eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie dla Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Lublinie Radio Lublin S.A. usług związanych z zarządzaniem projektem Lekcja wizerunku, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-07

Lublin: Świadczenie dla Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Lublinie Radio Lublin S.A. usług związanych z zarządzaniem projektem Lekcja wizerunku, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 415478 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Lublinie "Radio Lublin" S.A. , ul. Obrońców Pokoju 2, 20-030 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5364222, faks 81 5328728.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radio.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie dla Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Lublinie Radio Lublin S.A. usług związanych z zarządzaniem projektem Lekcja wizerunku, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Polskiego Radia - Regionalnej Rozgłośni w Lublinie Radio Lublin S.A. usług związanych z zarządzaniem projektem Lekcja wizerunku, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Miejsce świadczenia usług dla części nr 1, nr 2 i nr 3 zamówienia: w siedzibie Zamawiającego w Lublinie, ul. Obrońców Pokoju 2. Liczba pracowników Wykonawcy wymagana przy świadczeniu usług: - część nr 1 zamówienia - 1 osoba; - część nr 2 zamówienia - 1 osoba; - część nr 3 zamówienia - 1 osoba. Część nr 1 zamówienia : usługa Koordynatora projektu Maksymalna liczba godzin do przepracowania w miesiącu może wynieść 120 godzin, a w skali całego zamówienia 2.160 godzin. Wykonawca będzie postępował z należytą starannością, a w szczególności przyjmie na siebie obowiązki w zakresie: 1.zarządzania realizacją projektu zgodnie z jego harmonogramem i dokumentami programowymi POKL; 2.opracowania dokumentacji projektu; 3.organizacji logistycznej biura; 4.organizacji szkoleń; 5.ewaluacji projektu i opracowywania raportów; 6.monitoringu udzielania pomocy publicznej; 7.przygotowywania wniosków o płatność; 8.kontaktów z Instytucją Pośredniczącą; 9.zgodnej z dokumentami projektowymi POKL archiwizacji dokumentacji projektowej. Część nr 2 zamówienia: usługa Specjalisty ds. rekrutacji, promocji i monitoringu projektu Lekcja wizerunku Maksymalna liczba godzin do przepracowania w miesiącu może wynieść 90 godzin, a w skali całego zamówienia 1.620 godzin. Wykonawca będzie postępował z należytą starannością, a w szczególności przyjmie na siebie obowiązki w zakresie: 1.terminowego i zgodnego z dokumentami programowymi POKL przygotowania dokumentów rekrutacyjnych; 2.terminowej rekrutacji uczestników projektu; 3.utrzymywania stałego kontaktu z uczestnikami - w tym monitoringu obecności; 4.stałego monitoringu dokumentacji projektowej i przygotowywania comiesięcznych sprawozdań; 5.zgodnej z dokumentami programowymi POKL archiwizacji dokumentacji projektowej; 6.przygotowywania elementów promocji projektu zgodnych z dokumentami programowymi POKL. Część nr 3 zamówienia: usługa Specjalisty ds. finansowych Lekcja wizerunku Maksymalna liczba godzin do przepracowania w miesiącu może wynieść 60 godzin, a w skali całego zamówienia 1.080 godzin. Wykonawca będzie postępował z należytą starannością, a w szczególności przyjmie na siebie obowiązki w zakresie: 1.terminowego przygotowywania dokumentów finansowych związanych ze zgodną z harmonogramem realizacją projektu; 2.terminowego dokonywania płatności; 3.zgodnej z dokumentami programowymi POKL archiwizacji dokumentów finansowych; 4.terminowego przygotowywania części finansowej wniosków o płatność. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1, nr 2 i nr 3 zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.72.10.00 - Usługi agencji detektywistycznych 79.99.61.00 - Zarządzanie dokumentami 79.31.11.00 - Usługi układania ankiet 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych 79.60.00.00 - (6) Usługi rekrutacyjne 79.99.51.00 - Usługi archiwizacyjne 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.21.10.00 - Usługi księgowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania części nr 1, nr 2 i nr 3 przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części nr 1 zamówienia: Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczenie usług koordynatora w co najmniej jednym projekcie szkoleniowym POKL. Dla części nr 2 zamówienia: Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczenie usług w co najmniej jednym projekcie POKL. Dla części nr 3 zamówienia: Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczenie usług finansowych w co najmniej jednym projekcie POKL.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która spełnia następujące kryteria: Dla części nr 1 zamówienia: -posiada doświadczenie w świadczeniu usług koordynatora w co najmniej jednym projekcie szkoleniowym POKL; -posiada doświadczenie w świadczeniu usług ewaluacji w projektach POKL; -posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie w branży marketingowo - promocyjnej (w tym doświadczenie we współpracy z przedsiębiorstwami); -posiada udokumentowaną znajomość programu POKL (zaświadczenia o uczestniczeniu w kursach); -posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy/współpracy z mediami publicznymi; -posiada znajomość programu HARP, COMA; -posiada dobrą znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office, Exell, obsługi Internetu; -posiada minimum średnie wykształcenie; -nie figuruje w ewidencji Krajowego Rejestru Karnego. Dla części nr 2 zamówienia: -posiada o najmniej 3 - letnie doświadczenie w branży marketingowo - promocyjnej (w tym doświadczenie we współpracy z przedsiębiorstwami; - posiada doświadczenie w świadczeniu usług w co najmniej jednym projekcie POKL; -posiada udokumentowaną znajomość programu POKL (zaświadczenia o uczestniczeniu w kursach); -posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy/współpracy z mediami publicznymi; -posiada znajomość programu HARP, COMA; -posiada dobra znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office, Exell, obsługi Internetu; -posiada minimum średnie wykształcenie; -nie figuruje w ewidencji Krajowego Rejestru Karnego. Dla części nr 3 zamówienia: -posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie w obsłudze księgowej; -posiada doświadczenie w obsłudze finansowej co najmniej jednego projektu POKL; -posiada znajomość programu Generator Wniosków Płatniczych; -posiada udokumentowaną znajomość programu POKL (zaświadczenia o uczestniczeniu w kursach); -posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pracy/współpracy z mediami publicznymi; -posiada znajomość programu Płatnik; -posiada znajomość programu Comarch OPTIMA wersja 17.10.2.; -posiada znajomość przepisów dotyczących naliczania składek ZUS oraz obliczania świadczeń przysługujących z ubezpieczenia społecznego; -posiada znajomość ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowych w zakresie wykonywanych usług; -posiada minimum średnie wykształcenie; -nie figuruje w ewidencji Krajowego Rejestru Karnego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie powyższe warunki powinien spełnić, co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, która polegać może na: a) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji przyznających środki finansowe na działalność Zamawiającego; c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radio.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Lublinie Radio Lublin S.A. 20-030 Lublin, ul. Obrońców Pokoju 2 (I piętro, Sekretariat - pokój 207).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Lublinie Radio Lublin S.A. 20-030 Lublin, ul. Obrońców Pokoju 2 (I piętro, Sekretariat - pokój 207).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Lublinie Radio Lublin S.A. realizuje projekt pn. Lekcja wizerunku, nr projektu: 3/POKL/8.1.1/2011 w ramach Priorytetu VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie: 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie: 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw, którego źródło finansowania stanowią środki Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.