To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-10
Ogłoszenie nr 41551 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.
Krynica-Zdrój: Dostawa artykułów żywnościowych do szkół i
przedszkoli na terenie miasta Krynica-Zdrój
w roku 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 3868 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 7197 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Krynicy-Zdroju,
ul. Kraszewskiego 158, 33-380
Krynica-Zdrój, REGON 492920191, osoba do kontaktu Pani
Bożena Smoroń-Kowalczyk,
nr tel. 18 471 54 42;
2. Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Krynicy-Zdroju,
ul. Piłsudskiego 91, 33-380
Krynica-Zdrój, REGON
121398285, osoba do kontaktu Pani
Maria Kołodziej, nr tel. 18 471 55 38;
3. Gminne Przedszkole Nr 2 "Mali Odkrywcy" w Krynicy-Zdroju,
ul. Reymonta 10, 33-380
Krynica-Zdrój, REGON
492920185, osoba do kontaktu Pani
Urszula Popardowska, nr tel. 18 471 56 34.
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków, krajowy numer identyfikacyjny
49292019100000, ul.
ul. Kraszewskiego
158,
33380
Krynica-Zdrój, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
18 471-54-42, faks
18 471-54-42, e-mail
jarekworhacz@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://sp2.krynica.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Krynicy-Zdroju została upoważniona do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu ww. jednostek i na ich rzecz.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do szkół i przedszkoli na terenie miasta Krynica-Zdrój w roku 2017.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SP2/1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do szkół i przedszkoli na terenie miasta Krynica-Zdrój w roku 2017. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia od 1 do 6. Część 1 przedmiotu zamówienia: Świeże owoce i warzywa, Część 2 przedmiotu zamówienia: Pieczywo i wyroby cukiernicze, Część 3 przedmiotu zamówienia: Mrożonki, Część 4 przedmiotu zamówienia: Produkty ogólnospożywcze, Część 5 przedmiotu zamówienia: Mięso i wędliny, Część 6 przedmiotu zamówienia: Produkty mleczarskie. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje asortymentu określone w danej części. Poszczególne części (zakres i przedmiot) zostały szczegółowo opisane w Załącznikach Nr 5, 6, 7, 8, 9 i 10 do SIWZ Formularzach asortymentowo-cenowych. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 4 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będą poszczególne jednostki tj.: 1) Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Krynicy-Zdroju, ul. Piłsudskiego 91, 33-380 Krynica-Zdrój; 2) Gminne Przedszkole Nr 2 "Mali Odkrywcy" w Krynicy-Zdroju, ul. Reymonta 10, 33-380 Krynica-Zdrój; 3) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 158, 33-380 Krynica-Zdrój. Szczegółowe ilości szacunkowe dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych jednostek określa Załącznik Nr 11 do SIWZ. Dostawy realizowane będą sukcesywnie według faktycznych potrzeb jednostek na podstawie tzw. zamówień częściowych. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przedmiotu zamówienia do trzech ww. jednostek po uprzednim telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym zamówieniu złożonym z jednodniowym wyprzedzeniem w dni robocze od poniedziałku do piątku, przez uprawnionego pracownika danej jednostki. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu właściwej jednostki w miejsce wskazane przez uprawnionego pracownika tej jednostki. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać produkty w opakowaniach dopuszczonych do przechowywania i transportu żywności z uwzględnieniem rodzaju produktów żywnościowych. Opakowania muszą być nieuszkodzone i czyste. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane produkty środkami transportu zapewniającymi należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem, itd. Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, a w szczególności Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm./, wraz z przepisami wykonawczymi. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych dobrej jakości tj.: świeżych, pełnowartościowych, czystych, bez objawów nadpsucia, bez śladów uszkodzenia, w początkowym terminie przydatności do spożycia o właściwej gramaturze. Produkty powinny posiadać walory smakowe, zapachowe i sensoryczne odpowiednie dla danego produktu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe produktów oraz uszkodzenia powstałe podczas transportu produktów, a także zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru na pełnowartościowy we własnym zakresie i na własny koszt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
15300000-1,
15810000-9,
15220000-6,
15331170-9,
03142500-3,
15400000-2,
15100000-9,
15500000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Świeże owoce i warzywa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT71781.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 62020.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pieczywo i wyroby cukiernicze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20793.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20075.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Mrożonki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT56061.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 51610.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Produkty ogólnospożywcze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT99537.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 90562.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Mięso i wędliny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT115003.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 123251.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Produkty mleczarskie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT84459.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 86482.56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektu SPZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy - Zdroju im. bł. Karoliny Kózkówny.
- Przygotowanie i wydawanie gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy-Zdroju w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Usługa wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA UZDROWISKA KRYNICA ŻEGIESTÓW S.A. Z SIEDZIBĄ W KRYNICY-ZDROJU
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Gminy Krynicy-Zdroju oraz jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.