Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-15
Kielce: Naprawa poboczy i odwodnienia dróg województwa świętokrzyskiego j.n.:
Zadanie nr 1.Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 728, 742, 746 - Obwód Drogowy w Łopusznie (RDW Zgórsko). Zadanie nr 2. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 756, 767, 768, 973 - Obwód Drogowy w Pińczowie (RDW Zgórsko).
Zadanie nr 3. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 745, 762, 764, 786 - Obwód Drogowy w Zgórsku (RDW Zgórsko). Zadanie nr 4. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg ...
Numer ogłoszenia: 41560 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa poboczy i odwodnienia dróg województwa świętokrzyskiego j.n.: Zadanie nr 1.Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 728, 742, 746 - Obwód Drogowy w Łopusznie (RDW Zgórsko). Zadanie nr 2. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 756, 767, 768, 973 - Obwód Drogowy w Pińczowie (RDW Zgórsko). Zadanie nr 3. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 745, 762, 764, 786 - Obwód Drogowy w Zgórsku (RDW Zgórsko). Zadanie nr 4. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg ....
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach j.n.: Zadanie nr 1. - naprawa poboczy (ścinka) średniej grubości od 10 do 20 cm - 20 963 m2; - pogłębianie rowów do głębokości 50 cm - 677 m.b.; - czyszczenie przepustów o średnicy od 40 do 50 cm - 21 m.b. Zadanie nr 2. - naprawa poboczy (ścinka) średniej grubości 15 cm - 12 190 m2; - renowacja (pogłębienie) rowów do głębokości 50 cm - 1 900 m.b.; - remont (przebudowa na nowe) przepustów o średnicy 50 cm z murkami czołowymi - 25 m.b.; - remont (przebudowa na nowe) przepustów o średnicy 60 cm z murkami czołowymi - 11 m.b.; - wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego nad przepustem - 18 m2. Zadanie nr 3. - naprawa poboczy (ścinka) średniej grubości 15 cm - 2 889 m2; - renowacja (pogłębienie) rowów do głębokości 50 cm - 3 325 m.b.; - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym grubości 10 cm - 735 m2. Zadanie nr 4. - Wykonanie ścinki poboczy średniej grubości 15 cm - 21 810 m2. Zadanie nr 5. - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości 15 cm - 21 810 m2. Zadanie nr 6. - odtworzenie zamulonych rowów przy średniej długości kopania 0,4 m z wyprofilowaniem skarp i dna - 350 m.b.; - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości od 15 do 20 cm - 15 225 m2 i 3 285 m2; - oczyszczenie przepustów z rur o średnicy 50 cm zamulenie 50 i 100% - 5 i 10 m.b. Zadanie nr 7. - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości od 10 do 20 cm - 2 628 m2; - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości 25 cm - 12 200 m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 - 845,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 - 915,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 3 - 845,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 4 - 740,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 5 - 740,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 6 - 740,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 7 - 750,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów wymienionych w pkt. 8 sprawdzając kompletność, spełnianie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów metodą granicznego spełnia/nie spełnia. Brak wykazania spełniania któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) następujące rodzaje robót: - remont, budowę, rozbudowę, przebudowę dróg lub naprawę (ścinkę) poboczy oraz renowację rowów i remont przepustów - o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł (brutto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika robót (budowy). Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zm.) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, długotrwałe wysokie lub niskie temperatury, powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; - działanie siły wyższej; - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - wystąpiła niezgodność pomiędzy częścią opisową a kartograficzną ewidencji gruntów; - niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. orzeczeń, pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego (np. w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT); - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania robót (np. roboty dodatkowe wynikłe w trakcie realizacji zamówienia powodujące przesunięcie robót podstawowych); - z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy, inspektora nadzoru, osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; - w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, 25 - 602 Kielce, pok. 205, 206 lub 207; wersja papierowa cena 20,00zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jasgiellońska 72, pok. 219 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 728, 742, 746 - Obwód Drogowy w Łopusznie (RDW Zgórsko)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. - naprawa poboczy (ścinka) średniej grubości od 10 do 20 cm - 20 963 m2; - pogłębianie rowów do głębokości 50 cm - 677 m.b. - czyszczenie przepustów o średnicy od 40 do 50 cm - 21 m.b..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 756, 767, 768, 973 - Obwód Drogowy w Pińczowie (RDW Zgórsko)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2. - naprawa poboczy (ścinka) średniej grubości 15 cm - 12 190 m2; - renowacja (pogłębienie) rowów do głębokości 50 cm - 1 900 m.b.; - remont (przebudowa na nowe) przepustów o średnicy 50 cm z murkami czołowymi - 25 m.b.; - remont (przebudowa na nowe) przepustów o średnicy 60 cm z murkami czołowymi - 11 m.b.; - wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego nad przepustem - 18 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 745, 762, 764, 786 - Obwód Drogowy w Zgórsku (RDW Zgórsko)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3. - naprawa poboczy (ścinka) średniej grubości 15 cm - 12 190 m2; - renowacja (pogłębienie) rowów do głębokości 50 cm - 1 900 m.b.; - remont (przebudowa na nowe) przepustów o średnicy 50 cm z murkami czołowymi - 25 m.b.; - remont (przebudowa na nowe) przepustów o średnicy 60 cm z murkami czołowymi - 11 m.b.; - wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego nad przepustem - 18 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 757, 764 - Obwód Drogowy w Staszowie (RDW Staszów)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4. - Wykonanie ścinki poboczy średniej grubości 15 cm - 21 810 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 751, 752 - Obwód Drogowy w Nowej Słupi (RDW Staszów)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5. - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości 15 cm - 21 810 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 754, 755, 777 - Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim (RDW Staszów)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6. - odtworzenie zamulonych rowów przy średniej długości kopania 0,4 m z wyprofilowaniem skarp i dna - 350 m.b.; - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości od 15 do 20 cm - 15 225 m2 i 3 285 m2; - oczyszczenie przepustów z rur o średnicy 50 cm zamulenie 50 i 100% - 5 i 10 m.b..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7. Naprawa poboczy i odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich o numerach: 776 - Obwód Drogowy w Tempoczowie (RDW Staszów)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7. - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości od 10 do 20 cm - 2 628 m2; - wykonanie ścinki poboczy średniej grubości 25 cm - 12 200 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Zakup wraz z dostawą aparatu USG dla Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach zadania pn "Inwestycje w ochronie zdrowia".
- Wykonanie prac geodezyjnych polegających na sporządzeniu dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków
- Remont DW 756 Starachowice - Stopnica odcinek Starachowice - Rzepin od km 0+020 -0+850, odcinek o długości 830m
- Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, korekty, druku oraz dostawy dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa nawierzchni gruntowych w Redzie.
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Żabia Wola w roku 2025.
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Grębocice
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów
- Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.