Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Poznań: dostawa sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 41552 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wg minimalnych parametrów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zadanie nr 1 - suszarki laboratoryjne z naturalnym obiegiem powietrza o poj. min 115 l - 3 szt.; Zadanie nr 2 - suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem powietrza o poj. min 115 l - 1 szt.; Zadanie nr 3 - suszarki laboratoryjne z naturalnym obiegiem powietrza o poj. min 53 l - 3 szt., Zadanie nr 4 - suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem powietrza o poj. min 245 l - 1 szt., Zadanie nr 5 - cieplarki laboratoryjne - 2 szt., Zadanie nr 6 - zamrażarka niskotemperaturowa 1 szt., Zadanie nr 7 - wytrząsarka laboratoryjna z łaźnią wodną - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych Kod CPV wg słownika 2008: 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 6.2. SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. FORMULARZ OFERTY ZAŁĄCZNIK NR 1 (wzór załączono do SIWZ) Oferta musi być sporządzona według formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 2. SYTUACJA PODMIOTOWA WYKONAWCY ZAŁĄCZNIK NR 2 (wzór załączono do SIWZ) Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 3. AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ZAŁĄCZNIK NR 3 (sporządza Wykonawca) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. ZAŚWIADCZENIE, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA NORMOM ZAŁĄCZNIK NR 4(sporządza Wykonawca) Dla Zadań nr 1-7 Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane urządzenie spełnia normy CE i posiada oznakowanie CE, 5. OPIS min.parametrów wymaganych przez Zamawiającego i parametrów oferowanych przez Wykonawcę ZAŁĄCZNIK NR 5 (załączono do SIWZ) W treści dokumentu Zamawiający szczegółowo określił minimalne wymogi techniczne jakie zamawiane urządzenie winno spełniać. Wykonawca w załączniku nr 5 wpisuje parametry sprzętu , który zaoferował oraz podaje jego cenę, typ i producenta 6. KALKULACJA CENOWA ZAŁĄCZNIK NR 6 (załączono do SIWZ) Zawiera ceny netto i brutto oferowanych urządzeń 7. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO ZAŁĄCZNIK NR 7 (załączono do SIWZ) Wykonawca musi udzielić min. 24 miesiące gwarancji na dostarczone urządzenia dla Zadań 1-7, oraz spełnić dodatkowe warunki wynikające z treści Załącznika nr 7 8. WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU Urządzeń ZAŁĄCZNIK NR 8 ( załączono do SIWZ) Zawiera istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu 9. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY ZAŁĄCZNIK NR 9 ( załączono do SIWZ) określa istotne dla stron postanowienia umowy i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wojska Polskiego 28, Poznań, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 407. Opłata za wesrję papierową SIWZ wynosi 3,72 zł,..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Kanclerza, pok. 304, ul. Wojska Polskiego 28, Poznań..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: suszarki laboratoryjne z naturalnym obiegiem powietrza o poj. min 115 l - 3 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg minimalnych parametrów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zadanie nr 1 - suszarki laboratoryjne z naturalnym obiegiem powietrza o poj. min 115 l - 3 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: .; Zadanie nr 2 - suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem powietrza o poj. min 115 l - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg minimalnych parametrów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.; Zadanie nr 2 - suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem powietrza o poj. min 115 l - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - suszarki laboratoryjne z naturalnym obiegiem powietrza o poj. min 53 l - 3 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg minimalnych parametrów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie nr 3 - suszarki laboratoryjne z naturalnym obiegiem powietrza o poj. min 53 l - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem powietrza o poj. min 245 l - 1 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - suszarka laboratoryjna z wymuszonym obiegiem powietrza o poj. min 245 l - 1 szt. wg minimalnych parametrów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - cieplarki laboratoryjne - 2 szt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg minimalnych parametrów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie nr 5 - cieplarki laboratoryjne - 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - zamrażarka niskotemperaturowa 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - zamrażarka niskotemperaturowa 1 szt. wg minimalnych parametrów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - wytrząsarka laboratoryjna z łaźnią wodną - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg minimalnych parametrów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie nr 7 - wytrząsarka laboratoryjna z łaźnią wodną - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad rozbudową drogi krajowej nr 22 na odcinku Podgaje - granica województwa.
- Usługa szkoleniowa dotyczącą przeprowadzenia dwóch cykli szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozporządzeniem w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych
- Dostawa pieczywa oraz ryb i przetworów rybnych w podziale na 2 części.
- Przetworzenie do postaci cyfrowej (digitalizacji) dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na cztery części.
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego dźwigu osobowego w budynku położonym przy ul. Opolskiej 58 w Poznaniu tzw. ,,NZOZ"
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w układzie zadaniowym
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.