eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › strategia rozwoju I Pan-Europejskiego Korytarza Transportowego. Część I



Ogłoszenie z dnia 2005-08-17

POZYCJA 41583

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: strategia rozwoju I Pan-Europejskiego Korytarza Transportowego. Część I: korytarz drogowy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Katarzyna Maranda (BPI) +4822 3758714, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3758621, fax 022 3758621, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: strategia rozwoju I Pan-Europejskiego Korytarza Transportowego. Część I: korytarz drogowy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentu strategicznego, dotyczącego przebiegu I Pan-Europejskiego Korytarza Transportowego (Budzisko - Warszawa) przez terytorium Polski. Opracowanie to powinno: - wskazać wszystkie możliwe warianty przebiegu korytarza, opisywać je i oceniać pod kątem: społecznym, ekonomicznym, technicznym, funkcjonalno - ruchowym oraz środowiskowym, - wskazać preferowany (optymalny) wariant przebiegu (Wykonawca przygotuje i uzgodni z Komisją Przetargową kryteria optymalizacji), - wskazywać terminy realizacji kluczowych elementów strategii. Opracowanie składać się będzie z następujących części: 1.1. Analizy sieciowe, 1.2. Analizy ruchowe, 1.3. Analizy społeczne, 1.4. Analizy ekonomiczne, 1.5. Prognoza wpływu skutków ustaleń dokumentu na środowisko. Należy zbadać możliwe warianty zaaranżowania sieci drogowej Korytarza i otaczającego obszaru z punktu widzenia: - sieci transportowej I Pan - Europejskiego Korytarza Transportowego (także Korytarza Ia) - jej zadań i funkcji, potrzeb czasowych, polityki państwa i regionu, - wykorzystania sieci istniejących, - uwzględnienia ograniczeń wynikających z przepisów prawa (w tym w odniesieniu do ochrony obszarów unikalnych co do wartości środowiska i przyrody) oraz zasad racjonalnego planowania sieci transportowej , - minimalizacji uciążliwości dla mieszkańców i turystów, - zasad architektury krajobrazu, - racjonalności w zakresie możliwości realizacyjnych, w tym czasu realizacji, możliwości pozyskania nieruchomości, relacji z mieszkańcami oraz organizacjami zainteresowanymi ochrona przyrody i szeroko rozumianego środowiska. Wykonanie analiz społecznych polegać będzie, przede wszystkim, na przeprowadzeniu spotkań informacyjnych z zainteresowanymi: władzami samorządowymi, społecznościami lokalnymi oraz organizacjami pozarządowymi, w tym ekologicznymi, zidentyfikowaniu obszarów konfliktowych oraz potrzeb społecznych. Część ekonomiczna zawiera wyniki obliczeń dotyczących kosztów, finansowania i uzasadnienia ekonomicznego przedsięwzięcia. Analizy środowiskowe zostaną wykonane w ramach wstępnej analizy porównawczej wariantów oraz prognozy wpływu skutków ustaleń Strategii rozwoju I pan-europejskiego korytarza transportowego. Cześć I: korytarz drogowy na środowisko - zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 ze zm.). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska - województwo podlaskie i mazowieckie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.40.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86711-86741. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Praca podzielona jest na III etapy. Termin wykonania III etapu - do 30 listopada 2006 roku. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 13;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 10000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności będą się odbywały po wykonaniu poszczególnych etapów zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana na podstawie załączonych do ofert dokumentów określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Mają prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych Dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Aktualny (odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykazali przychód za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 500.000 PLN. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 600.000 PLN. Dokumenty: Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Potencjał kadrowy A).Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk: 1). Kierownik zespołu ds. projektowych - wykonujący lub kierujący projektami drogowymi oraz posiadający doświadczenie w realizacji prac o podobnym lub zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia. 2). Członkowie zespołu ds. projektowych - osoby posiadające doświadczenie w wykonywaniu projektów drogowych: 2 projektantów w zakresie drogowym, 1 projektant w zakresie mostowym, 1 geotechnik, 1 specjalista w zakresie planowania przestrzennego, z doświadczeniem w planowaniu sieci transportowej (drogowej), 1 specjalista w zakresie modelowania ruchu i rozwoju transportu, 1 specjalista w zakresie analiz ekonomiczno-społecznych, z doświadczeniem w zakresie transportu. Jedna osoba może być specjalistą w więcej niż jednej dziedzinie. 