eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NidzicaBieżące oczyszczanie miasta Nidzica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Nidzica: Bieżące oczyszczanie miasta Nidzica
Numer ogłoszenia: 41519 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 22680 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252504, fax 089 6252170.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące oczyszczanie miasta Nidzica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 . Przedmiot zamówienia : Bieżące oczyszczanie miasta Nidzica zakresie jak niżej: 1.1. Bieżące stałe utrzymanie czystości pasów drogowych ( w tym: ulic, chodników, pasów zieleni) na terenie miasta Nidzica o powierzchni 101.088,00m2 zgodnie z załącznikiem nr 1 i 4 do umowy . 1/ cena miesięczna 1 m2 powierzchni oczyszczania przy stałym utrzymaniu czystości obejmuje: a/ zamiatanie ulic i chodników (oczyszczanie z błota, piasku, śmieci, chwastów, liści oraz innych zanieczyszczeń), b/ zbieranie zmiotek z zamiecionej powierzchni ulic i chodników, c/ zbieranie zmiotek złożonych na jezdni lub poboczu pozostawionych przez właścicieli nieruchomości w wyniku wykonanych prac porządkowych na chodnikach i pasach zieleni - poboczach stanowiących mienie gminny przy ulicach gminnych , których powierzchni nie uwzględniono w niniejszym przedmiocie zamówienia , d/ wycinanie - unieszkodliwianie trawy i chwastów ze zleconej do oczyszczania powierzchni według potrzeb, e/ oczyszczanie z odrostów pni drzewostanu rosnącego w ciągach ulic zleconych do oczyszczania, f/ bieżące zbieranie zanieczyszczeń w pasie zieleni wraz z wykaszaniem traw i chwastów nie mniej niż sześć razy w roku wraz z uzupełnianiem trawy w miarę potrzeb na niewielkich fragmentach, g/ wywóz zebranych nieczystości na wysypisko komunalne, h/ usuwanie - zabezpieczenie padłych zwierząt z ulic i dróg gminnych oraz terenów gminnych do czasu odbioru ich przez Punkt Zbiorczy Padliny Uniszki Zawadzkie Zdzisław Kacprzak tel.0-23 655-23-01, kom. 504 451 362, i/ flagowanie ulic dwa razy w roku z okazji świąt państwowych, przy czym zakup i bieżące uzupełnianie oflagowania będzie na koszt zamawiającego. j/ wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego zawiadamiania zamawiającego lub odpowiednie służby o stwierdzonych zagrożeniach niebezpiecznej wyrwy w jezdni lub chodniku, zerwania przewodów linii energetycznej, wiatrołomów itp. oraz podejmowania doraźnych działań w celu zabezpieczenia przed występującymi zagrożeniami. 1.2. Bieżące opróżnianie stałych i przenośnych koszy ulicznych ustawionych w ulicach gminnych w ilości 59 szt , zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. 1/ miesięczna cena ryczałtowa opróżniania 1 szt kosza ulicznego obejmuje : a/ bieżące opróżnianie koszy z nieczystości wg potrzeb, jak nie rzadziej niż trzy razy w ciągu tygodnia, a w okresie wiosenno - letnim (maj, czerwiec, lipiec, sierpień) - codziennie. b/ wywóz zebranych nieczystości na wysypisko komunalne, c/ mycie i dezynfekcja koszy ulicznych przeprowadzana dwa razy w ciągu roku kalendarzowego w terminach uzgodnionych z zamawiającym, d/ remont i konserwacja koszy, w tym bieżące naprawy, oznakowanie oraz uzupełnianie zniszczonych lub skradzionych wkładów do koszy wraz z ustawianiem i znakowaniem nowych koszy ulicznych dostarczonych przez zamawiającego, e/ sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem gminy tj. koszami ulicznymi . 1.3. Bieżące stałe utrzymanie w czystości słupów ogłoszeniowych ustawionych na terenie miasta oraz terenu wokół nich w ilości 11 szt , zgodnie z załącznikiem Nr 3 do umowy . 1/ miesięczna cena ryczałtowa utrzymania 1 szt słupa oraz terenu wokół niego obejmuje : a/ oczyszczanie słupa z uszkodzonych i naderwanych ogłoszeń - plakatów , b/ oczyszczanie słupa ze wszystkich ogłoszeń - plakatów do jego naturalnej powierzchni w miarę potrzeb , c/ oczyszczanie terenu wokół słupa , d/ wywóz zebranych nieczystości na wysypisko komunalne . 1.4. Wykonywanie wszystkich innych czynności nie wymienionych w ust.1. pkt 1.1., 1.2. ,1.3., a wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia oraz obowiązujących aktów prawnych: - ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - (Dz.U.z 2005r. Nr 236, poz.2008 ze zmianami), przy czym: 1) uprzątnięcie błota i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości należy do właścicieli nieruchomości, a za taki chodnik uznaje się wydzieloną część drogi publicznej służącą dla ruchu pieszego położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości. Właściciel nieruchomości nie jest obowiązany do uprzątnięcia chodnika, na którym jest dopuszczony płatny postój lub parkowanie pojazdów samochodowych. 2) utrzymanie zjazdów należy do właścicieli lub użytkowników gruntów przyległych do drogi; - ustawie z dnia 27 lipca 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz. 628 wprowadzona ustawą z dnia 27 lipca 2001r. o wprowadzeniu ustawy - Prawo ochrony środowiska , ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 100, poz.1085ze zmianami) ; - uchwale Nr LII/534/2006 Rady Miejskiej w Nidzicy z dnia 31 sierpnia 2006r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu czystości i porządku na terenie gminy Nidzica . Zakres i sposób wykonania zamówienia określa: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, który określa pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 789979,9 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul.Kolejowa 17, 13-100 Nidzica, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 829903
  • Oferta z najniższą ceną: 829903 / oferta z najwyższą ceną: 829903
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.