eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi dotyczące Platformy e-learning i Szkoleń e-learning

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Warszawa: Usługi dotyczące Platformy e-learning i Szkoleń e-learning
Numer ogłoszenia: 41587 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6611000, 6611435, 6611441, faks 22 6611471.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpips.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dotyczące Platformy e-learning i Szkoleń e-learning.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowią usługi dotyczące Platformy e-learning i Szkoleń e-learning, w zakresie: 1) rozwoju; 2) administrowania oraz usuwania awarii i błędów; 3) wsparcia Użytkowników, w tym świadczenia usług hot-line. 2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ - wzór umowy, wraz z załącznikami. 3.Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy, żąda od wykonawcy aby przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniona była co najmniej jedna osoba na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.21.22.00 - Usługi opracowywania oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 72.21.25.00 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 72.21.29.31 - Usługi opracowywania oprogramowania szkoleniowego 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych 80.42.00.00 - Usługi e-learning .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 15 000 PLN (słownie:piętnaście tysięcy). Zasady wnoszenia wadium określa pkt 9 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał - lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje co najmniej 1 usługę, spełniającą łącznie następujące warunki: 1. Realizowana na rzecz podmiotów zewnętrznych; 2. Polegająca na rozwoju, administrowaniu oraz usuwaniu błędów i awarii, a także zapewnieniu wsparcia dla użytkowników końcowych: a) Platformy e-learning wykonanej w architekturze trójwarstwowej z wykorzystaniem technologii Apache, Tomcat i Oracle oraz dostosowanej do obsługi ok. 10 000 użytkowników końcowych; b) Min. 150 szkoleń e-learning; 3. Realizowana była w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy; 4. Łączna wartość tej usługi wynosiła min. 100.000 zł z Vat. Uwaga! W przypadku usługi będącej w trakcie wykonywania, wymagania określone w pkt 1-4, wykonawca obowiązany jest podać w wykazie usług, o którym mowa w pkt 7.5.2 SIWZ - dotyczy części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert). Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem specjalistów składającym się co najmniej z 4 osób, które spełniają następujące minimalne wymagania tj.: 1. Kierownik Projektu - min. 1 osoba, która spełnia łącznie poniższe wymagania: posiada wykształcenie wyższe, posiada kwalifikacje zawodowe w zakresie zarządzania projektami zgodnie z metodykami Prince2 lub PMI lub równoważne, potwierdzone stosownym certyfikatem, posiada min. 3 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu projektami realizowanymi na rzecz podmiotów zewnętrznych, w ramach których zapewniono utrzymanie oraz rozwój platformy e-learning i szkoleń e-learning, pośród których min. jeden projekt miał wartość min. 100.000 zł z VAT, 2. Metodyk szkoleń e-learning - min. 1 osoba, która spełnia łącznie poniższe wymagania: posiada wykształcenie wyższe, posiada kwalifikacje zawodowe w zakresie projektowania i opracowywania metodycznego szkoleń e-learning, potwierdzone udokumentowanym szkoleniem, posiada min. 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu i opracowywaniu metodycznym szkoleń e-learning. 3. Grafik kreatywny - min. 1 osoba, która spełnia łącznie poniższe wymagania: posiada wykształcenie wyższe na kierunku malarstwo, grafika, grafika komputerowa lub rysunek lub równoważne, posiada min. 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu graficznym i realizacji szkoleń e-learning. 4. Animator HTML 5 - min. 1 osoba, która spełnia łącznie poniższe wymagania: posiada wykształcenie wyższe, posiada min. 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie tworzenia grafiki i animacji komputerowych dla szkoleń e-learning lub multimediów edukacyjnych. 5. Administrator platformy e-learning i szkoleń e-learning - min. 1 osoba, która spełnia łącznie poniższe wymagania: posiada wykształcenie wyższe, posiada min. 3 lata doświadczenia zawodowego w administrowaniu platformami e-learning i szkoleniami e-learning, posiada min. 2 lata doświadczenia zawodowego w administrowaniu platformami e-learning wykonanymi w architekturze trójwarstwowej z wykorzystaniem technologii Apache, Tomcat i Oracle. Uwaga: Zamawiający dopuszcza, że 1 osoba może pełnić więcej niż jedną funkcję określoną w pkt 2-5, pod warunkiem, że spełnia określone wymagania dla poszczególnych funkcji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin przywrócenia do działania Platformy e-learning i/lub Szkoleń e-learning po zgłoszeniu awarii oraz termin usunięcia błędów kat. 1 i 2k - 5
  • 3 - Kryterium społeczne - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mrpips.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: wzp@mrpips.gov.pl lub w pok. 515 (budynek A) w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul Nowogrodzkiej 1/3/5, w Kancelarii Ogólnej, parter budynku B (wejście od ul. Nowogrodzkiej 5).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin otwarcia ofert: w dniu 25 kwietnia 2016 r. o godz. 11:00. 2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w sali C zlokalizowanej w holu wejścia głównego. 3. Zamawiający żąda od wybranego w przetargu wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty z VAT.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.