To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-02
Gliwice: świadczenie usług w zakresie wprowadzania do komputerowej bazy EGAPOLTAX danych z tytułów wykonawczych, opieczętowywanie tytułów wykonawczych, rozdzielanie tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne oraz wykonywanie dodatkowych czynności biurowych związanych z obsługą tytułów wykonawczych
Numer ogłoszenia: 414950 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388138 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. , faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie wprowadzania do komputerowej bazy EGAPOLTAX danych z tytułów wykonawczych, opieczętowywanie tytułów wykonawczych, rozdzielanie tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne oraz wykonywanie dodatkowych czynności biurowych związanych z obsługą tytułów wykonawczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: a) wprowadzaniu do komputerowej bazy EGAPOLTAX danych z tytułów wykonawczych, opieczętowywanie tytułów wykonawczych, rozdzielanie tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne b) wykonywaniu dodatkowych czynności biurowych związanych z obsługą tytułów wykonawczych (w tym między innymi: kserowanie akt egzekucyjnych, układanie w kolejności numerycznej ewidencji tytułów wykonawczych oraz wysyłka kopii ewidencji dla wierzycieli, nanoszenie numerów rejonów egzekucyjnych na wydruki tytułów wykonawczych, podział zwrotek wpływających do Działu Egzekucyjnego oraz pism na rejony egzekucyjne, sprawdzanie informacji o miejscu pracy lub świadczeniu emerytalnym zobowiązanego, segregowanie pism do zapoznania, migracja tytułów wykonawczych, archiwizacja akt egzekucyjnych, przygotowywanie zapytań w trybie art. 36 ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji). Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, tj. dwa zadania (zadanie nr 1 i zadanie nr 2). Zadanie nr 1 (1 zadanie- 1osoba) Zadanie obejmuje czynności wskazane w punkcie 5.1 SIWZ. Przewidywana maksymalna ilość sztuk tytułów wykonawczych oraz ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy odpowiednio: a) 45.000 sztuk tytułów wykonawczych b) 5.040 roboczogodzin i faktycznie uzależniona będzie od ilości wpływających do Zamawiającego tytułów wykonawczych oraz konieczności wykonywania czynności biurowych związanych z ich obsługą. Zadanie nr 2 (1 zadanie- 1osoba) Zadanie obejmuje czynności wskazane w punkcie 5.1 SIWZ. Przewidywana maksymalna ilość sztuk tytułów wykonawczych oraz ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy odpowiednio: a) 45.000 sztuk tytułów wykonawczych b) 5.040 roboczogodzin i faktycznie uzależniona będzie od ilości wpływających do Zamawiającego tytułów wykonawczych oraz konieczności wykonywania czynności biurowych związanych z ich obsługą. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,5 zł. brutto za jedną roboczogodzinę i 0,65 zł. brutto za jedną sztukę wprowadzonego do bazy komputerowej tytułu wykonawczego. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie trwania umowy, w razie zaistnienia przesłanek, niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a mających wpływ na ilości realizowanych usług będących przedmiotem niniejszej umowy (tj. na wskazaną w punkcie 4 umowy ilość tytułów wykonawczych i ilość roboczogodzin), zostaną dokonane przesunięcia, o ile będzie wymagała tego sytuacja, dotyczące wskazanych ilości (tj. zmniejszenia/lub zwiększenia ilości tytułów wykonawczych i odpowiednio zwiększenia/lub zmniejszenia ilości godzin do przepracowania), w taki sposób, że wprowadzone zmiany nie przekroczą ceny brutto wskazanej w umowie. Do wskazanych wyżej przesłanek, Zamawiający zaliczy okoliczności związane z wdrożonym projektem elektronicznego pozyskiwania tytułów wykonawczych przez urzędy skarbowe w następujących sytuacjach: a) w przypadku, gdy którykolwiek wierzyciel, który obecnie przesyła Zamawiającemu tytuły za pomocą ewidencji elektronicznej, zrezygnuje z tej formy przesyłania tytułów wykonawczych i wróci do wystawiania tytułów w sposób tradycyjny (wymagający ręcznego wprowadzenia tytułu do bazy) , a tytuły te będą wpływały do Zamawiającego, b) w przypadku, gdy którykolwiek wierzyciel, który obecnie przesyła Zamawiającemu tytuły w sposób tradycyjny (wymagający ręcznego wprowadzenia tytułu do bazy), wdroży przesyłanie tytułów w formie elektronicznej i w takiej formie będzie je otrzymywał Zamawiający. Wymagania związane z przedmiotem zamówienia i sposób jego realizacji znajdują się w Ogólnych warunkach umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z zastrzeżeniem zamieszczonym poniżej: a) wykonawca będący osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej, może złożyć ofertę na wykonanie tylko jednego zadania (należy skorzystać z Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), b) wykonawca prowadzący działalność gospodarczą, może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub dwóch zadań, z tym, że jedna osoba może wykonywać tylko jedno zadanie. Składając ofertę na wykonanie jednego lub obydwu zadań, oferując realizację zadania z udziałem osób przez siebie zatrudnionych, Wykonawca winien wskazać numer lub numery zadań, do których przystępuje (należy skorzystać z Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). Oferty złożone do każdego z zadań rozpatrywane będą odrębnie. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w poszczególnych zadaniach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72090 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: świadczenie usług w zakresie wprowadzania do komputerowej bazy EGAPOLTAX danych z tytułów wykonawczych, opieczętowywanie tytułów wykonawczych, rozdzielanie tytułów wykonawczych na rejony egzekucyjne oraz wykonywanie dodatkowych czynności biurowych związanych z obsługą tytułów wykonawczych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwia Kolebska, ul. ZWM 17/12, 44-122 GLIWICE, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 72.090,00
- Oferta z najniższą ceną: 72.090,00 oferta z najwyższą ceną: 72.090,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2025 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- "Modernizacja obiektu -prace remontowe poszycia dachowego, instalacyjne, roboty towarzyszące w budynku HNT, w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym w Gliwicach"
- ZP.261.3.2025 Zakup szaf na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem
- Roboty budowlane związane z modernizacją zaplecza sportowego w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.