To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-19
Gliwice: Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 415732 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388628 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach. Zamówienie zostało podzielone na części: Część pierwsza - Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej - REJON I Część druga - Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej - REJON II Część trzecia - Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej - REJON III Część czwarta - Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej - REJON IV Część piąta - Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej - OBIEKTY REKREACYJNO - SPORTOWE JEDEN WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ MAKSYMALNIE NA JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA. Istotne warunki zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1. (Dotyczy REJON I - IV) Stałe utrzymanie czystości na terenach zieleni: - według załącznika 10; - zbieranie wszystkich śmieci; - zamiatanie alejek wokół koszy i ławek; - zamiatanie wzdłuż krawężników i murków; - załadunek i wywóz śmieci na wysypisko (z koszy, zebrane z terenów oraz wielkogabarytowe); - mycie ławek, mycie oraz dezynfekcja koszy na śmieci. 2. (Dotyczy obiektów rekreacyjno - sportowych) Stałe utrzymanie czystości na terenach zieleni: - według załącznika 10; - zbieranie wszystkich śmieci; - zamiatanie alejek wokół koszy i ławek; - zamiatanie wzdłuż krawężników i murków; - wygrabianie piaskownic, pól piaskowych i żwirowych; - sprzątanie zwierzęcych odchodów wraz z ich utylizacją; - załadunek i wywóz śmieci na wysypisko (z koszy, zebrane z terenów oraz wielkogabarytowe); - mycie ławek, mycie oraz dezynfekcja koszy na śmieci. 3. Wykaz terenów zielonych: - REJON I - pow. 20,578 ha, 345 ławek, 321 koszy - REJON II - pow. 20,888 ha, 144 ławek, 118 koszy - REJON III - pow. 20,212 ha, 64 ławek, 63 koszy - REJON IV - pow. 19,66 ha, 96 ławek, 76 koszy - OBIEKTY REKREACYJNO - SPORTOWE - pow. 5,372 ha, 264 ławek, 206 koszy UWAGA: Zamawiający przedstawi wykaz terenów z podaniem nr działki, obrębu i powierzchnią. Wgląd do map w siedzibie Zamawiającego bądź na stronie Urzędu Miejskiego w Miejskim Systemie Informacji Przestrzennej: http://test.um.gliwice.pl/portal/map/. 4. Prace wykonywane codziennie - 7 dni w tygodniu, a także w dni ustawowo wolne od pracy. 5. Tereny objęte przedmiotem zamówienia powinny być bezwzględnie posprzątane do godziny 10:00, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości usuwanie ich na bieżąco. 6. Codzienne zamiatanie i zbieranie wszystkich śmieci wokół koszy i ławek (powierzchnia do zamiatania ok. 4m2 - ławki, 1m2 - kosze). 7. Nie dopuszcza się zalegania śmieci na terenach oraz w koszach na śmieci. 8. Codzienne opróżnianie koszy na śmieci. W koszach, każdorazowo po opróżnieniu, stosować wkład foliowy dopasowany do jego pojemności (worek foliowy - biodegradowalny). 9. Na kilku obiektach są ustawione kosze na segregację śmieci z podziałem na plastik, szkło, metal, organiczne. Za wywóz segregowanych odpadów należy uzyskać odpowiednio karty przekazania odpadów i dołączyć je do faktury miesięcznej. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości koszy i ławek w trakcie obowiązywania umowy. Należy uwzględnić różnicę w ilości +/- 10%. 11. (Dotyczy obiektów rekreacyjno - sportowych) Codzienne opróżnianie koszy na psie odchody oraz cotygodniowe gruntowne sprzątanie psich odchodów na terenie wybiegu dla psów. 12. (Dotyczy obiektów rekreacyjno - sportowych) Wyrównanie powierzchni piaskownic, pól piaskowych i żwirowych minimum raz w tygodniu na placach zabaw oraz na terenie wybiegu dla psów. 13. Codzienne zamiatanie i zbieranie wszystkich śmieci wzdłuż krawężników i murków. 14. Wywóz odpadów komunalnych dokonywać pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 5 ton - REJON I-IV, 3,5 tony - obiekty rekreacyjno-sportowe. 15. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 16. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu wraz z fakturą kart przekazania odpadów za każdy ukończony miesiąc. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w koszty składowania na wysypisku. 18. (Dotyczy REJON I - IV) Mycie ławek oraz mycie i dezynfekcję koszy na śmieci należy prowadzić minimum dwa razy w roku (kwiecień i sierpień). Dezynfekcję koszy należy przeprowadzić środkiem posiadającym atest PZH. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego każdorazowo przed przystąpieniem do mycia ławek oraz mycia i dezynfekcji koszy z wyszczególnieniem miejsc, na których będą wykonywane prace. 19. (Dotyczy obiektów rekreacyjno - sportowych) Mycie ławek oraz mycie i dezynfekcja koszy na śmieci na obiektach rekreacyjno - sportowych należy przeprowadzić raz w miesiącu w określonych terminach: - pomiędzy 25. a 31. marca 2015 r., - pomiędzy 24. a 30. kwietnia 2015 r., - pomiędzy 22. a 29. maja 2015 r., - pomiędzy 24. a 30. czerwca 2015 r., - pomiędzy 15. a 21. lipca 2015 r., - pomiędzy 10. a 17. sierpnia 2015 r., - pomiędzy 24. a 30. września 2015 r. 20. Dezynfekcję koszy należy przeprowadzić środkiem posiadającym atest PZH. 21. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury, itp. 22. (Dotyczy REJON I-IV) Zamawiający nie wyraża zgody na używanie sprzętów mechanicznych (np. dmuchaw) w soboty, niedziele i święta oraz do godz. 7:00 w dni robocze. 23. (Dotyczy obiektów rekreacyjno - sportowych) Na obiektach rekreacyjno - sportowych prace opisane powyżej należy wykonywać ręcznie. Zamawiający nie wyraża zgody na używanie sprzętów mechanicznych, np. dmuchaw. 24. Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowego zlecenia posprzątania terenu nie ujętego w wykazie, a przynależnego do danego rejonu, przewidywana dodatkowa powierzchnia do sprzątania - ok 3 ha na rejon. 25. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia ze sprzątania obiektów, które będą modernizowane. 26. Wykonawca jest zobowiązany do zgłaszania wszelkich awarii i zniszczeń sprzętu oraz małej architektury stanowiących własność Zamawiającego. 27. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zleconych prac z należytą starannością bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji. 28. W przypadku trzech telefonicznych interwencji Zamawiający ma prawo wystosować pisemne upomnienie. 29. Faktura wraz z podpisanym protokołem odbioru za wykonane prace oraz z kartami przekazania odpadów ma być dostarczona do Zamawiającego do 5 dnia roboczego każdego miesiąca. 30. Odbiór prac odbywać się będzie w ostatnim dniu roboczym bieżącego miesiąca. 31. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z terenami przeznaczonymi do sprzątania w terminie do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiazany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawcy towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej - REJON I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
- Remondis Tarnowskie Góry Sp. z o.o., ul. Nakielska 1-3, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149011,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 139572,00
Oferta z najniższą ceną: 139572,00 / Oferta z najwyższą ceną: 139572,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej - REJON III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDRA AUGUSTOWSKA Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Aleksandra Augustowska, ul. Górnicza 8a, 44-177 Chudów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56182,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59999,98
Oferta z najniższą ceną: 59999,98 / Oferta z najwyższą ceną: 86700,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie od 01.12.2024 r. do 15.04.2025 r.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.