Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-21
Kraków: Dostawa środków czystości, środków pielęgnacyjnych dla niemowląt oraz pudełek na maści.
Numer ogłoszenia: 415634 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, środków pielęgnacyjnych dla niemowląt oraz pudełek na maści..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, środków pielęgnacyjnych dla niemowląt oraz pudełek na maści. Zamówienie składa się z 7 części: Część 1: Środki do sanitariatów; Część 2: Środki do mycia naczyń; Część 3: Środki do codziennego utrzymania czystości; Część 4: Środki do mycia podłóg; Część 5: Krem dla niemowląt; Część 6: Środki pielęgnacyjne dla niemowląt; Część 7: Pudełka na maści.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2, 39.80.00.00-0, 39.83.20.00-3, 39.83.12.10-1, 39.80.00.00-1, 39.83.13.00-9, 33.75.00.00-2, 44.61.91.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wadium dla całego zamówienia wynosi 6.790,00 zł, w tym dla poszczególnych części: Część 1: 600,00 zł Część 2: 1.100,00 zł Część 3: 2.000,00 zł Część 4: 170,00 zł Część 5: 120,00 zł Część 6: 1.300,00 zł Część 7: 1.500,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Materiały firmowe - np. foldery, katalogi, ulotki, karty charakterystyki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta - potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzające wszystkie cechy oferowanych produktów. 2. dotyczy części 1 (poz. 1-5), części 2 (poz. 2, 3), części 3 (poz. 1), części 4 (poz. 1-3): Karta charakterystyki produktu. 3. dotyczy części 5 i 6 (poz. 1-3): Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka. 4. dotyczy części 7: atest Instytutu Leków i Żywności.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3.Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
reguluje wzór umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.su.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (10 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do sanitariatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kwaśny środek do gruntownego czyszczenia urządzeń sanitarnych - łącznie 150 l 2. Łagodne mleczko czyszczące - łącznie 700 l 3. Żelowy środek do mycia i odkamieniania ceramiki sanitarnej - łącznie 450 l 4. Środek do udrażniania i dezynfekcji rur - łącznie 75 kg 5. Środek do mycia powierzchni sanitarnych - łącznie 1250 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2, 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki do mycia naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Proszekt do szorowania naczyń kuchennych - łącznie 450 kg 2. Enzymatyczny płyn do ręcznego mycia naczyń - łącznie 5500 l 3. Enzymatyczny płyn do ręcznego mycia naczyń - łącznie 40 l 4. Preparat do odkamieniania zmywarek i wyparzaczy naczyń - łącznie 450 kg 5. Preparat w postaci tabletek do mycia naczyń w zmywarkach - łącznie 60000 szt. (+/- 10%).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-3, 39.83.12.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do codziennego utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do wszystkich zmywalnych powierzchni takich jak: szkło, marmur , emalia , plastik - łącznie 6000 l 2. Pasta do szorowania bardzo zabrudzonych rąk - łącznie 390 kg 3.Preparat do usuwania kurzu z powierzchni mebli w sprayu - łącznie 35 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do mycia podłóg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do gruntownego czyszczenia podłóg - łącznie 200 l 2. Środek do codziennego utrzymania czystości i pielęgnacji wszelkich wodoodpornych podłóg - łącznie 200 l 3.Powłoka akrylowa do wszystkich podłóg i wykładzin wodoodpornych - łącznie 200 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Krem dla niemowląt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krem zwierający składniki aktywne o działaniu pielęgnującym i chroniącym skórę dziecka w miejscu kontaktu z pieluchą - łącznie 28,8 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.75.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki pielęgnacyjne dla niemowląt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oliwka dla noworodka do stosowania od pierwszego dnia życia - łącznie 100 l 2. Płyn do kąpieli posiadający właściwości myjące - 240 op. po 400-500 ml 3. Chusteczki nasączone delikatnym balsamem, mleczkiem mającym działanie kojące i nawilżające - 11800 op. po min. 72 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.75.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pudełka na maści.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pudełka plastikowe prostokątne na maści o pojemności 1 litra - 23 000 szt. 2. Pudełka plastikowe kwadratowe na maści o pojemności 0,5 litra - 23 000 szt 3. Pudełka plastikowe prostokątne na maści o pojemności 250 ml - 23 000 szt 4. Pudełko PP, zakręcane, okrągłe na maści o pojemności ok. 100 ml - 9 400 szt 5. Pudełko PP, zakręcane, okrągłe na maści o pojemności ok. 50 ml - 9400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.91.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Cementy ogniotrwałe w ilości 173 ton
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- II LO w Krakowie - modernizacja boiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Dostawa różnych wyrobów medycznych dla zabezpieczenia Oddziałów oraz wyrobów specjalistycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w celu utworzenia Centrum ochrony bioróżnorodności pn. Zielony Ogród w ramach projektu KOBIERZYN, NATURALNIE!
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia serwera plików wyposażonego w wyszczególnione podzespoły wraz ze switchem na potrzeby Instytutu Nauk o Środowisku UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego , jednostek zarządzanych oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Łomiankach.
- "Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej"
- Sukcesywne dostawy środków czystości i asortymentu do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych
- Dostawy profesjonalnych środków chemicznych do zmywarek gastr. wraz z serwisem: zmywarek, urządzeń do uzdatniania wody doprowadzonej do zmywarek oraz urządzeń dozujących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.