eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceNaprawa poboczy i odwodnienia dróg województwa świętokrzyskiego j.n.Zadanie nr 1.Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach728, 742, 746 - Obwód Drogowy w Łopusznie (RDW Zgórsko). Zadanie nr 2. Naprawa poboczy i odwodnienia na sie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-15

Kielce: Naprawa poboczy i odwodnienia dróg województwa świętokrzyskiego j.n.: Zadanie nr 1.Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 728, 742, 746 - Obwód Drogowy w Łopusznie (RDW Zgórsko). Zadanie nr 2. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 756, 767, 768, 973 - Obwód Drogowy w Pińczowie (RDW Zgórsko). Zadanie nr 3. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 745, 762, 764, 786 - Obwód Drogowy w Zgórsku (RDW Zgórsko). Zadanie nr 4. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg ...
Numer ogłoszenia: 41560 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa poboczy i odwodnienia dróg województwa świętokrzyskiego j.n.: Zadanie nr 1.Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 728, 742, 746 - Obwód Drogowy w Łopusznie (RDW Zgórsko). Zadanie nr 2. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 756, 767, 768, 973 - Obwód Drogowy w Pińczowie (RDW Zgórsko). Zadanie nr 3. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 745, 762, 764, 786 - Obwód Drogowy w Zgórsku (RDW Zgórsko). Zadanie nr 4. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg ....

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach j.n.: Zadanie nr 1. - naprawa poboczy (ścinka) średniej grubości od 10 do 20 cm - 20 963 m2; - pogłębianie rowów do głębokości 50 cm - 677 m.b.; - czyszczenie przepustów o średnicy od 40 do 50 cm - 21 m.b. Zadanie nr 2. - naprawa poboczy (ścinka) średniej grubości 15 cm - 12 190 m2; - renowacja (pogłębienie) rowów do głębokości 50 cm - 1 900 m.b.; - remont (przebudowa na nowe) przepustów o średnicy 50 cm z murkami czołowymi - 25 m.b.; - remont (przebudowa na nowe) przepustów o średnicy 60 cm z murkami czołowymi - 11 m.b.; - wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego nad przepustem - 18 m2. Zadanie nr 3. - naprawa poboczy (ścinka) średniej grubości 15 cm - 2 889 m2; - renowacja (pogłębienie) rowów do głębokości 50 cm - 3 325 m.b.; - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym grubości 10 cm - 735 m2. Zadanie nr 4. - Wykonanie ścinki poboczy średniej grubości 15 cm - 21 810 m2. Zadanie nr 5. - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości 15 cm - 21 810 m2. Zadanie nr 6. - odtworzenie zamulonych rowów przy średniej długości kopania 0,4 m z wyprofilowaniem skarp i dna - 350 m.b.; - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości od 15 do 20 cm - 15 225 m2 i 3 285 m2; - oczyszczenie przepustów z rur o średnicy 50 cm zamulenie 50 i 100% - 5 i 10 m.b. Zadanie nr 7. - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości od 10 do 20 cm - 2 628 m2; - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości 25 cm - 12 200 m2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 - 845,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 - 915,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 3 - 845,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 4 - 740,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 5 - 740,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 6 - 740,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 7 - 750,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów wymienionych w pkt. 8 sprawdzając kompletność, spełnianie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów metodą granicznego spełnia/nie spełnia. Brak wykazania spełniania któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) następujące rodzaje robót: - remont, budowę, rozbudowę, przebudowę dróg lub naprawę (ścinkę) poboczy oraz renowację rowów i remont przepustów - o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł (brutto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika robót (budowy). Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zm.) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, długotrwałe wysokie lub niskie temperatury, powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; - działanie siły wyższej; - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - wystąpiła niezgodność pomiędzy częścią opisową a kartograficzną ewidencji gruntów; - niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. orzeczeń, pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego (np. w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT); - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania robót (np. roboty dodatkowe wynikłe w trakcie realizacji zamówienia powodujące przesunięcie robót podstawowych); - z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy, inspektora nadzoru, osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; - w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, 25 - 602 Kielce, pok. 205, 206 lub 207; wersja papierowa cena 20,00zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jasgiellońska 72, pok. 219 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 728, 742, 746 - Obwód Drogowy w Łopusznie (RDW Zgórsko)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. - naprawa poboczy (ścinka) średniej grubości od 10 do 20 cm - 20 963 m2; - pogłębianie rowów do głębokości 50 cm - 677 m.b. - czyszczenie przepustów o średnicy od 40 do 50 cm - 21 m.b..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 756, 767, 768, 973 - Obwód Drogowy w Pińczowie (RDW Zgórsko)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2. - naprawa poboczy (ścinka) średniej grubości 15 cm - 12 190 m2; - renowacja (pogłębienie) rowów do głębokości 50 cm - 1 900 m.b.; - remont (przebudowa na nowe) przepustów o średnicy 50 cm z murkami czołowymi - 25 m.b.; - remont (przebudowa na nowe) przepustów o średnicy 60 cm z murkami czołowymi - 11 m.b.; - wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego nad przepustem - 18 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 745, 762, 764, 786 - Obwód Drogowy w Zgórsku (RDW Zgórsko)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3. - naprawa poboczy (ścinka) średniej grubości 15 cm - 12 190 m2; - renowacja (pogłębienie) rowów do głębokości 50 cm - 1 900 m.b.; - remont (przebudowa na nowe) przepustów o średnicy 50 cm z murkami czołowymi - 25 m.b.; - remont (przebudowa na nowe) przepustów o średnicy 60 cm z murkami czołowymi - 11 m.b.; - wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego nad przepustem - 18 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 757, 764 - Obwód Drogowy w Staszowie (RDW Staszów)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4. - Wykonanie ścinki poboczy średniej grubości 15 cm - 21 810 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 751, 752 - Obwód Drogowy w Nowej Słupi (RDW Staszów)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5. - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości 15 cm - 21 810 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 754, 755, 777 - Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim (RDW Staszów)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6. - odtworzenie zamulonych rowów przy średniej długości kopania 0,4 m z wyprofilowaniem skarp i dna - 350 m.b.; - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości od 15 do 20 cm - 15 225 m2 i 3 285 m2; - oczyszczenie przepustów z rur o średnicy 50 cm zamulenie 50 i 100% - 5 i 10 m.b..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 776 - Obwód Drogowy w Tempoczowie (RDW Staszów)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7. - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości od 10 do 20 cm - 2 628 m2; - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości 25 cm - 12 200 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.