Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-10
Ogłoszenie nr 41505 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.
Chełm: Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji systemów Otago działających w Urzędzie Miasta Chełm
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chełm, krajowy numer identyfikacyjny
11019823800000, ul.
ul. Lubelska
65,
22100
Chełm, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
82 5652070, 5652223, 5652232, faks
825 652 254, e-mail
monika.hurko@chelm.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka samorządu terytorialnego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji systemów Otago działających w Urzędzie Miasta Chełm
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji w stosunku do Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem Otago działającego w Urzędzie Miasta Chełm oraz świadczenie usługi zdalnego udostępnienia oprogramowania wspomagającego proces elektronicznej rekrutacji w postaci modułów Kompleksowego Systemu Rekrutacji: Formico, Elemento, Gimnasio, Maestro, dalej zwanych łącznie Systemem KSR i jego dokumentacji (instrukcji użytkownika) wraz ze świadczeniem usługi asysty technicznej i konserwacji w stosunku do tego sytemu (Systemu KSR).
2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
1) świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu Otago złożonego z Programów i działającego w Urzędzie Miasta Chełm. Wykaz Programów objętych usługą asysty technicznej i konserwacji znajduje się w "Wykazie Programów Systemu Otago objętych usługą asysty technicznej i konserwacji" stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy.
2) usługę asysty technicznej i konserwacji Systemu Otago, w tym:
a) telefoniczną pomoc i doradztwo w sprawie używania Programów w godzinach pracy Zamawiającego,
b) usuwanie błędów Programów zgłoszonych przez Zamawiającego,
c) aktualizację Programów, która polega na wykonywaniu modyfikacji istniejących i opisanych w dokumentacji (tj. instrukcji użytkownika i administratora) funkcjonalności Programów w przypadku zamiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej lub Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski", skutkujących koniecznością wykonania modyfikacji tychże funkcjonalności (istniejących i opisanych w dokumentacji użytkowej (tj. instrukcji użytkownika i administratora),
d)udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania kolejnych wydań Programów (tj. przesyłek zawierających kolejne aktualizacje Programów) i związanych z nimi zmian w dokumentacji użytkowej i administratora,
e) telefoniczną lub elektroniczną (tj. z wykorzystaniem poczty e-mail) pomoc i doradztwo w administrowaniu Programami w godzinach pracy Zamawiającego,
f) telefoniczną lub elektroniczną (tj. z wykorzystaniem poczty e-mail) pomoc i doradztwo w eksploatacji i administrowaniu bazami danych Systemu OTAGO,
g) telefoniczną lub elektroniczną (tj. z wykorzystaniem poczty e-mail) pomoc i doradztwo w administrowaniu systemami operacyjnymi serwerów baz danych Systemu OTAGO w godzinach pracy Zamawiającego,
h) zdalne administrowanie bazą danych Systemu Otago,
i) zdalne monitorowanie stanu Systemu Otago,
j) zdalne instalowanie poprawek i nowych wersji Programów (tj. instalacja przesyłek wychodzących od Wykonawcy oraz zdalne upgrade´owanie Programów),
k) przystosowywanie obiektów baz danych Systemu Otago do przetwarzania nowych wersji Programów,
l) zdalne bieżące interwencje na zgłoszone przez administratora i użytkowników problemy.
Świadczenie usługi polegającej na zdalnym (poprzez sieć Internet) udostepnieniu Systemu KSR wspomagającego proces elektronicznej rekrutacji i jego dokumentacji (instrukcji użytkownika) w postaci elektronicznej (w formacie pdf) wraz z świadczeniem usługi asysty technicznej i konserwacji w stosunku do tego systemu (Systemu KSR).
3) usługę asysty technicznej i konserwacji Systemu KSR obejmuje:
a) udostępnienie dokumentacji Systemu KSR na warunkach określonych w Umowie,
b) świadczenie usług technicznego zarządzania Systemem KSR,
c) wykonanie konfiguracji Systemu KSR na potrzeby Zamawiającego,
d) obsługę zgłoszeń serwisowych dotyczących Systemu KSR na warunkach określonych w Umowie.
3. Usługa udostępnienia Systemu KSR świadczona będzie zgodnie z "Regulaminem świadczenia usługi udostępnienia systemu KSR" stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy.
4. System KSR zostanie udostępniony w wersji nie odbiegającej od wcześniej funkcjonującej (tj. udostępnionej w ramach poprzednio obowiązującej umowy mającej za przedmiot udostępnienie Systemu KSR).
5. Usługi asysty technicznej i konserwacji, o których mowa powyżej nie obejmują:
1) naprawy sprzętu;
2) wymiany zużytych materiałów eksploatacyjnych;
3) usuwania skutków awarii spowodowanych czynnikami losowymi lub zdarzeniami spoza zakresu usługi;
4) rozbudowy konfiguracji Systemu KSR.
6. Usługi asysty technicznej wykonywane będą na podstawie zgłoszeń problemów przez pracowników Zamawiającego oraz regularnego monitorowania stanu Systemu Otago lub KSR.7.Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wszystkie czynności objęte zakresem zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 t.j. z późn. zm.).
7.1 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
7.2 Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca upływu terminu wykonania zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu wykonywania zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się zatrudnić inną osobę do wykonywania danej czynności, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania dotyczące sposobu zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia.
7.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowę o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania oceny;
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów.
7.4. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.7 czynności.
7.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.5) Główny kod CPV): 72267000-4,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
289674.80
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Systemów Otago działających w Urzędzie Miasta Chełm. Wykonawca Asseco Data Systems S.A. z siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 15 w Gdyni jest właścicielem praw autorskich oprogramowań aplikacyjnych Systemów Otago i jedynym Wykonawcą świadczącym usługę asysty technicznej, konserwacji i aktualizacji wyżej wymienionych Systemów.Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Asseco Data Systems S.A.,
,
ul. Żwirki i Wigury 15,
80-890,
Gdynia, kraj/woj.
pomorskie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mlecznych do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie".
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG W Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.