To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Warszawa: Obsługa informatyczna zadań finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Numer ogłoszenia: 415344 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 383454 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa informatyczna zadań finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zadania Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia 1.1. Opieka nad Xpertis Server oraz oprogramowaniem autorstwa firmy MacroLogic w wersji WINDOWS, które jest aktualnie użytkowane w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów (na dzień przygotowania specyfikacji są to: Xpertis Alerty biznesowe, Xpertis CMS, Xpertis Serwis pracowniczy, Xpertis Środki trwałe, Xpertis Finanse i księgowość, Xpertis Kadry i płace, MBASE-DS, Xpertis Zarządzane kapitałem ludzkim) oraz tym, do którego licencje zostaną zakupione przez UOKiK w trakcie trwania umowy, poprzez: a) wdrażanie nowych wersji i dostosowywanie ich do bieżących potrzeb Zamawiającego przy współudziale merytorycznych pracowników Urzędu. Bieżące szkolenie użytkowników; b) szybkie reagowanie na usterki-awarie i zakłócenia w pracy oprogramowania. 1.2 Obsługa administracyjna programów przy współudziale Wydziału Informatyki, za pośrednictwem których dokonywane są rozliczenia z urzędami skarbowymi, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Ministerstwem Finansów i Narodowym Bankiem Polskim w zakresie współdziałania tych programów z oprogramowaniem firmy MacroLogic. 1.3 Usługi będące przedmiotem umowy muszą być wykonywane przez Wykonawcę-osobę posiadającego stosowne umiejętności i kompetencje do wykonania przedmiotu zamówienia (producent oprogramowania lub autoryzowany partner firmy MacroLogic). 2. Sposób realizacji zadań zleconych przez Zamawiającego 2.1 W ramach tzw. zamówienia podstawowego Wykonawca będzie świadczył usługi na rzecz Zamawiającego w okresie trwania umowy, tj. w okresie 6 miesięcy od podpisania umowy, w wymiarze nie większym niż 20 godzin w miesiącu (tj. łącznie 120 godzin w trakcie 6 miesięcy). Wynagrodzenie za 20 godzin będzie płatne ryczałtem w miesięcznych ratach i w przypadku zlecenia przez Zamawiającego i realizacji przez Wykonawcę mniejszej liczby godzin w danym miesiącu Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za pełne 20 godzin. 2.2 Zamawiający w ramach tzw. prawa opcji może zlecić dodatkowo Wykonawcy realizację usług w zakresie przekraczającym liczbę godzin określonych w pkt 2.1. w danym miesiącu, jednak w liczbie nie większej niż łącznie 90 godzin w całym okresie trwania umowy (szacunkowo 15 godzin miesięcznie). Wykonawca określi w ofercie cenę za 1 godzinę zleconą przez Zamawiającego i wykonaną przez Wykonawcę, w zakresie prawa opcji. Zlecenie większej liczby godzin niż przewidziane zakresem podstawowym (20 godzin w miesiącu) będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego uzależnionego od obiektywnych zdarzeń takich jak: częstość wystąpienia awarii, liczba modyfikacji wymaganych do wprowadzenia w oprogramowaniu itp. 2.3 W przypadku opisanym w ust. 1. pkt. 1.1. litera a prace wdrożeniowe muszą się rozpoczynać nie później niż 30 dni od udostępnienia przez firmę MacroLogic aktualizacji oprogramowania bądź nowego oprogramowania, a kończyć nie później niż z upływem 60 dni od daty ich udostępnienia z zastrzeżeniem, iż w przypadkach gdy aktualizacja może wymagać znacznych zmian lub powodować błędy w funkcjonowaniu obsługiwanego oprogramowania Strony umowy mogą ustalić inny termin rozpoczęcia i zakończenia prac wdrożeniowych. 2.4 W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązany jest do stawiennictwa na każde wezwanie telefoniczne w dni robocze w czasie nieprzekraczającym 24 godzin od wezwania. W sytuacji, gdy osobiste stawiennictwo nie jest możliwe, Wykonawca może świadczyć usługi zdalnie pod warunkiem uzyskania pisemnego zezwolenia od Zamawiającego oraz z zachowaniem wszelkich reguł bezpieczeństwa. 