To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-24
Giżycko: P/2/07/12
Numer ogłoszenia: 415064 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307560 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 41, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4296666, faks 87 4283677.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/2/07/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji na potrzeby SP ZOZ Giżycko Zestawienie wszystkich asortymentów i ilości zawiera załącznik nr 2 formularz cenowy. Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości poszczególnych asortymentów w zależności od faktycznych potrzeb zaistniałych w trakcie realizacji umowy (jednak nie mniej niż 80% ilości podanej w załączniku 2). Wielkość zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) Wymagania stawiane Wykonawcy: Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą próbek papierów sterylizacyjnych, rękawów papierowo - foliowych oraz posterylizacyjnych opakowań foliowych z zamknięciem samoprzylepnym w ilości pozwalającej na dokonanie oceny przez Zamawiającego. Próbki zostaną poddane ocenie jakościowej i tym samym zostaną zużyte. Zużyte próbki zostaną zutylizowane. Testowanie odbędzie się w Centralnej Sterylizatorni Szpitala SP ZOZ w Giżycku. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć karty charakterystyki zawierające informacje niezbędne do weryfikacji zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. materiały będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb od dnia podpisania umowy przez okres 24 miesięcy, wymaga się, aby oferowane materiały posiadały gwarancję na minimum 24 miesiące od dnia dostawy dostawa na koszt Wykonawcy do magazynu technicznego Zamawiającego. Zgodnie z obowiązującymi przepisami do obrotu i używania mogą być oferowane wyroby oznaczone znakiem zgodności CE umieszczonym na wyrobie lub na opakowaniu zewnętrznym oraz na ulotce. W przypadku zmiany opakowania Wykonawca zobowiązany jest do przeliczenia ilości jednostek w opakowaniu po cenie przetargowej. W przypadku wykorzystania ilości przetargowej danego wyrobu medycznego, a nie przekroczenia wartości pakietu Zamawiający może kupić dowolną ilość wyrobu medycznego do wartości pakietu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131900,32
Oferta z najniższą ceną: 131900,32 / Oferta z najwyższą ceną: 131900,32
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMED Biuro Techniczno - Handlowe, ul. Słowikowskiego 39, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33449,00
Oferta z najniższą ceną: 33449,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33449,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMED Biuro Techniczno - Handlowe, ul. Słowikowskiego 39, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5378,00
Oferta z najniższą ceną: 5378,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5378,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Media - Med Sp. z o.o., ul. Lublańska 34, 31-476 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5142,00
Oferta z najniższą ceną: 5142,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10064,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMED Biuro Techniczno - Handlowe, ul. Słowikowskiego 39, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3632,00
Oferta z najniższą ceną: 3632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3632,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMED Biuro Techniczno - Handlowe, ul. Słowikowskiego 39, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21496,00
Oferta z najniższą ceną: 21496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21496,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMED Biuro Techniczno - Handlowe, ul. Słowikowskiego 39, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18269,56
Oferta z najniższą ceną: 18269,56 / Oferta z najwyższą ceną: 19003,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Giżycko
- Remont drogi powiatowej nr 1774N Jurkowo - Wolisko - dr. pow. nr 1746N na odcinku Wolisko - dr. pow. nr 1746N
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN Z MIĘSA CZERWONEGO, A TAKŻE MIĘSA I WĘDLIN DROBIOWYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek oraz instytucji będących na zaopatrzeniu 24 WOG w Węgorzewie.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego: sterylizator parowy, myjnia dezynfektor, aparat echokardiograf wraz z wyposażeniem dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi.
- Dostawa lamp bakteriobójczych wraz z osprzętem
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci aparatu USG, mikroskopu i myjni dezynfektorów dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.