Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Szczecin: PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE INWESTYCYJNYM DUNIKOWO W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 415560 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE INWESTYCYJNYM DUNIKOWO W SZCZECINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace porządkowe na terenie inwestycyjnym Dunikowo w Szczecinie. CPV 77200000-2 Usługi leśnictwa 77211400-6 Usługi wycinania drzew 77211100-3 Usługi cięcia drewna 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach nr 9 - 13 do SIWZ. 3. Tereny objęte przedmiotem zamówienia - zgodnie z mapą lokalizacyjną stanowiącą załącznik nr 9 - to: 1) Kompleks 6 - Obszar 1, 2) Kompleks 6 - Obszar 2, 3) Kompleks 6 - Obszar 3, 4) Kompleks 7 - Obszar 1, 5) Kompleks 7 - Obszar 2, 6) Kompleks 7 - Obszar 3. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), a także z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania drewnem pochodzącym z wycinki drzew i krzewów. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie zakresu przedmiotu zamówienia, 2) zmianie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 3) zmianie wynagrodzenia. 7. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) w toku wykonywania przedmiotu zamówienia zajdzie konieczność przeprowadzenia prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną kosztorysie ofertowym. Wykonawca nie może odmówić wykonania tych robót i może żądać podwyższonego wynagrodzenia, w oparciu o art. 630 Kodeksu cywilnego. W przypadku, gdy wartość prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną w kosztorysie ofertowym będzie w rozliczeniu końcowym powodowała zwiększenie wynagrodzenia, wówczas zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 2) w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, dokonywanie odbiorów, warunki pogodowe uniemożliwiające, ze względów technologicznych prowadzenie prac - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby prace mogły zostać zrealizowane. W takim przypadku, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 3) ulegnie zmianie urzędowa stawka należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT - w takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 4) w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - w takim przypadku, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną główną usługę. Za główną usługę Zamawiający uzna pracę polegającą na wykonaniu prac na terenie lasu lub terenie zieleni, obejmującą: - wycinkę drzew, - karczowanie pni, - zrębkowanie drobnicy, - wyrównanie terenu, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku została wyrażona w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (datą wszczęcia postępowania jest data zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej: a) rębakiem ciągnikowym lub samobieżnym - 1 szt., b) koparką lub koparko - ładowarką - 2 szt., c) wykrywaczem metali o zasięgu do 1 metra - 2 szt., d) wykrywaczem metali o zasięgu do 3 metrów - 1 szt., e) pilarką spalinową - 3 szt., f) wykaszarką - 2 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej: a) kierownikiem prac - osobą posiadającą wykształcenie wyższe leśne lub ogrodnicze oraz posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie w kierowaniu pracami na terenach zieleni (np. lasy, zieleń miejska), b) specjalistą w zakresie prowadzenia nadzoru saperskiego - osoba posiadającą doświadczenie w pełnieniu nadzoru saperskiego lub w nadzorowaniu prac związanych z oczyszczaniem terenów z materiałów wybuchowych pochodzenia wojskowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) kosztorys ofertowy - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie zakresu przedmiotu zamówienia, 2) zmianie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 3) zmianie wynagrodzenia. 2. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) w toku wykonywania przedmiotu zamówienia zajdzie konieczność przeprowadzenia prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną kosztorysie ofertowym. Wykonawca nie może odmówić wykonania tych robót i może żądać podwyższonego wynagrodzenia, w oparciu o art. 630 Kodeksu cywilnego. W przypadku, gdy wartość prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną w kosztorysie ofertowym będzie w rozliczeniu końcowym powodowała zwiększenie wynagrodzenia, wówczas zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 2) w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, dokonywanie odbiorów, warunki pogodowe uniemożliwiające, ze względów technologicznych prowadzenie prac - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby prace mogły zostać zrealizowane. W takim przypadku, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 3) ulegnie zmianie urzędowa stawka należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT - w takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 4) w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - w takim przypadku, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Dostawę artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia Sportowego w Szczecinie w podziale na części.
- Obsługa, naprawy bieżące i konserwacje pompowni wód opadowych i roztopowych w roku 2025 w Szczecinie
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Morskiego w Szczecinie w 2025 roku.
- Usługi polegające na zapewnieniu pensjonatu, utrzymaniu i karmieniu koni służbowych wraz z podstawową opieką weterynaryjną oraz zoohigieczną oraz wynajem pomieszczeń dla policjantów jeźdźców
- Wymiana drzwi wejściowych stalowych do budynków przy ul. Piłsudskiego 24a oficyna lewa i 24b oficyna II w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wycinka drzewa, nasadzenia zastępcze i cięcia pielęgnacyjne drzew na nieruchomości przy ul. Zielone Zacisze 11B w Warszawie"
- Wycinka drzew(w tym wywrotów i złomów), pielęgnacja drzew (poza strefą konserwatorską),usuwanie samosiewów i frezowanie karp.
- Pogotowie porządkowe wraz z utrzymaniem widoczności w obrębie skrzyżowań dróg z linią kolejową nr 326 relacji Wrocław-Psie Pole - Trzebnica w latach 2025-2027
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Wykonanie pielęgnacji, usuwania i sadzenia drzew w pasach drogowych ulic gminnych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy oraz innych terenach administrowanych przez ZTP.
- WYCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI, WYKONYWANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW, PIELĘGNACJĘ ZIELENI ORAZ WYCINKĘ SAMOSIEJ I DRZEW NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.