To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-19
Bolesławiec: Dostawa wyposażenia dla Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Bolesławiec w Ratuszu Miejskim, Rynek 41 - II postępowanie
Numer ogłoszenia: 415316 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371024 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec, ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, faks 075 6456402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Bolesławiec w Ratuszu Miejskim, Rynek 41 - II postępowanie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Bolesławiec w Ratuszu Miejskim, Rynek 41. 1.2 Wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.2.1 Przez dostawę zamówienia rozumie się dostarczenie pod wskazany adres ich rozładowanie, montaż, ustawienie we wskazanych przez zamawiającego (w dokumentacji) pomieszczeniach i miejscach. 1.2.2 Miejsce dostawy: Urząd Miasta Bolesławiec, Rynek 41 (RATUSZ), 59-700 Bolesławiec. 1.2.3 Za przedmiot zamówienia, jego dostawę, wniesienie, montaż i stan techniczny odpowiada wykonawca do czasu protokolarnego odbioru przez zamawiającego całości przedmiotu umowy. 1.2.4 Jeżeli załączona specyfikacja nie określa inaczej to należy przyjąć okres gwarancji na min. 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Jeśli na wybrane elementy przedmiotu zamówienia gwarancja jest dłuższa, ich karty gwarancyjne należy przekazać zamawiającemu. 1.2.5 Zamawiający informuje, iż odbywają się prace remontowe w budynku Ratusza, dlatego też zaleca się odbycie wizji lokalnej w remontowanych pomieszczeniach budynku Ratusza na etapie przygotowania oferty. Dzień i godzina wizji lokalnej winna być wcześniej uzgodniona z zamawiającym. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia/umowy zaleca się dokonać pomiaru z natury dla wyposażenia wykonanego pod wymiar. 1.2.6 Dostawa przedmiotu zamówienia powinna być zrealizowana w terminie uzgodnionym z zamawiającym w godzinach 8:00- 15:00 i wyłącznie w dniach roboczych. 1.2.7 W cenie należy ująć koszty przeglądów technicznych, dla którego okresy przeglądu wypadają w terminie udzielonej gwarancji. 1.2.8 Wszelkie pozostałości po dostawie takie jak m.in.: kartony, opakowania, folie, itp., dostawca usunie własnymi siłami i własnym kosztem. 1.2.9 Każdy produkt (asortyment) winien posiadać trwałe oznakowanie producenta/wykonawcy pozwalające na jego pełną identyfikację (producent/wykonawca- typ- model- numer seryjny). Przedmiot zamówienia musi być dostarczony zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. 1.2.10 Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z dostawą (w trakcie realizacji umowy) wszystkich certyfikatów, atestów, dopuszczeni dotyczących dostarczonych elementów zamówienia, które są wymagane i wymienione opisie - SPECYFIKACJA TECHNICZNA - składowa dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr A do SIWZ. 1.2.11 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia/umowy o parametrach technicznych nie gorszych niż wymagane przez zamawiającego, wskazanych dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie dostaw - ZAŁĄCZNIK A. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia o parametrach równoważnych, tj. o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach jak w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wszystkie wymogi, normy i parametry techniczne oraz wykonane w całości z nowych elementów, Wykonawca winien brać pod uwagę zaistnienie przesłanek zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp - za zgodą Zamawiającego 1.2.11 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z opisem ilościowym, jakościowym (wymaganymi parametrami technicznymi), cechami użytkowymi, rozmieszczeniem wyposażenia w budynku oraz certyfikatami, atestami, dopuszczeniami, kartami katalogowych jakie winien posiadać przedmiot zmówienia zawiera się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia- ZAŁĄCZNIK A..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIGMA sp. z o.o., Ul. Niemodlińska 87, 45-864 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87290,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81180,00
Oferta z najniższą ceną: 81180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116358,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- "Zakup sprzętu IT oraz oprogramowania"
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach komunalnych we wsi Kruszyn - etap II
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2276D w miejscowości Tomaszów Bolesławiecki"
- "Przebudowa drogi powiatowej 2270D w miejscowości Różyniec polegająca na budowie chodnika wraz z remontem przełomów"
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Dostawa mebli i wyposażenia sal nauki przedmiotów zawodowych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie
- Dostawa i montaż mebli na sale rozpraw do budynku Sądu Rejonowego w Bartoszycach ul. Warszawska 3.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.