eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi , w domach klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy 7 dni w tygodniu w tym niedziele i święta.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Warszawa: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi , w domach klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy 7 dni w tygodniu w tym niedziele i święta.
Numer ogłoszenia: 415446 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy , ul. Powstańców Śląskich 9, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 664-70-14, faks 022 665-89-39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbemowo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi , w domach klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy 7 dni w tygodniu w tym niedziele i święta..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w domach klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo do 20 osób miesięcznie. Łączna przewidywanym liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie obowiązywania umowy wyniesie do 2 290 godzin..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;2. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że:1) mają do dyspozycji lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych wymaganych przy realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi tj.:a. zatrudniać co najmniej 5 opiekunów, zróżnicowanych pod względem płci, wieku.b. personel winien posiadać kwalifikacje do wykonywania zawodu: pielęgniarki, pracownika socjalnego, terapeuty zajęciowego, pedagoga, logopedy, psychologa; asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty i co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:. szpitalu psychiatrycznym,. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,. placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,. ośrodku terapeutyczno - edukacyjno - wychowawczym,. zakładzie rehabilitacji.W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą w/w wymagane kwalifikacje zawodowe, posiadają co najmniej roczny staż pracy w w/w jednostkach, mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.c. Osoby wykonujące usługi powinny być: niekaralne, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania ciężkich prac fizycznych oraz posiadać umiejętność nawiązywania i utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, zobowiązane do przestrzegania tajemnicy służbowej.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tzn. wykażą wykonanie i/lub wykonywanie usług w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednego zamówienia trwającego minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy co najmniej 20 osobom odpowiadającej rodzajowi (specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi), z podaniem wartości.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty przez Wykonawcę zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu:1) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. ( według Zał. nr 2 do SIWZ).(W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, wymagane oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika Wykonawców), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę).3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniu wraz z informacjami dotyczącymi kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według Zał. nr 3 do SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował powinien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.4) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (według Zał. nr 4 do SIWZ);W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymagane przez Zamawiającego zgodne z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsbemowo.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, ul. Powstańców Śląskich 9 01-381 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, ul. Powstańców Śląskich 9, 01-381 Warszawa, sekretariat - pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.