Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-24
Kraków: Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 Euro na sukcesywną dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w roku 2015 do Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
(3 zadania)
Numer ogłoszenia: 41490 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie , ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 293 75 60, faks 12 293 75 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msap.uek.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 Euro na sukcesywną dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w roku 2015 do Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (3 zadania).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w roku 2015 do Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania /części/: Zadanie 1 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Wzmocnienie mechanizmów współpracy finansowej administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi jako realizatorami zadań publicznych (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Zadanie 2 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Instrument Szybkiego Reagowania (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2015. Zadanie 3 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Systemowe Wsparcie Procesów Zarządzania w JST (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2015. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia opisano w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.19.92.30-1, 30.19.28.00-9, 30.19.95.00-5, 30.23.74.30-2, 30.19.73.20-5, 30.19.72.20-4, 22.85.10.00-0, 30.19.73.30-8, 30.19.21.60-0, 31.41.10.00-0, 30.14.12.00-1, 30.19.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony Formularz oferty, który należy sporządzić ściśle wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za całość przedmiotu zamówienia; 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 3. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zamiast upoważnienia o którym mowa powyżej mogą dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej w przypadku, gdy umowa spółki jednoznacznie wskazuje na sposób reprezentowania spółki; 4. Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący zał. nr 7 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msap.uek.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ul. Rakowicka 16 31-510 Kraków, pokój 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 10:30, miejsce: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ul. Rakowicka 16 31-510 Kraków, pokój 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wzmocnienie mechanizmów współpracy finansowej administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi jako realizatorami zadań publicznych współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Instrument Szybkiego Reagowania współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Systemowe Wsparcie Procesów Zarządzania w JST współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Wzmocnienie mechanizmów współpracy finansowej administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi jako realizatorami zadań publicznych (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2015..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 1 zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 1)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 30.23.74.30-2, 30.19.73.20-5, 30.19.72.20-4, 22.85.10.00-0, 30.19.21.60-0, 31.41.10.00-0, 30.14.12.00-1, 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Instrument Szybkiego Reagowania (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2015..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 2 zawiera Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 2)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Systemowe Wsparcie Procesów Zarządzania w JST (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2015..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.4. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 3 zawiera Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 3)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.19.92.30-1, 30.23.74.30-2, 30.19.73.20-5, 30.19.72.20-4, 30.19.21.60-0, 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA AKUMULATORÓW I BATERII DO SPW TECHNIKI LOTNICZEJ Z PODZIAŁEM NA 8 CZĘŚCI
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.