Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Rybnik: Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika
Zadanie 2: Zakup i dostawa oprogramowania
Zadanie 3: Zakup i dostawa kserokopiarki oraz czytników z wdrożeniem logowania kartami.
Numer ogłoszenia: 41567 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2: Zakup i dostawa oprogramowania Zadanie 3: Zakup i dostawa kserokopiarki oraz czytników z wdrożeniem logowania kartami..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika 1.Komputer (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 2.Monitor 24(parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 3.Skaner wielkoformatowy do CAD/GIS (parametry minimalne jak określono w pkt. 3 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 4.Szybki skaner produkcyjny A3/A4 (parametry minimalne jak określono w pkt. 4. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 5.Notebook (parametry minimalne jak określono w pkt. 5. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 6.Drukarka laserowa A4 (parametry minimalne jak określono w pkt. 6 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia.). 7.Pamięć RAM do serwera Dell PowerEdge R720 (parametry minimalne jak określono w pkt. 7. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 8.Pamięć RAM do serwera HP ML350 G6 (parametry minimalne jak określono w pkt. 8. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 9.Karta sieciowa dual SFP+ do serwera Dell PowerEdge R730 (parametry minimalne jak określono w pkt. 9. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). Zadanie 2: Zakup i dostawa oprogramowania 1.Microsoft Office Standard 2013 lub nowszy PL MOLP GOV (nie OEM) (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 2.Microsoft Windows 10 Pro z możliwością downgrade do Windows 7 (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 3.Microsoft Windows Server 2012 R2 Standard MOLP GOV (nie OEM) + Software Assurance (parametry minimalne jak określono w pkt. 3. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) Zadanie 3: Zakup i dostawa kserokopiarki oraz czytników z wdrożeniem logowania kartami 1.Kserokopiarka (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 2.Zakup czytników z wdrożeniem logowania kartami (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.13.10-3, 30.23.60.00-2, 30.12.40.00-4, 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 48.82.00.00-2, 30.21.33.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika 1. Komputer (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 2. Monitor 24 (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 3. Skaner wielkoformatowy do CAD/GIS (parametry minimalne jak określono w pkt. 3 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 4. Szybki skaner produkcyjny A3/A4 (parametry minimalne jak określono w pkt. 4. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 5. Notebook (parametry minimalne jak określono w pkt. 5. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 6. Drukarka laserowa A4 (parametry minimalne jak określono w pkt. 6 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia.). 7. Pamięć RAM do serwera Dell PowerEdge R720 (parametry minimalne jak określono w pkt. 7. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 8. Pamięć RAM do serwera HP ML350 G6 (parametry minimalne jak określono w pkt. 8. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 9. Karta sieciowa dual SFP+ do serwera Dell PowerEdge R730 (parametry minimalne jak określono w pkt. 9. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.30.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.13.10-3, 30.23.60.00-2, 30.12.40.00-4, 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. OKRES GWARANCJI - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Zakup i dostawa oprogramowania 1. Microsoft Office Standard 2013 lub nowszy PL MOLP GOV (nie OEM) (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 2. Microsoft Windows 10 Pro z możliwością downgrade do Windows 7 (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 3. Microsoft Windows Server 2012 R2 Standard MOLP GOV (nie OEM) + Software Assurance (parametry minimalne jak określono w pkt. 3. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. TERMIN DOSTAWY - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa kserokopiarki oraz czytników z wdrożeniem logowania kartami..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Zakup i dostawa kserokopiarki oraz czytników z wdrożeniem logowania kartami 1. Kserokopiarka (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 2. Zakup czytników z wdrożeniem logowania kartami (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. OKRES GWARANCJI - 5
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa suszarek laboratoryjnych dla potrzeb Oddziałów PGG S.A.
- Przebudowa fontanny
- Uzgodnienie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu-GESUT dla jedn. ewidencyjnej m. Rybnik oraz poprawa geometrii obiektów bazy wraz z uzupełnieniem brakujących informacji
- Wycinka drzew na działce o nr 1291/106 oraz części działki o nr 1092 na terenie budowanego obiektu rekreacyjno-sportowego likwidowanego szybu VI KWK Jankowice
- Wymiana lin nośnych przedziału A szybu VIII dla Polskiej Grupy Górniczej KWK ROW Ruch Chwałowice.
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Astronautów 2a/2 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Cyberbezpieczny samorząd.
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.