To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Poznań: Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz oprogramiowania
Numer ogłoszenia: 415092 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179003 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej", ul. św. Michała 43, 61-119 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 646 74 00, faks 61 646 74 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek gmin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz oprogramiowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej sprzętu, urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania: - 10 szt. - notebooków - 20 szt. - terminali z klawiaturą i myszą + uchwyt do monitora - 20 szt. - monitorów - 20 szt. - listew zasilających - 10 szt. - linek zabezpieczających - 10 szt. - licencji oprogramowania antywirusowego - 20 szt. - licencji CAL - 20 szt. - licencji RDS CAL - 8 szt. - pamięć RAM - 1 szt. - Skaner z podajnikiem ADF z montażem i konfiguracją - 12 szt. - Switch 8 portów - 1 szt. - Switch 48 portów - 10 szt. - Okuty kabel RJ-45 (5m) - 30 szt. - Okuty kabel RJ-45 (1m) - 30 szt. - Okuty kabel RJ-45 (1m) - 20 szt. - Okuty kabel RJ-45 (0,5m) - 20 szt. - Okuty kabel RJ-45 (0,5m) - 20 szt. - Okuty kabel RJ-45 (1,5m) - 2 szt. - Kabel HDMI - 1 szt. - Zaciskarka do kabli - 1 szt. - Tester kabli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 1 i 1a do umowy. Zamawiający wymaga udzielenia na zaoferowane urządzenia gwarancji zgodnej z terminami określonymi w Specyfikacjach technicznych (niezależnie od gwarancji udzielanej przez producenta przedmiotu zamówienia). W okresie gwarancji wymagane jest zapewnienie: a) Usługi Hot Line - telefonicznego wsparcia w godzinach 07:30-15:30; b) Przywrócenia ciągłości pracy urządzenia w ciągu 8 godzin roboczych od momentu zgłoszenia awarii. W przypadku braku przywrócenia działania urządzenia zapewnienie przez Wykonawcę urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż urządzenie podstawowe (objęte przedmiotem umowy) na czas naprawy. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wskazał w załącznikach nr 1 do wzoru umowy, znak towarowy firmy Microsoft jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej sprzęt z systemem operacyjnym o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów systemu operacyjnego określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SIWZ i zaoferowany system operacyjny będzie w pełni i poprawnie funkcjonował z posiadaną i użytkowaną infrastrukturą informatyczną (sprzęt i oprogramowanie) Zamawiającego, tj. w szczególności z: - sieciowymi systemami operacyjnymi MS Windows, - oprogramowaniem aplikacyjnym - MS Office 365, platformą MS SharePoint, Windows Internet Explorer, Adobe Reader, LEX, aplikacją do zarządzania gospodarką odpadami MGA v.3 firmy MGA sp. z o. o. z siedzibą w Toruniu. - urządzeniami drukującymi-kopiującymi-skanującymi firm Toshiba (Toshiba e-Studio 3540cse i Toshiba e-Studio 195), HP Deskjet 4615 Ink Advantage (oficjalnie dostępne sterowniki producentów urządzeń dla oferowanego systemu operacyjnego). Jednocześnie Zamawiający zakłada, że wykazanie równoważności złożonej oferty leży po stronie Wykonawcy i - w razie wątpliwości - powinno zostać udokumentowane w możliwie najbardziej obiektywny sposób. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 31.22.45.00 - Terminale 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.21.80.00 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Notebooki i terminale
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Advisor Sp. z o. o., Sp. K., ul. Św. Wincentego 7, 61-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87293,12
Oferta z najniższą ceną: 87293,12 / Oferta z najwyższą ceną: 87293,12
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Urządzenia i akcesoria
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MileSTONE Sp. z o. o., ul. E. Sczanieckiej 8d/109, 60-216 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14504,53
Oferta z najniższą ceną: 13622,25 / Oferta z najwyższą ceną: 14504,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
- Remont nawierzchni zatok autobusowych w Poznaniu - dot. przystanków "Rynek Wschodni" oraz "Główna"
- Dostawa środków i preparatów do sprzątania
- Wymiana zasilacza UPS wraz z systemem nadzoru stanowiącego element składowy systemu bezprzerwowego i bezzanikowego zasilania Centrum Zarządzania Kryzysowego
- "Weryfikacja dokumentacji projektowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa obiektów Palmiarni Poznańskiej""
- Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego na potrzeby nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup pomocy w ramach projektu "Wsparcie szans edukacyjnych uczniów i uczennic szkół podstawowych w Kraszkowicach i Wierzchlesie"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wielichowo poprzez wsparcie Przedszkola "Świat Bajek" w Wielichowie"
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Szanse rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Serniki" - II przetarg
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego, w ramach Projektu grantowego "Cyberbepieczny Samorząd".
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.