Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-24
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa artykułów anestezjologicznych
Numer ogłoszenia: 415530 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim , ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7658308, faks 22 7658301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpzozndm.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów anestezjologicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów anestezjologicznych w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ - w Formularzu asortymentowo-cenowym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 20 części (pakietów) i obejmuje: pakiet nr 1 - Asortyment do znieczuleń pakiet nr 2 - Maski wielorazowe pakiet nr 3 - Maska pakiet nr 4 - Rurki tracheostomijne pakiet nr 5 - Rurki intubacyjne pakiet nr 6 - Kaniula neonatologiczna pakiet nr 7 - Łącznik anestezjologiczny pakiet nr 8 - Filtry oddechowe pakiet nr 9 - Filtry wdechowe pakiet nr 10 - Filtry pakiet nr 11 - Wymiennik ciepła i wilgoci pakiet nr 12 - Obwód pakiet nr 13 - Układ oddechowy pakiet nr 14 - Układ do resuscytacji pakiet nr 15 - Zestawy pakiet nr 16 - Różne artykuły pakiet nr 17 - Łączniki pakiet nr 18 - Manometr pakiet nr 19 - Żywienie pakiet nr 20 - Przetwornik 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu i ilości wynikających z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zamawianych ilości ? 20% a tym samym zmiany wartości umowy wynikającego z faktycznego zapotrzebowania. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4. Wykonawca może zaoferować wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679, z późn. zm.). 5. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz ponosi koszty ubezpieczenia podczas transportu do Zamawiającego, zapewnia rozładunek do magazynu. 6. Okres przydatności do użycia dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy artykułów anestezjologicznych odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wartość dostawy nie może być niższa niż 80 % wartości złożonej oferty dla oferowanej części wg załącznika nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty: opisy i foldery w języku polskim. Dokumenty proszę oznaczyć i dołączyć do oferty zgodnie z numeracją pakietu i pozycji formularza asortymentowo-cenowego (np. pak. nr ...., poz. ...). 2) Wykonawca zobowiązuje się do ewentualnej demonstracji przedmiotu zamówienia na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie max. 7 dni od wezwania w celu weryfikacji zgodności z opisem przedmiotu zamówienia 3) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (zwór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony druk oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) jeśli Wykonawca będzie posługiwał się podwykonawcami dołącza oświadczenie o podwykonawcach, w których określi zakres powierzonej do wykonania części zamówienia lub oświadczenie, że zamówienie będzie realizowane bez udziału podwykonawców - wg załącznika nr 5 do SIWZ - oświadczenie nr 3); 3) dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z w/w dokumentów należy dołączyć także pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (zamawiający dopuszcza jedynie oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza); 4) dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dopuszczenie do obrotu i stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679); 5) w przypadku gdy oferowany przedmiot zamówienia nie podlega przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, Wykonawca dołącza oświadczenie, że dany asortyment nie podlega ustawie o wyrobach medycznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany i może być dokonana w przypadku: 1) zwiększenia ilości przedmiotu umowy, 2) zmiany stawki Vat, 3) przedłużenia terminu realizacji umowy w razie niewykorzystania przedmiotu umowy w okresie jej trwania, 4) zmiany numeru katalogowego lub nazwy własnej produktu, o ile zmiana ta została dokonana przez producenta i potwierdzona stosownymi dokumentami, 5) zmiany sposobu konfekcjonowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpzozndm.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa 2. Stanowisko ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Unijnych, pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa 2, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Asortyment do znieczuleń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Maski wielorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Maska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rurki tracheostomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rurki intubacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kaniula neonatologiczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Łącznik anestezjologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Filtry oddechowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Filtry wdechowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Filtry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wymiennik ciepła i wilgoci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Obwód.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Układ oddechowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Układ do resuscytacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Różne artykuły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Łączniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Manometr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Żywienie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Przetwornik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości w Załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5, 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- "Centrum konsultacyjno-wspierające dla mieszkańców gminy Nowy Dwór Mazowiecki."
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Dwór Mazowiecki do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku 2025.
- Dostawy mięsa i wędlin dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
- SVA/U/4620-145/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę instalacji centralnego ogrzewania na terenie kompleksów wojskowych: Część I: Gałkówek, Część II: Regny, Część III: Łask
- SVA/U/4620-144/2024 Budowa doziemnej instalacji gazowej średniego ciśnienia wraz z punktami gazowymi na terenie kompleksu wojskowego w m. Kutno.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.