eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmŚwiadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji systemów Otago działających w Urzędzie Miasta Chełm

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-10

Ogłoszenie nr 41505 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.

Chełm: Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji systemów Otago działających w Urzędzie Miasta Chełm
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chełm, krajowy numer identyfikacyjny 11019823800000, ul. ul. Lubelska  65, 22100   Chełm, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, faks 825 652 254, e-mail monika.hurko@chelm.pl Adres strony internetowej (URL): http://www.chelm.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka samorządu terytorialnego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji systemów Otago działających w Urzędzie Miasta Chełm
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji w stosunku do Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem Otago działającego w Urzędzie Miasta Chełm oraz świadczenie usługi zdalnego udostępnienia oprogramowania wspomagającego proces elektronicznej rekrutacji w postaci modułów Kompleksowego Systemu Rekrutacji: Formico, Elemento, Gimnasio, Maestro, dalej zwanych łącznie Systemem KSR i jego dokumentacji (instrukcji użytkownika) wraz ze świadczeniem usługi asysty technicznej i konserwacji w stosunku do tego sytemu (Systemu KSR). 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu Otago złożonego z Programów i działającego w Urzędzie Miasta Chełm. Wykaz Programów objętych usługą asysty technicznej i konserwacji znajduje się w "Wykazie Programów Systemu Otago objętych usługą asysty technicznej i konserwacji" stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy. 2) usługę asysty technicznej i konserwacji Systemu Otago, w tym: a) telefoniczną pomoc i doradztwo w sprawie używania Programów w godzinach pracy Zamawiającego, b) usuwanie błędów Programów zgłoszonych przez Zamawiającego, c) aktualizację Programów, która polega na wykonywaniu modyfikacji istniejących i opisanych w dokumentacji (tj. instrukcji użytkownika i administratora) funkcjonalności Programów w przypadku zamiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej lub Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski", skutkujących koniecznością wykonania modyfikacji tychże funkcjonalności (istniejących i opisanych w dokumentacji użytkowej (tj. instrukcji użytkownika i administratora), d)udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania kolejnych wydań Programów (tj. przesyłek zawierających kolejne aktualizacje Programów) i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora, e) telefoniczną lub elektroniczną (tj. z wykorzystaniem poczty e-mail) pomoc i doradztwo w administrowaniu Programami w godzinach pracy Zamawiającego, f) telefoniczną lub elektroniczną (tj. z wykorzystaniem poczty e-mail) pomoc i doradztwo w eksploatacji i administrowaniu bazami danych Systemu OTAGO, g) telefoniczną lub elektroniczną (tj. z wykorzystaniem poczty e-mail) pomoc i doradztwo w administrowaniu systemami operacyjnymi serwerów baz danych Systemu OTAGO w godzinach pracy Zamawiającego, h) zdalne administrowanie bazą danych Systemu Otago, i) zdalne monitorowanie stanu Systemu Otago, j) zdalne instalowanie poprawek i nowych wersji Programów (tj. instalacja przesyłek wychodzących od Wykonawcy oraz zdalne upgrade´owanie Programów), k) przystosowywanie obiektów baz danych Systemu Otago do przetwarzania nowych wersji Programów, l) zdalne bieżące interwencje na zgłoszone przez administratora i użytkowników problemy. Świadczenie usługi polegającej na zdalnym (poprzez sieć Internet) udostepnieniu Systemu KSR wspomagającego proces elektronicznej rekrutacji i jego dokumentacji (instrukcji użytkownika) w postaci elektronicznej (w formacie pdf) wraz z świadczeniem usługi asysty technicznej i konserwacji w stosunku do tego systemu (Systemu KSR). 3) usługę asysty technicznej i konserwacji Systemu KSR obejmuje: a) udostępnienie dokumentacji Systemu KSR na warunkach określonych w Umowie, b) świadczenie usług technicznego zarządzania Systemem KSR, c) wykonanie konfiguracji Systemu KSR na potrzeby Zamawiającego, d) obsługę zgłoszeń serwisowych dotyczących Systemu KSR na warunkach określonych w Umowie. 3. Usługa udostępnienia Systemu KSR świadczona będzie zgodnie z "Regulaminem świadczenia usługi udostępnienia systemu KSR" stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy. 4. System KSR zostanie udostępniony w wersji nie odbiegającej od wcześniej funkcjonującej (tj. udostępnionej w ramach poprzednio obowiązującej umowy mającej za przedmiot udostępnienie Systemu KSR). 5. Usługi asysty technicznej i konserwacji, o których mowa powyżej nie obejmują: 1) naprawy sprzętu; 2) wymiany zużytych materiałów eksploatacyjnych; 3) usuwania skutków awarii spowodowanych czynnikami losowymi lub zdarzeniami spoza zakresu usługi; 4) rozbudowy konfiguracji Systemu KSR. 6. Usługi asysty technicznej wykonywane będą na podstawie zgłoszeń problemów przez pracowników Zamawiającego oraz regularnego monitorowania stanu Systemu Otago lub KSR.7.Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wszystkie czynności objęte zakresem zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 t.j. z późn. zm.). 7.1 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 7.2 Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca upływu terminu wykonania zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu wykonywania zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się zatrudnić inną osobę do wykonywania danej czynności, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania dotyczące sposobu zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia. 7.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowę o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów. 7.4. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.7 czynności. 7.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.


II.5) Główny kod CPV): 72267000-4,
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 289674.80
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemów Otago działających w Urzędzie Miasta Chełm. Wykonawca Asseco Data Systems S.A. z siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 15 w Gdyni jest właścicielem praw autorskich oprogramowań aplikacyjnych Systemów Otago i jedynym Wykonawcą świadczącym usługę asysty technicznej, konserwacji i aktualizacji wyżej wymienionych Systemów.Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Asseco Data Systems S.A.,  ,  ul. Żwirki i Wigury 15,  80-890,  Gdynia,  kraj/woj. pomorskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.