eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrynicaWykonanie robót budowlanych mających na celu doprowadzenie obiektu sanatorium Stary Dom Zdrojowy w Krynicy -Zdroju, ul. Nowotarskiego 2 do zgodności z wymogami przeciwpożarowymi - Etap II - WYKONANIE SYGNALIZACJI POŻAROWEJ I OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-21

Krynica: Wykonanie robót budowlanych mających na celu doprowadzenie obiektu sanatorium Stary Dom Zdrojowy w Krynicy -Zdroju, ul. Nowotarskiego 2 do zgodności z wymogami przeciwpożarowymi - Etap II - WYKONANIE SYGNALIZACJI POŻAROWEJ I OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO.
Numer ogłoszenia: 415058 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. , ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych mających na celu doprowadzenie obiektu sanatorium Stary Dom Zdrojowy w Krynicy -Zdroju, ul. Nowotarskiego 2 do zgodności z wymogami przeciwpożarowymi - Etap II - WYKONANIE SYGNALIZACJI POŻAROWEJ I OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych mających na celu doprowadzenie obiektu sanatorium Stary Dom Zdrojowy w Krynicy - Zdroju, ul. Nowotarskiego 2 do zgodności z wymogami przeciwpożarowymi - Etap II. Zakres prac obejmuje: 1. WYKONANIE INSTALACJI SYGNALIZACJI POŻAROWEJ 2. WYKONANIE OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO 3. ROBOTY BUDOWLANE I TOWARZYSZĄCE 4. WYKONANIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ Ad.1. Wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej zgodnie z projektem technicznym i Szczegółową Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Budowa instalacji pożarowej. Ad.2. Zakres robót zgodnie z projektem technicznym i Szczegółową Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Instalacje elektryczne. Ad.3. - Malowanie korytarzy i bocznych klatek schodowych zgodnie z przedmiarem robót i zaznaczonym na rzutach zakresem - W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić zaprawianie bruzd, uzupełnienie ewentualnych tynków po wykonanych przebiciach i przewiertach wraz z szpachlowaniem. Z uwagi na zabytkowy charakter budynku należy wykonać wszelkie niezbędne zabezpieczenia chroniące poszczególne elementy budynku przed zniszczeniem w trakcie prowadzonych prac, bruzdowania i przewierty należy wykonywać w sposób maksymalnie ograniczający zakurzenie. Ad.4. Zamawiający wymaga w ramach zamówienia wykonanie dokumentacji powykonawczej uzgodnionej przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych w wersji papierowej tradycyjnej w 2 egzemplarzach. Dokumentacja powinna obejmować również instalacje oddymiania i oświetlenia ewakuacyjnego klatek schodowych wykonanych w I Etapie. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia obciążające Wykonawcę: a) zabezpieczenie robót pod względem BHP, b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c) uzyskanie w Urzędzie Miejskim oraz pokrycie kosztów pozwolenia dojazdu do placu budowy (wjazd na Deptak) d) pokrycie ryczałtowe kosztów zużycia wody i energii elektrycznej e) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi centrali f) przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Harmonogram prac Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacja techniczną. Zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające do zastosowania w budownictwie użyteczności publicznej (sanatoria) przeznaczonych na stały pobyt ludzi oraz spełniać ewentualne inne wymagania określone szczegółowymi przepisami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie doświadczenie wymaga się od wykonawcy, żeby w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; wykonał co najmniej 1 zadanie podobne do przedmiotu zamówienia polegające na dostosowaniu budynku do zgodności z wymogami przeciwpożarowymi o całkowitej wartości zadania - co najmniej 500 000,00 zł brutto, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz jako potwierdzenia dołączenia do oferty uprawnień i zaświadczenia z przynależności do Izby Inżynierów Budowlanych. 2. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy ustanowiony przez Wykonawcę posiadał uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz legitymującą się stosowną praktyką uprawniającą do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych zgodnie z § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. ( Dz.U. Nr 150,poz.1579).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 500 000 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - autoryzację producenta systemu - zaświadczenie o ukończeniu kursu organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na następujących warunkach: - zmiany wynagrodzenia w zakresie stawki VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki tego podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.krynica.com.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Krynicy Zdroju przy ul. Nowotarskiego 9/4 w Sekretariacie pokój nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. pkt.7 Prawa zamówień publicznych. 2.Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej zbiorczo Korespondencja) Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie. Dopuszcza się przekazywanie informacji faksem i drogą elektroniczną, przy czym każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek potwierdzić fakt ich otrzymania..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.