Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-21
Przemyśl: Prace przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl
Numer ogłoszenia: 41483 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace przy drzewostanie na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wykonywaniem zabiegów pielęgnacyjnych przy drzewostanie oraz wycinką drzew na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl. Zakres usługi jest podzielony na cztery zadania częściowe: Zadanie Nr 1 - Wycinka drzew rosnących na terenach wpisanych do rejestru zabytków; Zadanie Nr 2 - Pielęgnacja drzew rosnących na terenach wpisanych do rejestru zabytków; Zadanie Nr 3 - Wycinka drzew rosnących w układzie urbanistycznym Miasta wpisanego do rejestru zabytków oraz poza układem; Zadanie Nr 4 - Pielęgnacja drzew rosnących w układzie urbanistycznym Miasta wpisanego do rejestru zabytków oraz na terenie lasu; 2. Dokładny opis, lokalizacja drzew na których zaplanowano przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych i wycinkę drzew oraz zakres przedstawia Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz mapa stanowiąca załącznik graficzny. 3. Drewno z wycinki drzew Wykonawca przekaże: Zadanie Nr 1 - do Schroniska dla bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Przemyślu przy ul. Focha 12, Zadanie Nr 3 - do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Orzechowcach. 4. Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych udziałem w przetargu podmiotów wizji lokalnej w terenie, w dniu 27 lutego 2012 r. o godzinie 10.00 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Ratuszowa 10 A II piętro) w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług stanowiących przedmiot zamówienia i uzyskania przez wykonawcę dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, aby wykluczyć roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych na terenie Miasta Przemyśla wydane zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. z 2011 Dz. U. Nr 5 poz. 13 z późn. zm.) w zakresie odpadów pochodzących z utrzymania terenów zielonych. Warunek ten dotyczy wszystkich zadań częściowych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: a) piłami spalinowymi - co najmniej 4 szt. (dla wszystkich zadań częściowych); b) podnośnikiem hydraulicznym - szt. 1, (dla zadań częściowych Nr 2,3,4); c) samochodem dostawczym do 2,5 tony z samowyładowczą skrzynią - 1 szt. (dla wszystkich zadań częściowych); d) sprzęt alpinistyczny (liny i uprzęże) - co najmniej 4 sztuki pełnego kompletu (dla zadań częściowych Nr 1 i 2)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami: a) jedną osoba nadzorująca przewidziana do kierowania osobami wykonującymi prace o charakterze technicznym, posiadająca tytuł zawodowy magistra studiów wyższych obejmujących wiadomości w zakresie konserwacji zieleni oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej zgodnie z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) lub posiada zaświadczenie o kwalifikacjach, o których mowa w § 31 powyższego rozporządzenia (dla zadań częściowych Nr 1 i 2); b) co najmniej 4 osoby posiadające uprawnienia do obsługi pił mechanicznych, do ścinki drzew z minimum 2 letnim doświadczeniem w zakresie pielęgnacji drzew ozdobnych - (dla wszystkich zadań częściowych); c)co najmniej 4 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia prac metodą alpinistyczną (dla zadań częściowych Nr 1 i 2)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i posiada na dzień składania ofert opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie, na kwotę ubezpieczenia min. 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze, 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.5 ppkt. 1
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku zmiany terminu zakończenia realizacji robót i zgłoszenia gotowości do odbioru na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonania nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona. 2. Ponadto zmiany umowy mogą wynikać m.in. z: 1) wprowadzenia Podwykonawcy na zadanie w przypadku gdy Wykonawca w ofercie przewidywał, że wykona roboty siłami własnymi, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, 2) zmiany Podwykonawcy, 3) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycinka drzew rosnących na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dokładny opis, lokalizacja drzew na których zaplanowano przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych i wycinkę drzew oraz zakres przedstawia Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz mapa stanowiąca załącznik graficzny. 2. Drewno z wycinki drzew Wykonawca przekaże: Zadanie Nr 1 - do Schroniska dla bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Przemyślu przy ul. Focha 12, Zadanie Nr 3 - do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Orzechowcach. 3. Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych udziałem w przetargu podmiotów wizji lokalnej w terenie, w dniu 27 lutego 2012 r. o godzinie 10.00 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Ratuszowa 10 A II piętro) w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług stanowiących przedmiot zamówienia i uzyskania przez wykonawcę dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, aby wykluczyć roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pielęgnacja drzew rosnących na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dokładny opis, lokalizacja drzew na których zaplanowano przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych i wycinkę drzew oraz zakres przedstawia Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz mapa stanowiąca załącznik graficzny. 2. Drewno z wycinki drzew Wykonawca przekaże: Zadanie Nr 1 - do Schroniska dla bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Przemyślu przy ul. Focha 12, Zadanie Nr 3 - do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Orzechowcach. 3. Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych udziałem w przetargu podmiotów wizji lokalnej w terenie, w dniu 27 lutego 2012 r. o godzinie 10.00 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Ratuszowa 10 A II piętro) w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług stanowiących przedmiot zamówienia i uzyskania przez wykonawcę dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, aby wykluczyć roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycinka drzew rosnących w układzie urbanistycznym Miasta wpisanego do rejestru zabytków oraz poza układem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dokładny opis, lokalizacja drzew na których zaplanowano przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych i wycinkę drzew oraz zakres przedstawia Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz mapa stanowiąca załącznik graficzny. 2. Drewno z wycinki drzew Wykonawca przekaże: Zadanie Nr 1 - do Schroniska dla bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Przemyślu przy ul. Focha 12, Zadanie Nr 3 - do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Orzechowcach. 3. Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych udziałem w przetargu podmiotów wizji lokalnej w terenie, w dniu 27 lutego 2012 r. o godzinie 10.00 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Ratuszowa 10 A II piętro) w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług stanowiących przedmiot zamówienia i uzyskania przez wykonawcę dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, aby wykluczyć roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pielęgnacja drzew rosnących w układzie urbanistycznym Miasta wpisanego do rejestru zabytków oraz na terenie lasu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dokładny opis, lokalizacja drzew na których zaplanowano przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych i wycinkę drzew oraz zakres przedstawia Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz mapa stanowiąca załącznik graficzny. 2. Drewno z wycinki drzew Wykonawca przekaże: Zadanie Nr 1 - do Schroniska dla bezdomnych im. Św. Brata Alberta w Przemyślu przy ul. Focha 12, Zadanie Nr 3 - do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Orzechowcach. 3. Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych udziałem w przetargu podmiotów wizji lokalnej w terenie, w dniu 27 lutego 2012 r. o godzinie 10.00 (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, ul. Ratuszowa 10 A II piętro) w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług stanowiących przedmiot zamówienia i uzyskania przez wykonawcę dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, aby wykluczyć roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Przebudowa dróg na terenie Gminy Przemyśl w miejscowościach: Pikulice, Ostrów, Krówniki i Rożubowice"
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ "ODNOWA I ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNYCH"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja i rozbudowa dróg, miejsc parkingowych i infrastruktury na terenie PANS - etap 1 i 2"
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Nienadowej" w ramach dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
- Zabezpieczenie osuwiska w ciągu DP Nr 2069R w m. Babice
- Dostawa pieluchomajtek i majtek 2025/2026
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycinka, pielęgnacja drzew i krzewów na terenach będących własnością Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i Skarbu Państwa w 2025 r. - II POSTĘPOWANIE
- Utrzymanie zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2025 r.
- Częściowa modernizacja ogrodzenia na cmentarzu komunalnym w Pyrzycach dz. nr 33 obręb 7 m. Pyrzyce wraz z usunięciem drzew i wyrównaniem terenu.
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Popiołka w Cieszynie
- [4WOG-1200.2712.28.2025] Wycinka drzew i krzewów, frezowanie korzeni, nasadzenia zastępcze, cięcia pielęgnacyjne, wycinka samosiejek oraz porządkowanie terenu - 4 WOG Gliwice - 2 części.
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.