3). Kierownik zespołu ds. środowiskowych - wykonujący lub kierujący ocenami oddziaływania na środowisko, raportami o oddziaływaniu przedsięwzięć na środowisko, analizami porealizacyjnymi oraz posiadający doświadczenie w realizacji prac o podobnym lub zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia. 4). Członkowie zespołu ds. środowiskowych: - 1 specjalista w zakresie planowania przestrzennego, - 1 specjalista w zakresie Systemów Informacji Geograficznej, - zespół specjalistów w zakresie ochrony środowiska: 1 specjalista z zakresu ornitologii; 1 specjalista w zakresie siedlisk w rozumieniu Dyrektywy Siedliskowej UE 92/43/EEC (fitosocjolog, botanik); 1 specjalista w zakresie analizy żywotności populacji; 1 specjalista w zakresie ssaków; 1 specjalista w zakresie płazów i gadów; 1 specjalista w zakresie zanieczyszczeń powietrza; 1 specjalista w zakresie hałasu; 1 specjalista w zakresie zanieczyszczeń wody (hydrogeolog lub specjalista ds. gospodarki wodno-ściekowej) 1 specjalista w zakresie krajobrazu i środowiska kulturowego. - 1 psycholog społeczny lub socjolog. Jedna osoba może być specjalistą w więcej niż jednej dziedzinie. B).Wymagane doświadczenie zawodowe Kierownika zespołu ds. projektowych - wykształcenie wyższe z zakresu drogownictwa, - całkowite doświadczenie zawodowe minimum 10 lat, w tym: dla podobnych usług minimum 5 lat, - posiadanie uprawnień projektowych, - przynależność do izby samorządu zawodowego. C).Wymagane doświadczenie zawodowe członków zespołu ds. projektowych - wykształcenie wyższe kierunkowe, - całkowite doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, w tym: dla podobnych usług minimum 3 lata, - dla projektantów - posiadanie uprawnień oraz przynależność do izby samorządu zawodowego, - dla projektantów, specjalisty w zakresie planowania przestrzennego, specjalisty w zakresie modelowania ruchu i rozwoju transportu oraz specjalisty w zakresie analiz ekonomiczno-społecznych - wykazanie udziału w co najmniej 5 opracowaniach w danej dziedzinie w ciągu ostatnich 10 lat. D).Wymagane doświadczenie zawodowe Kierownika zespołu ds. środowiskowych - wykształcenie wyższe, - całkowite doświadczenie zawodowe minimum 10 lat, w tym: dla podobnych usług minimum 5 lat. E).Wymagane doświadczenie zawodowe członków zespołu - wykształcenie wyższe kierunkowe, - całkowite doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, w tym: dla podobnych usług minimum 3 lata, - dla hydrogeologa i specjalisty ds. gospodarki wodno-ściekowej - posiadanie uprawnień. - dla specjalistów w zakresie: planowania przestrzennego, Systemów Informacji Geograficznej, zanieczyszczeń powietrza, hałasu i zanieczyszczeń wody oraz w zakresie krajobrazu i środowiska kulturowego - wykazanie udziału w co najmniej 5 opracowaniach w danej dziedzinie w ciągu ostatnich 10 lat, - dla specjalistów z zakresu: ornitologii, siedlisk w rozumieniu Dyrektywy Siedliskowej, ssaków- wykazanie udziału w co najmniej trzech opracowaniach w danej dziedzinie lub posiadanie co najmniej trzech publikacji naukowych w ciągu ostatnich 10 lat, - dla specjalisty w zakresie płazów i gadów - wykazanie udziału w co najmniej jednym opracowaniu w danej dziedzinie lub posiadanie co najmniej jednej publikacji naukowej w ciągu ostatnich 10 lat, - dla specjalisty w zakresie analizy żywotności populacji - wykazanie udziału w co najmniej jednym opracowaniu w danej dziedzinie lub posiadanie co najmniej jednej publikacji naukowej w ciągu ostatnich 10 lat. - wykształcenie techniczne z zakresu drogownictwa, - całkowite doświadczenie zawodowe minimum 10 lat, w tym: dla podobnych usług minimum 5 lat, - posiadanie uprawnień projektowych, - przynależność do izby samorządu zawodowego. F).Wymagane doświadczenie zawodowe członków zespołu - odpowiednie wykształcenie techniczne kierunkowe, - całkowite doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, w tym: dla podobnych usług minimum 3 lata, - dla geologa inżynierskiego, hydrogeologa i specjalisty ds. gospodarki wodno-ściekowej - posiadanie uprawnień. DOKUMENTY: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu pracy i wykaz wykonanych ważniejszych prac o podobnym charakterze. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPI-3/km/Vb/026/1156/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.10.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.10.2005, godzina 12:00, Siedziba GDDKiA w Warszawie ul. Żelazna 59, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.