eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bliżyn › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 648.470 zł na spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Bliżyn: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 648.470 zł na spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu
Numer ogłoszenia: 415648 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bliżyn , ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2541172, faks 041 2541236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugblizyn.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 648.470 zł na spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: - Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 66113000-5. - Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze wskazówkami zawartymi w niniejszym dokumencie. - Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo do 28 grudnia 2009r. - Okres kredytowania : od dnia uruchomienia kredytu w miesiącu grudniu 2009 r. do 30.12.2012 r. - Karencja w spłacie kapitału do 30 stycznia 2011 roku, - Spłata kredytu w ratach miesięcznych: a) w roku 2011 kwoty 328.470,00 PLN tj. 11 rat po 27.400,00 PLN i 1 rata 27.070,00 PLN b) w roku 2012 w kwocie 320.000,00PLN tj. 11 rat po 26.700 PLN i 1 rata 26.300,00 PLN, - Oprocentowanie kredytu według zmiennej stawki WIBOR 1M z dnia 4.12.2009r. 1. Spłata odsetek w miesięcznych okresach obrachunkowych po otrzymaniu noty odsetkowej z Banku z terminem spłaty do dnia 10 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. - Możliwość wcześniejszej, przed ustalonym terminem spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. - Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. - Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej stosować będzie kryterium (łączny koszt udzielenia i obsługi kredytu). - Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. - Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i opis dokonywania oceny: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę bankową i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. formularz ofertowy z zestawieniem elementów składowych oferty - załącznik nr 1 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej, że Wykonawca prowadzi działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, 1.3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 2.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.1.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.1.3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Dokumenty. Wszystkie dokumenty przedłożone przez Wykonawcę mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika Wykonawcy, którego upoważnienie zostało dołączone do oferty. Brak poświadczenia dokumentów przez Wykonawcę będzie stanowić podstawę do odrzucenia oferty. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Kościuszki 79a 26-120 Bliżyn pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Kościuszki 79a 26-120 Bliżyn pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.