eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielinaDostawa leków, drobnego sprzętu jednorazowego użytku i środków opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-13

Zielina: Dostawa leków, drobnego sprzętu jednorazowego użytku i środków opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 415746 - 2013; data zamieszczenia: 13.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek , Moszna ul. Zamkowa 1, 47-370 Zielina, woj. opolskie, tel. 077 4669678, faks 077 4668400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ctnmoszna.pl, bip.moszna-zamek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, drobnego sprzętu jednorazowego użytku i środków opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dostaw są leki, drobny sprzęt jednorazowego użytku i środki opatrunkowe. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota określona dla dostaw w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ oraz jeżeli Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i prowadzi działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem na podstawie odpowiedniego zezwolenia: 1) Zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ustawie z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U z 2008 r., Nr 45, poz. 271 z późn. zm.), tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego albo celnego, 2) Zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o posiadaniu ważnych świadectw rejestracyjnych dla zaoferowanych produktów leczniczych (Załącznik Nr 1a i/lub 1b do SIWZ, pkt. 1 ppkt .f)) W sytuacjach wątpliwych, związanych z brakiem możliwości weryfikacji zgodności zaoferowanych produktów leczniczych z wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania karty charakterystyki zaoferowanego produktu leczniczego. W takim przypadku Wykonawca zostanie pisemnie poinformowany o konieczności przedłożenia w/w kart w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W sytuacji, gdy Wykonawca: - posiada zezwolenie na dopuszczenie produktu do obrotu; - posiada status podmiotu odpowiedzialnego lub jego przedstawiciela przedkłada do oferty dokument potwierdzający posiadanie statusu podmiotu odpowiedzialnego lub jego przedstawiciela.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień umowy mogą mieć miejsce na zasadach opisanych poniżej: 1.1. Wnioskowanie o zmianę - Strony: a) Wniosek Zamawiającego o dokonanie zmiany b) Wniosek Zamawiającego, aby wykonawca przedłożył propozycję c) Wniosek Wykonawcy 1.2. Opis zmiany: a) Zmiana wartości umowy, z zastrzeżeniem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego, tj.: obniżenie cen jednostkowych zaoferowanych produktów, b) Ustawowa zmiana podatku VAT - zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT. W takim przypadku zmianie ulega wartość brutto umowy proporcjonalnie do zmienionej stawki podatku VAT (ceny jednostkowe oraz wartość netto pozostaje bez zmian), c) W przypadku istotnej zmiany cen urzędowych grożących powstaniem istotnej straty majątkowej po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwości zaoferowania produktu równoważnego (zgodnie z opisem równoważności zawartym w SIWZ) w najkorzystniejszej cenie wynikającej z listy refundacyjnej. d) Zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny znajdujący się na liście refundacyjnej (zgodnie z opisem równoważności zawartym w SIWZ) w takiej samej cenie jednostkowej jak dla produktu referencyjnego e) Zmiana decyzji administracyjnej o objęciu produktu leczniczego refundacją w zakresie jego urzędowej ceny zbytu, przy jednoczesnym wskazaniu tegoż produktu leczniczego, jako podstawy limitu f) Zmiana urzędowej ceny zbytu produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu w dane grupie limitowej g) Zmiana opakowania jednostkowego, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny znajdujący się na liście refundacyjnej (zgodnie z opisem równoważności zawartym w SIWZ) h) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizacje przedmioty umowy, w szczególności ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o refundacji leków, œśrodków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. 2011 Nr 122 poz. 696 z późn. zm.) i) Zmiana adresu siedziby jednej ze stron, j) Zmiana miejsca świadczenia usługi k) wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych, l) Wystąpienie siły wyższej (Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy z jej obecnym brzmieniu). m) Inne nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 1.3. Zmiana ceny produktów leczniczych, o której mowa w pkt. 1.2., jako niezalena od Stron i przewidziana umową, nie wymaga aneksu do umowy w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego. W przypadku zmian cen niekorzystnych dla Zamawiającego wymagane jest przeprowadzenie procedury, o której mowa w pkt. 1.6. 1.4. Każdej ze Stron służy prawo rozwiązania umowy /w całości lub w części/ bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku, jeśli cena leku ustalona na zasadach określonych pkt 1.2. lit. e), lit. f) naruszać będzie jej interes ekonomiczny lub prawny. W powyższym przypadkach Strony zrzekają się wzajemnych roszczeń z tytułu niewykonania umowy w pełnym zakresie. 1.5. Prawo rozwiązania umowy Strona wykonuje w terminie 30 dni licząc od daty wystąpienia zdarzeń, wskazanych w ust. 1.2. 1.6. Procedura wprowadzania zmian przez wnioskodawcę; a) Opis proponowanej zmiany b) Wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia c) Termin wprowadzenia zmian d) Należy podać, w jaki sposób, /dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy. 1.7. Wniosek o zmianę składany przez Wykonawcę musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie w terminie 10 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie do siedziby Zamawiającego. Wnioski wniesione po terminie oraz wnioski nie zawierające elementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane. 2. Ewentualne zmiany warunków umowy wymagaj dla swej ważności formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony. 3. W przypadku zmiany wartości umowy, o której mowa w § 10 pkt. 1.2 ppkt. b), nie jest wymagany aneks do umowy, a zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT. W takim przypadku wartość netto wynagrodzenia pozostaje bez zmian, zaœ wartość brutto ulegnie zmianie proporcjonalnie do zmienionej stawki podatku VAT. 4. W przypadku zmiany wartości umowy, o której mowa w § 10 pkt 1.2. ppkt. a), nie jest wymagany aneks do umowy, a podstawą zmiany wartości umowy (obniżenie ceny) jest prawidłowo wystawiona faktura na dany asortyment.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.moszna-zamek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego (nowy pawilon)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego (nowy pawilon) - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz leków został opisany w załączniku nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku i środków opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz sprzętu jednorazowego użytku i środków opatrunkowych znajduje się w Załączniku nr 1b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.