Ogłoszenie z dnia 2009-12-02
Nowy Sącz: Wykonanie i dostawa druków oraz ulotek na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 415538 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa druków oraz ulotek na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa druków oraz ulotek na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego. Karta rejestracyjna bezrobotnego - nie na papierze kredowym PUP PN - 1 Szt. 3000 Informacja dla rejestrujących się -cienki papier PUP PN - 3 Szt. 13000 Karta zgłoszeń PUP PN - 10 Szt. 3000 Oświadczenie uniwersalne- cienki papier PUP PN - 13 Szt. 2000 Informacja o uprawnieniach osoby bezrobotnej - cienki papier PUP PN - 15 Szt. 3000 Oświadczenie dotyczące przyszłej pracy - cienki papier PUP PN - 17 Szt. 3000 Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej - cienki papier PUP PN - 25 Szt. 300 Wniosek o zwrot kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania i powrotu do miejsca zatrudnienia - cienki papier PUP PN - 28 Szt. 250 Wniosek o zwrot kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania i powrotu do miejsca odbywania stażu - cienki papier PUP PN - 29 Szt. 1000 Rozliczenie poniesionych kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania i powrotu do miejsca zatrudnienia- cienki papier PUP PN - 30 Szt. 500 Wniosek o przedłużenie zwrotu kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania i powrotu do miejsca zatrudnienia - cienki papier PUP PN - 31 Szt. 100 Rozliczenie poniesionych kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania i powrotu do miejsca stażu - cienki papier PUP PN - 32 Szt. 1500 Oświadczenie pod odpowiedzialnością karną o cenie biletu miesięcznego - cienki papier PUP PN - 33 Szt. 300 Wniosek o zorganizowanie stażu- cienki papier PUP PN - 34 Szt. 700 Regulamin przyznawania bezrobotnym środków na podjecie działalności gospodarczej -A-5- cienki papier Szt. 300 Wniosek o zorganizowanie prac interwencyjnych - cienki papier PUP PN - 40 Szt. 200 Wniosek o refundację kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego - cienki papier PUP PN - 44 Szt. 70 Zamówienie samochodu służbowego PUP PN - 50 Szt. 800 Protokół odbioru samochodu służbowego SKODA OCTAVIA PUP PN - 51 Szt. 300 Zgłoszenie oferty pracy - cienki papier PUP PN - 56 Szt. 2000 Informacja o prawach i obowiązkach osoby kierowanej do pracodawcy -format A-5 - cienki papier PUP PN - 72 Szt. 3500 Oświadczenie o ubezpieczeniu zdrowotnym nowe - cienki papier PUP PN - 74 Szt. 1000 Oświadczenie o obowiązku informowania o przychodach nowe - cienki papier PUP PN - 75 Szt. 10000 Protokół odbioru samochodu służbowego SKODA FABIA PUP PN - 79 Szt. 300 Informacja dla bezrobotnego skierowanego do odbycia stażu Filia Krynica - cienki papier PUP PN - 82 Szt. 500 Wniosek o naliczenie świadczenia - cienki papier PUP PN - 83 Szt. 500 Informacja dla osób niepełnosprawnych- ulotka Szt. 300 Obowiązki bezrobotnego - ulotka Szt. 200 Rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy, wymagane dokumenty przy rejestracji - ulotka Szt. 200 Stypendium- ulotka Szt. 200 Informacja o uprawnianiach osoby bezrobotnej - ulotka Szt. 200 Bezrobotnym jest- ulotka Szt. 200 Utrata statusu bezrobotnego- ulotka Szt. 200 Zasady i warunki nabycia prawa do zasiłku- ulotka Szt. 300 Pośrednictwo Pracy informacja dla bezrobotnych i poszukujących pracy- ulotka Szt. 200 Pośrednictwo Pracy informacja dla pracodawców - ulotka Szt. 200 Poradnictwo Zawodowe - ulotka Szt. 200 Szkolenia - ulotka Szt. 300 Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarcze- ulotka Szt. 300 Prace interwencyjne- ulotka Szt. 300 Refundacja kosztów wyposażenia i doposażenia - ulotka Szt. 200 Roboty publiczne- ulotka Szt. 300 Prace społecznie użyteczne- ulotka Szt. 300 Staż - ulotka Szt. 400 Fundusz szkoleniowy- ulotka Szt. 300 Kierunek na pracę- ulotka Szt. 200 Plakat Działanie 6.2 POKL- wymiar B2, nadruk kolorowy jednostronny, kredowy, gramatura papieru 135 Szt. 100 Ulotka Działanie 6.2 POKL - wymiar A5, nadruk kolorowy, dwustronny, rodzaj papieru kredowy, gramatura papieru 150 Szt. 1000.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 17490.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Oficyna Poligraficzno - Wydawnicza "ASYSTENT" Agata Golachowska
jakie przetargi wygrała firma
Oficyna Poligraficzno - Wydawnicza "ASYSTENT" Agata Golachowska
- Oficyna Poligraficzno-Wydawnicza ASYSTENT Agata Golachowska, ul. Kościuszki 28, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17 490,00
- Oferta z najniższą ceną: 17 490,00 oferta z najwyższą ceną: 18 970,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.95.2024 Wykonanie robót budowlanych niezbędnych do oddania przewidzianego umową zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Park Kieszonkowy przy ul. Św. Kunegundy w Nowym Sączu".
- Zamówienie na rozbudowę i wdrożenie środowiska kopii zapasowych Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu oraz dostawę sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczny Powiat Nowosądecki".
- BZP.271.91.2024 Wykonanie robót niezbędnych do oddania przewidzianego umową zadania inwestycyjnego pod nazwą "Wymiana stolarki w lokalach położonych przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1450 K Łęki - Kąty - Dobrociesz
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. II, III,IV,VII,IX,XII,XIII,XVI,XVII,XIX
- Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku głównym MORD w Nowym Sączu.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gadżetów promocyjnych na potrzeby projektu pt. "Lokalni Rzecznicy Nauki na Uniwersytecie Morskim w Gdyni"
- Usługa druku VI
- druk wydawnictwa Żydowskiego Instytutu Historycznego: ARG ENG t. 10 (12) Rada Żydowska w Warszawie 1939-1943 [Jewish Council in Warsaw 1939-1943]
- druk 2 wydawnictw Żydowskiego Instytutu Historycznego: S. Buryła, Marzec a Zagłada oraz J. Majewska, Mury i szczeliny
- Usługa druku książki pt. "Polskie symbole narodowe".
- Opracowanie strategii kampanii informacyjno-edukacyjnej w ramach projektu "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości", jej wdrożenie i wsparcie w prowadzeniu
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.