Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-02
Starogard Gdański: Remont Rejestracji i Laboratorium w siedzibie SP ZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim, przy ulicy Hallera 21.
Numer ogłoszenia: 415002 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Przychodnia Lekarska , ul. Hallera 21, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 7754499, faks 058 7754498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-starogard.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Rejestracji i Laboratorium w siedzibie SP ZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim, przy ulicy Hallera 21..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont Rejestracji i Laboratorium w siedzibie SP ZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim, przy ulicy Hallera 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z kosztorysami: kosztorys inwestorski - adaptacja i aranżacja pomieszczenia recepcji wg projektu modernizacji rejestracji w SP ZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim oraz kosztorys inwestorski - remont pomieszczenia laboratorium, stanowiące odpowiednio załączniki nr 2, 2a i 2b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Prace remontowe w Rejestracji odbywać się będą w godzinach od 21.00 do 07.00, natomiast w Laboratorium od 07.00 do 21.00..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.11.41 - Instalowanie przegród .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, co wykażą składając następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikające z treści art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. wykonali w okresie minionych 5 lat od daty ogłoszenia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze remontowym o wartości min. 50 000 zł brutto każda. 3. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami branży budowlanej 4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 150.000 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument wymieniony w pkt 1a należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokument wymieniony w pkt 1b należy złożyć w oryginale. W przypadku oferty wspólnej wykonawców: dokument wymieniony w pkt 1a składa każdy z wykonawców, dokument wymieniony w pkt 1b składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik wykonawców składających wspólną ofertę. Sposób dokonania oceny spełniania warunku (pkt 2): spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje, protokoły odbioru itp.) W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek można spełnić łącznie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Sposób dokonywania oceny spełniania warunku (pkt 3): spełnia/nie spełnia na podst.: - złożonego przez wykonawcę wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Sposób dokonywania oceny spełniania warunku (pkt 4): spełnia/nie spełnia na podst. złożonej przez wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Niespełnienie chociaż jednego z warunków wymienionych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i uznania jego oferty za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-starogard.gda.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska ul. Hallera 21,
83 - 200 Starogard Gdański Administracja, II piętro, pok. 216..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 10:00, miejsce: pokój 216 Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska ul. Hallera 21, 83 - 200 Starogard Gdański...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Dostawa leków dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cieplnej do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego ul.Chojnicka 70, 83-200 Starogard Gdański, w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2027r.(12/D/SOSW/2024).
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ PRODUKTÓW DO CHEMIOTERAPII
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy Starogard Gdański
- Ulepszenie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 2718G
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania objętych pomocą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej" - nr OPS.252.2.SUO.2024
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomia i kelnerstwo, przy ZS MSG w Myślenicach
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.