Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-02
Warszawa: Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych kontenerami Kp 7 i Kp 4 z posesji, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 415054 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy , ul. Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5006240, faks 022 6132452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-wawer.bipnet.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych kontenerami Kp 7 i Kp 4 z posesji, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych kontenerami Kp 7 i Kp 4 z posesji, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy. Przewiduje się maksymalną liczbę wywozów nieczystości stałych kontenerami Kp-7 -230 szt., kontenerami Kp - 4 - 200 szt. w okresie obowiązywania umowy. Wśród wywożonych odpadów kontenerami KP-7 znajdą się m.in.: odpady poremontowo- rozbiórkowe (170101 - 30%), meble i inne wyposażenie lokali (200307-30%), liście (020103 - 40%), kontenerami Kp-4 - odpady zbierane z ulic (200303). Wywóz odpadów stałych kontenerami następować będzie w miarę potrzeb Zamawiającego na telefoniczne zgłoszenie osoby odpowiedzialnej za realizację umowy. Maksymalny czas na podstawienie kontenera w miejsce wskazane przez Zamawiającego - następny dzień po dniu zlecenia, do godz. 730..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ni edotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 6.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.). Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 6.2. Posiadają koncesję lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005r. późn. zm). Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie kserokopii zezwolenia, poświadczonego za zgodność z oryginałem. 6.3. Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 39 poz. 251 z 2007r. z późn. zm.). 6.4. Dysponują lub będą dysponowali minimum 2 samochodami przystosowanymi do świadczenia usług w zakresie wywozu nieczystości stałych kontenerami Kp 7 i Kp 4, Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie załączonego do oferty wykazu sprzętu określonego w pkt. 9.8. SIWZ, sporządzonego wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ lub na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskaże, że będzie nim dysponował. 6.5. Wykażą, że wykonali kompleksowo w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia obejmujące usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych kontenerami Kp 7 i Kp 4, o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każda. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.6. SIWZ, zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji oraz załączonych do oferty referencji lub innych dokumentów, potwierdzających należyte wykonywanie usług.. 6.6. Posiadają aktualną umowę na odbiór komunalnych nieczystości stałych z zakładem prowadzącym działalność w tym zakresie. Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie kserokopii umowy z odbiorcą nieczystości stałych, poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6.7. Posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentu dołączonego do oferty - kopii polisy, potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Ponadto od Wykonawcy wymagane jest spełnianie i przyjęcie warunków określonych w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 9.1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 9.1.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2 do SIWZ; 9.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.1.4. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych w Rozp. Min. Środowiska z 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów), o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005r. późn. zm) na obszarze świadczenia usług. 9.1.5. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów, określonych w Rozp. Min. Środowiska z 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów) o którym mowa w art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 39, poz. 251 z 2007r. z pózn. zm. ) na obszarze świadczenia usług. 9.1.6. Wykaz wykonanych kompleksowo w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie wywozu nieczystości stałych kontenerami Kp-7 i Kp-4, (minimum 2 usługi o wartości minimum 100 tys. zł brutto każda), określonych w poz. 6.6. SIWZ, opracowany wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 9.1.7. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie określonym w poz. 9.6. zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru prac); 9.1.8. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (określony w poz. 6.5. SIWZ, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), którym Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: tzn wykaz minimum 2 samochodów przystosowanych do wywozu nieczystości stałych kontenerami Kp-4 i Kp-7. 9.1.9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia samochodów, jeżeli wykonawca w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.8. niniejszej SIWZ wskazał samochody, którymi będzie dysponował. 9.1.10. Kserokopia aktualnej umowy na odbiór nieczystości stałych z zakładem prowadzącym działalność w tym zakresie. 9.1.11. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. 9.1.12. Pełnomocnictwo dla osoby, upoważnionej do składania postąpień w aukcji elektronicznej, podpisane przez osobęy uprawnionąe do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej. 9.1.13. Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. 9.2.Dokumenty wymienione w pozycjach: 9.1.3 -9.1.12 można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez oferenta za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta). 9.3.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-wawer.bipnet.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba ZGN, ul. Trakt Lubelski 353; 04-667 Warszawa, pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba ZGN, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenie miasta Strzelce Opolskie, w obszaru Park Leśny wraz z odbiorem i wywozem zebranych odpadów w 2025 r."
- Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych, utrzymanie chodników, zbieranie odpadów z koszy ulicznych, chodników i trawników oraz konserwacja koszy ulicznych,
- Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych administrowanych 41BLSz w Dęblinie
- Utrzymanie w czystości terenów komunalnych miasta Kwidzyna
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2025 do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.