania 9 ((budowa, remont, przebudowa chodnika o nawierzchni z kostki) o wartości co najmniej 45.000,00zł brutto. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. Załączony do oferty wykaz robót budowlanych powinien obejmować roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobą posiadającą ww. uprawnienia załączając opracowanie własne zawierające co najmniej: imię i nazwisko niniejszej osoby, numery i zakresy uprawnień budowlanych wraz z określeniem przez kogo zostały wydane oraz informacje o podstawie do dysponowania tą osobą. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na przedmiot zamówienia zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1 i 4 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys uproszczony; pełnomocnictwo - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w zakresie: 1. wysokości wynagrodzenia na podstawie przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu zamiennego. W przypadku wystąpienia materiałów i sprzętu innych niż w ofercie ich ceny nie mogą być wyższe niż średnie wg najaktualniejszego z cennika Sekocenbud. 2. terminu wykonania umowy w wyniku: a) długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych b) konieczności wykonania robót dodatkowych oraz robót nie związanych z inwestycją wykonywanych przez osoby trzecie i mające wpływ na zamówienie podstawowe c) konieczność wykonania zamówień dodatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311 lub pobrać ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno podawczym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Remont chodnika przy ul. Hutniczej w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 1. - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni (betonowej, z płytek chodnikowych, z kostki brukowej, obrzeży) - prace ziemne, - wykonanie podbudowy w układzie warstw - ułożenie obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - regulacja urządzeń obcych - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm, wzór cegiełka - prace wykończeniowe i porządkowe, - uzupełnienie zieleńców ziemią wraz z sianiem trawy - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Budowa drogi gminnej na ulicy Jaworowej w Sołectwie Sieniczno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 2. - roboty przygotowawcze, - profilowanie i zagęszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni - wykonanie podbudowy gr. 10 cm - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - wykonanie dwustronnych poboczy z kruszywa kamiennego grubości 15 cm i szerokości 25 cm - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Budowa drogi gminnej ulica Graniczna w Sołectwie Olewin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 3. - roboty przygotowawcze, - profilowanie i zagęszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni - wykonanie podbudowy gr. 10 cm - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - wykonanie dwustronnych poboczy z kruszywa kamiennego grubości 15 cm i szerokości 25 cm - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Modernizacja drogi gminnej ul. Dworskiej w Braciejówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 4. - roboty przygotowawcze, - prace ziemne, - wykonanie podbudowy w układzie warstw - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - wykonanie dwustronnych poboczy z kruszywa kamiennego grubości 15 cm i szerokości 25 cm - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. Remont drogi Zawieś Sołectwo Kosmolów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 5. - roboty przygotowawcze, - prace ziemne, - wykonanie podbudowy w układzie warstw, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. Remont drogi gminnej wraz z drenażem odwadniającym w Witeradowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 6. - roboty przygotowawcze, - prace ziemne, - wykonanie podbudowy w układzie warstw, - wykonanie studni wraz z kratą odwadniającą, - ułożenie kanału z rur PCV, - ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7. Remont chodnika przy ul. Piłsudskiego w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 7 - roboty przygotowawcze, - prace ziemne - wykonanie podbudowy - ułożenie obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8. Remont chodnika oraz jezdni ul. Nullo 5, 3 w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 8. - roboty przygotowawcze, - prace ziemne, - wykonanie podbudowy w układzie warstw, - ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom. W przypadku wystąpienia złych warunków pogodowych Zamawiający dopuszcza ograniczenie zakresu o wykonanie nawierzchni asfaltowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie .9 Remont chodnika przy ul. Legionów Polskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 9. - roboty przygotowawcze, - rozebranie istniejących nawierzchni z płytek chodnikowych , - ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - wykonanie podbudowy w układzie warstw - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.