To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-07
Mielno: Dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka SYRENA w Mielnie ul. Piastów 10.
Numer ogłoszenia: 415292 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370216 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy "Syrena", ul. Piastów 10, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3166450, faks 94 3166451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka SYRENA w Mielnie ul. Piastów 10..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Ośrodka SYRENA w Mielnie ul. Piastów 10 z podziałem na części. Szczegółowy opis przedmiotu zawierają poszczególne pakiety/formularze cenowe/ od nr 1 - do 4 jako załączniki niniejszej specyfikacji. Pakiet nr.1 Produkty mleczarskie Pakiet nr.2 Mięso i jego przetwory Pakiet nr 3 Ryby świeże, przetworzone i konserwowe Pakiet nr 4 Produkty głęboko mrożone..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 Produkty głęboko mrożone.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PH LODIMEX Oddział Koszalin, ul.Bohaterów Warszawy 4, 75-211 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63155,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75924,24
Oferta z najniższą ceną: 70372,17 / Oferta z najwyższą ceną: 75924,24
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa ryb i mrożonek dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku na rok 2024
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 z im. Tadeusza Kościuszki w Przasnyszu
- Sukcesywna dostawa mrożonych produktów spożywczych dla SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych i produktów mącznych mrożonych
- Sukcesywna dostawa żywności na potrzeby ZSCKR w Jabłoniu
więcej: Warzywa mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.