2.5 Zgłaszanie usterek w działaniu oprogramowania będzie się odbywało za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przez Wykonawcę lub telefonicznie. Zgłoszeń mogą dokonywać: Dyrektor Generalny UOKiK oraz- lub inna osoba nadzorująca pracowników wykorzystujących w bieżącej pracy oprogramowanie firmy MacroLogic. Czas realizacji zadania nie powinien być dłuższy niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia. W przypadkach skomplikowanych Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji zadania o kolejne 5 dni roboczych. 2.6 Zgłaszanie zapotrzebowania na bieżące przystosowanie funkcjonalności oprogramowania do aktualnych potrzeb użytkowników będzie się odbywało za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przez Wykonawcę. Zgłoszeń mogą dokonywać: Dyrektor Generalny UOKiK, oraz- lub inna osoba nadzorująca pracowników wykorzystujących w bieżącej pracy oprogramowanie firmy MacroLogic. Po zapoznaniu się ze zgłoszeniem Wykonawca określi przybliżoną ilość godzin, która będzie potrzebna na realizację zadania. Na tej podstawie zamawiający będzie określał termin, do którego prace nad danym zadaniem mają być zakończone. 2.7 W przypadku, gdy po przyjęciu prac, ujawnią się usterki lub wady wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca usunie je w ciągu 4 dni roboczych na własny koszt, a godziny przeznaczone na wykonanie tego zadania nie będą wliczane do limitu godzin z zakresu podstawowego lub też wykazywane jako godziny zlecane w zakresie prawa opcji. 2.8 Wykonawca będzie prowadził rejestry prac wykonywanych w danym miesiącu wraz z określeniem liczby godzin poświęconych na wykonanie poszczególnych zadań, a Zamawiający na bieżąco będzie poświadczał liczbę tych godzin..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY KOMPUTEROWE IBIS Bogusław Jóźwiak
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY KOMPUTEROWE IBIS Bogusław Jóźwiak
- Systemy Komputerowe IBIS Bogusław Jóźwiak, ul. Krupnicza 12, 04-719 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77490,00
Oferta z najniższą ceną: 77490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116235,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa autokeratorefraktometru
- Dostawa serwerów
- Zakup wsparcia technicznego producenta dla systemu wykonywania kopii zapasowych - CommVault
- Dostawa hamulca ciernego.
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Rolniczej 9 w Warszawie.
- ZP.RB.SE.25.2024 Wykonanie robót rem. wytypowanych pom. sanitarnych (przy pomieszczeniach mieszkalnych) w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Tatrzańska" w Warszawie przy ul. Tatrzańskiej 7A
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie bieżącej obsługi informatycznej Ośrodków Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
- Świadczenie usług serwisu i nadzoru technicznego w zakresie infrastruktury sprzętowej w 2025 roku
- Rozbudowa oprogramowania antywirusowego o funkcje XDR, szyfrowania danych, zarządzanie podatnościami w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Kompleksowa obsługa infrastruktury informatycznej Szpitala Powiatowego w Limanowej wraz z wykonywaniem nadzoru nad systemami informatycznymi Szpitala
- Rozbudowa monitoringu wizyjnego na Dworcu autobus Poznań Główny wraz ze stworz nowego syst raport wjazdów na Dworzec, prac serwis i wym cz istn kamer oraz dopr kabli na potrz rozbud monit i tabl peron
- Zakup przedłużenia 750 licencji i wsparcia technicznego dla oprogramowania Palo Alto Cortex XDR and Premium Partner Support na okres 12 miesięcy
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.