eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźdostawa anestezjologicznego sprzętu jednorazowego użycia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-16

POZYCJA 41500

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa anestezjologicznego sprzętu jednorazowego użycia Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Łodzi, do kontaktów: Edyta Czerwińska, ul. Północna 42, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6341270, fax 042 6341254, e-mail: zamowienia@zoz-mswia-lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: ZOZ MSWIA; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa anestezjologicznego sprzętu jednorazowego użycia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ZOZ MSWiA w Łodzi ul. Północna 42 Apteka szpitalna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzęt anestezjologiczny jednorazowego użycia w podziale na 18 pakietów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawa z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej nakłada obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - - OSWIADCZENIA Z ART. 24 USTAWY - załącznik nr 3 do SIWZ - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] - aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3a do siwz -wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - poparty załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. [min 5] - załącznik nr 5 do SIWZ - informacji banku lu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w wysokości co najmniej takiej jak wartość złożonej oferty - polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wymaga się załączenia zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem CE, świadectw, certyfikatów, atestów dopuszczających wyrób do obrotu na terenie Polski i za granicą z zaznaczeniem, której pozycji dotyczy. Wymaga się załączenia do oferty materiałów informacyjnych potwierdzających spełnienie wymagań do przedmiotu zamówienia (w formie np. katalogów, folderów, świadectw, atestów, certyfikatów, opisów Wykonawcy, oświadczeń i deklaracji potwierdzających spełnienie wymagań do przedmiotu zamówienia, itp.). - formularz złożonych próbek - załącznik nr 7 do SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4270,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki ekonomiczne i finansowe -posiada dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej jak wartość złożonej oferty 2. Warunki techniczne - zrealizowano w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 5 zamówień w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia 3. Stan prawny - wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie przedstawionych dokumentów i informacji w nich zawartych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawa z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej nakłada obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - OSWIADCZENIA Z ART. 24 USTAWY - załącznik nr 3 do SIWZ - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] - aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3a do siwz -wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - poparty załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. [min 5] - załącznik nr 5 do SIWZ - informacji banku lu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w wysokości co najmniej takiej jak wartość złożonej oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. zoz-mswia-lodz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.08.2006, godzina 10:30, ZOZ MSWiA w Łodzi, ul. Północna 42 sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zestawy do znieczulń, igły punkcyjne, igły i filtry do znieczuleń. 1) Krótki opis: Zestawy do znieczulń, igły punkcyjne, igły i filtry do znieczuleń. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Rurki ustno-gardłowe, rurki intubacyjne, łaczniki do rurek, rurki tracheostomijne. 1) Krótki opis: Rurki ustno-gardłowe, rurki intubacyjne, łaczniki do rurek, rurki tracheostomijne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Rurki intubacyjne ratownicze, rurki do długotrwałych intubacji. 1) Krótki opis: Rurki intubacyjne ratownicze, rurki do długotrwałych intubacji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Maski twarzowe, maski krtaniowe, zestawy rur oddechowych, worki. 1) Krótki opis: Maski twarzowe, maski krtaniowe, zestawy rur oddechowych, worki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.10. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Filtry antybakteryjno-antywirusowe. 1) Krótki opis: Filtry antybakteryjno-antywirusowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.20.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Jednorazowy zestaw do pomiaru ciśnienia metodą inwazyjną. 1) Krótki opis: Jednorazowy zestaw do pomiaru ciśnienia metodą inwazyjną. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.23.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Tlenoterapia. 1) Krótki opis: Maski tlenowe, dreny, cewniki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pojemniki do nawilżania tlenu sterylne. 1) Krótki opis: Pojemniki do nawilżania tlenu sterylne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Cewniki i zestawy do odsysania dróg oddechowych, zestawy do drenażu klatki piersiowej, zestawy do gimnastyki oddechowej. 1) Krótki opis: Cewniki i zestawy do odsysania dróg oddechowych, zestawy do drenażu klatki piersiowej, zestawy do gimnastyki oddechowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Elektrody do EKG. 1) Krótki opis: Elektrody do EKG. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Pakier do EKG, EEG, defibrylatora, drukarek laboratoryjnych. 1) Krótki opis: Pakier do EKG, EEG, defibrylatora, drukarek laboratoryjnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Wkłady do kontrastu. 1) Krótki opis: Wkłady do kontrastu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Elektrody endokawitarne. 1) Krótki opis: Elektrody endokawitarne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Sprzęt do leczenia żywieniowego. 1) Krótki opis: Sprzęt do leczenia żywieniowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Cewniki do aparatu PICCO. 1) Krótki opis: Sprzęt do leczenia żywieniowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Zamknięty system do odsysania. 1) Krótki opis: Zamknięty system do odsysania. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: Zestaw do tracheotomii przezskórnej. 1) Krótki opis: Zestaw do tracheotomii przezskórnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: Elektrody do defibrylatora. 1) Krótki opis: Elektrody do defibrylatora. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 tys euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.