To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-19
Suwałki: ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH ZE SPRZEDAŻĄ ŻYWNOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNO-SANITARNYCH NA PODSTAWIE TALONÓW DLA KLIENTÓW MOPS W SUWAŁKACH
Numer ogłoszenia: 415190 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242871 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 23 Października 20, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628970, 5628973, faks 087 5628971.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH ZE SPRZEDAŻĄ ŻYWNOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNO-SANITARNYCH NA PODSTAWIE TALONÓW DLA KLIENTÓW MOPS W SUWAŁKACH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Świadczenie usług związanych ze sprzedażą żywności i artykułów higieniczno-sanitarnych na podstawie talonów dla około 500 klientów MOPS w Suwałkach. 2.Realizacja zamówienia w co najmniej 4 punktach miasta Suwałki zlokalizowanych odpowiednio: 1 punkt na Oś. Północ I, 1 punkt na Oś. Północ II oraz min. 2 punkty w Centrum Miasta. 3.Przygotowanie talonów o nominałach 10 zł - 10.100 szt., 20 zł - 3.500 szt. i 50 zł - 1.000. Zmawiający zastrzega zmianę liczby poszczególnych nominałów w zależności od wysokości świadczeń. 4.Wzór talonów, należy uzgodnić z Zamawiającym. 5.Talon powinien być wykonany w formie papierowej, zawierać cenę nominalną i nadruk /wyłącznie żywność/ lub /artykuły higieniczno-sanitarne/. 6.Za zabezpieczenie przed wszelkimi próbami fałszowania talonów odpowiedzialny jest Wykonawca. 7.Niedopuszczalne jest wydawanie w ramach niniejszego zamówienia napojów alkoholowych, używek i wyrobów tytoniowych. 8.Wykonawca dostarczy talony w depozyt do siedziby Zamawiającego w ilości i nominałach zależnych od potrzeb Zamawiającego jeden raz w miesiącu lub częściej z zachowaniem kolejnej numeracji wzrostowo. O ilości i nominałach talonów Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie lub pisemnie najpóźniej do godz. 1500 dnia poprzedzającego dostawę. 9.Rekrutację osób zakwalifikowanych do realizacji przedmiotu zamówienia prowadzi Zamawiający..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00 - Ropa naftowa, węgiel i produkty naftowe 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AS" BYLAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"AS" BYLAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- AS BYLAK I WSPÓLNICY Spółka Jawna, Sejneńska 18a, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 211673,00
Oferta z najniższą ceną: 211673,00 / Oferta z najwyższą ceną: 211673,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa i montaż wiat przystankowych w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
- Rozbudowa myjni autobusowej oraz budowa automatycznej portalowej myjni szczotkowej dla autobusów o długości do 18 m
- "Dokumentacja projektowa dot. budowy i rozbudowy dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w msc. Płociczno-Osiedle".
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2.
- Dostawa manekina ewakuacyjnego, trenażerów, fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- "Transport (tam i z powrotem) dzieci, młodzieży i ich opiekunów wraz z bagażem na placówkę letniego wypoczynku organizowanego przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu w miejscowości Szczyrk".
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
- Pobyt studentów i kadry podczas letniego obozu szkoleniowego - 10 dni na potrzeby Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - sierpień 2025 r.
- Usługi transportu drogowego lokalnego i krajowego samochodem ciężar. instrumentów muz., elementów sceny, widowni i przedmiotów gabaryt. wraz z usługą (...) na potrzeby NFM w latach 2025-26.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.