Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Olkusz: Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz.
Numer ogłoszenia: 414788 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zadania: Zadanie 1. Remont chodnika przy ul. Hutniczej w Olkuszu Zadanie 2. Budowa drogi gminnej na ulicy Jaworowej w Sołectwie Sieniczno. Zadanie 3. Budowa drogi gminnej ulica Graniczna w Sołectwie Olewin Zadanie 4. Modernizacja drogi gminnej ul. Dworskiej w Braciejówce Zadanie 5. Remont drogi Zawieś Sołectwo Kosmolów Zadanie 6. Remont drogi gminnej wraz z drenażem odwadniającym w Witeradowie Zadanie 7. Remont chodnika przy ul. Piłsudskiego w Olkuszu. Zadanie 8. Remont chodnika oraz jezdni ul. Nullo 5, 3 w Olkuszu Zadanie .9 Remont chodnika przy ul. Legionów Polskich Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu robót budowlanych tego samego rodzaju
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: - 1.700,00 zł (dla zadania 1) - 350,00 zł (dla zadania 2) - 200,00 zł (dla zadania 3) - 500,00 zł (dla zadania 4) - 250,00 zł (dla zadania 5) - 900,00 zł (dla zadania 6) - 350,00 zł (dla zadania 7) - 1.400,00 zł (dla zadania 8) - 1.100,00 zł (dla zadania 9) przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na przedmiot zamówienia zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1 i 4 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga w szczególności: - wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: - dla zadania 1 (budowa, remont, przebudowa chodnika z kostki) o wartości co najmniej 65.000,00zł brutto - dla zadania 2 ((budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej) o wartości co najmniej 14.000,00 zł brutto - dla zadania 3 ((budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej) o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto - dla zadania 4 ((budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej) o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto - dla zadania 5 ((budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej) o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto - dla zadania 6 ((budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej) o wartości co najmniej 36.000,00 zł brutto - dla zadania 7 ((budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej) o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto - dla zadania 8 ((budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej oraz chodnika z kostki) o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto - dla zadania 9 ((budowa, remont, przebudowa chodnika o nawierzchni z kostki) o wartości co najmniej 45.000,00zł brutto. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. Załączony do oferty wykaz robót budowlanych powinien obejmować roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobą posiadającą ww. uprawnienia załączając opracowanie własne zawierające co najmniej: imię i nazwisko niniejszej osoby, numery i zakresy uprawnień budowlanych wraz z określeniem przez kogo zostały wydane oraz informacje o podstawie do dysponowania tą osobą. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na przedmiot zamówienia zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1 i 4 ustawy PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys uproszczony; pełnomocnictwo - jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie w zakresie: 1. wysokości wynagrodzenia na podstawie przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu zamiennego. W przypadku wystąpienia materiałów i sprzętu innych niż w ofercie ich ceny nie mogą być wyższe niż średnie wg najaktualniejszego z cennika Sekocenbud. 2. terminu wykonania umowy w wyniku: a) długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych b) konieczności wykonania robót dodatkowych oraz robót nie związanych z inwestycją wykonywanych przez osoby trzecie i mające wpływ na zamówienie podstawowe c) konieczność wykonania zamówień dodatkowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311 lub pobrać ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno podawczym.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Remont chodnika przy ul. Hutniczej w Olkuszu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 1. - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni (betonowej, z płytek chodnikowych, z kostki brukowej, obrzeży) - prace ziemne, - wykonanie podbudowy w układzie warstw - ułożenie obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - regulacja urządzeń obcych - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm, wzór cegiełka - prace wykończeniowe i porządkowe, - uzupełnienie zieleńców ziemią wraz z sianiem trawy - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Budowa drogi gminnej na ulicy Jaworowej w Sołectwie Sieniczno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 2. - roboty przygotowawcze, - profilowanie i zagęszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni - wykonanie podbudowy gr. 10 cm - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - wykonanie dwustronnych poboczy z kruszywa kamiennego grubości 15 cm i szerokości 25 cm - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Budowa drogi gminnej ulica Graniczna w Sołectwie Olewin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 3. - roboty przygotowawcze, - profilowanie i zagęszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni - wykonanie podbudowy gr. 10 cm - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - wykonanie dwustronnych poboczy z kruszywa kamiennego grubości 15 cm i szerokości 25 cm - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Modernizacja drogi gminnej ul. Dworskiej w Braciejówce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 4. - roboty przygotowawcze, - prace ziemne, - wykonanie podbudowy w układzie warstw - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - wykonanie dwustronnych poboczy z kruszywa kamiennego grubości 15 cm i szerokości 25 cm - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. Remont drogi Zawieś Sołectwo Kosmolów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 5. - roboty przygotowawcze, - prace ziemne, - wykonanie podbudowy w układzie warstw, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. Remont drogi gminnej wraz z drenażem odwadniającym w Witeradowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 6. - roboty przygotowawcze, - prace ziemne, - wykonanie podbudowy w układzie warstw, - wykonanie studni wraz z kratą odwadniającą, - ułożenie kanału z rur PCV, - ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7. Remont chodnika przy ul. Piłsudskiego w Olkuszu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 7 - roboty przygotowawcze, - prace ziemne - wykonanie podbudowy - ułożenie obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8. Remont chodnika oraz jezdni ul. Nullo 5, 3 w Olkuszu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 8. - roboty przygotowawcze, - prace ziemne, - wykonanie podbudowy w układzie warstw, - ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom. W przypadku wystąpienia złych warunków pogodowych Zamawiający dopuszcza ograniczenie zakresu o wykonanie nawierzchni asfaltowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie .9 Remont chodnika przy ul. Legionów Polskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: ZADANIE 9. - roboty przygotowawcze, - rozebranie istniejących nawierzchni z płytek chodnikowych , - ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - wykonanie podbudowy w układzie warstw - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Udzielenie schronienia w postaci miejsca w schronisku dla osób bezdomnych dla których Miasto i Gmina Olkusz jest ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały - etap 1
- Świadczenie usług dotyczących przygotowania, dostarczenia i wydania jednodaniowego gorącego posiłku dla osób, którym przyznano taką formę pomocy z OPS Olkusz
- Odwodnienie ul. Wierzbie w Żuradzie - odcinek 1.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców III"
- Wykonywanie usług związanych z ochroną przed bezdomnością zwierząt w 2025 r.
- Modernizacja nawierzchni sportowej w Hali Sportowo-Widowiskowej - zakup, dostawa i rozłożenie mobilnej wykładziny do Piłki Siatkowej i Ręcznej w Hali Sportowo-Widowiskowej, ul. Wiejska 1a w Olkuszu
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.