eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockDostawa PREPARATÓW FARMACEUTYCZNYCHAFLIBERCEPT, ATOSIBAN i GOLIMUMAB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Płock: Dostawa PREPARATÓW FARMACEUTYCZNYCH: AFLIBERCEPT, ATOSIBAN i GOLIMUMAB
Numer ogłoszenia: 415596 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, 3646330, faks 024 3646101,3646329.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa PREPARATÓW FARMACEUTYCZNYCH: AFLIBERCEPT, ATOSIBAN i GOLIMUMAB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa PREPARATÓW FARMACEUTYCZNYCH: AFLIBERCEPT, ATOSIBAN i GOLIMUMAB /pakiety od nr 1 do nr 3/.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca składający ofertę wykaże, że posiada uprawnienia do obrotu (sprzedaży) produktami leczniczymi będącymi przedmiotem zamówienia i określonymi w części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę, tj. uzyskał zezwolenie (dawniej koncesję) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne - dotyczy oferty na przedmiot zamówienia którego sprzedaż wymaga posiadania zezwolenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że wszystkie oferowane produkty posiadają stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej oraz, że oferowane produkty lecznicze (leki), posiadają wpis do Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.(wg załącznika do SIWZ) 2. aktualne karty charakterystyki zaoferowanych preparatów /w formie papierowej do oferty(wymagane).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, zamawiający wymaga by jego zgodność z oryginałem poświadczył notariusz. 2. Wypełnione w całości i podpisane wymagane załączniki do SIWZ (bez projektu umowy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności rachunku/faktury VAT - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 1 pkt 5 projektu umowy: 5. Kupujący przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku wystąpienia następujących sytuacji tj.: 5.1 Jeżeli w czasie realizacji umowy producent danego przedmiotu zamówienia zaprzestanie produkcji opakowań w zaoferowanej ilości sztuk/dawce/gramaturze, Kupujący dopuszcza zmianę (wraz z wszelkimi konsekwencjami ilościowymi i rachunkowymi): ilości sztuk przedmiotu zamówienia w opakowaniu po uprzednim powiadomieniu pisemnym Kierownika Apteki Kupującego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki (po podpisaniu aneksu do umowy).W każdym przypadku zmiany ilości sztuk cena jednostkowa (w przeliczeniu proporcjonalnym) tego przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie; dawki przedmiotu zamówienia w opakowaniu po uprzednim powiadomieniu pisemnym Kierownika Apteki Kupującego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki (po podpisaniu aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany ilości dawek cena jednostkowa (w przeliczeniu proporcjonalnym) tego przedmiotu zamówienia nie może ulec; gramatury przedmiotu zamówienia w opakowaniu po uprzednim powiadomieniu pisemnym Kierownika Apteki Kupującego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki (po podpisaniu aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany gramatury cena jednostkowa (w przeliczeniu proporcjonalnym) tego przedmiotu zamówienia nie może ulec 5.2.Jeżeli w czasie realizacji przedmiotu zamówienia wyczerpana zostanie jedna z dawek tego samego przedmiotu zamówienia oferty częściowej; możliwa jest zamiana dawek polegająca na zwiększeniu ilości dawki wyczerpanej z oferty częściowej z jednoznacznym zmniejszeniem dawki, która jeszcze nie uległa wyczerpaniu, przy proporcjonalnym przeliczeniu ceny jednostkowej oraz zakontraktowanej ogólnej ilości. (po podpisaniu aneksu do umowy)w przypadku dokonywania w/w zmiany dopuszcza się zmianę zakontraktowanej ilości oraz dokonanie zmian będących konsekwencjami rachunkowymi poniższego, przy czym nie może być zwiększona wartość oferty częściowej. 5.3.Jeżeli w czasie realizacji przedmiotu zamówienia wprowadzona zostanie do obrotu nowa dawka przedmiotu zamówienia lub zaistnieje potrzeba zakupu innych, nie ujętych w umowie dawek tego samego przedmiotu zamówienia, możliwa jest zmiana dawek do realizacji lub wprowadzenie nowej dawki z jednoczesnym zmniejszeniem lub rezygnacją z dawek dotychczas przewidzianych w umowie po podpisaniu aneksu do umowy i po przeliczeniu proporcjonalnym ceny, przy czym wartość oferty częściowej nie może zostać zwiększona. 5.4.Jeżeli w czasie realizacji umowy: producent przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie - w nazwie handlowej, zaprzestanie jego produkcji, lub przedmiot zamówienia wskazany w umowie - w nazwie handlowej, będzie niedostępny na rynku polskim, Kupujący wymaga jego zastąpienia odpowiednikiem chemicznym zgodnym z nazwą międzynarodową przedmiotu zamówienia i rejestracją leku, o ile Kierownik Apteki wyrazi na takie zastąpienie zgodę (po podpisaniu aneksu do umowy). W przypadku preparatów onkologicznych możliwe będzie jego zastąpienie innym odpowiednikiem chemicznym zgodnym z Katalogiem leków refundowanych w chemioterapii i programach lekowych. W powyższych przypadkach dopuszcza się zmianę w umowie zaoferowanego przedmiotu zamówienia, producenta, zaoferowanej ilości opakowań stosownie do ilości wymaganej przez Zamawiającego, ceny jednostkowej opakowania na proporcjonalną do oferowanego opakowania przed zmianą i po zmianie wraz z dalszymi konsekwencjami rachunkowymi, przy czym zastrzega się, że całkowita wartość brutto zmienionej pozycji nie może ulec zwiększeniu. 5.5 Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany umowy, z zastrzeżeniem art. 140 ust.1 i 3 ustawy P.Z.p., w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Sprzedającego i/lub Kupującego skutkującej nie możliwością realizacji przedmiotu umowy. 5.6 Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany umowy, z zastrzeżeniem art. 140 ust.1 i 3 ustawy P.z.p., w przypadku powstania nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących /siłą wyższą/),grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. 5.7 Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany umowy, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p., w przypadku wystąpienia niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ.5.8. W przypadku wprowadzenia przez Ministerstwo Zdrowia nowych limitów finansowania na procedury związane z podawaniem leku skutkujących obniżeniem dotychczasowych limitów, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy poprzez zmianę oferowanego leku (wraz z wszelkimi konsekwencjami ilościowymi i rachunkowymi ) na lek równoważny, którego cena będzie mieścić się w limicie finansowania w obowiązującym Obwieszczeniu ministra Zdrowia. W powyższym przypadku zapisy § 3 ust 8 niniejszej umowy stosuje się odpowiednio. W wyniku niniejszych zmian nie może ulec zwiększeniu ilość zamawianego leku. Powyższe zmiany są dopuszczalne po uprzednim pisemnym powiadomieniu kierownika Apteki Szpitalnej Kupującego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki szpitalnej oraz po podpisaniu aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszplock.pl - zakładka Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony, Apteka Szpitalna, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony, Apteka Szpitalna /budynek główny WSZ-nowy pawilon/, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AFLIBERCEPT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ATOSIBAN.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GOLIMUMAB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności rachunku/faktury VAT - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.