Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Warszawa: Dostarczenie 14000 sztuk kart Mifare 1k z jednostronnym nadrukiem oraz gripperami (Zadanie nr 9)
Numer ogłoszenia: 415900 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Projektów Informatycznych MSWiA, ul. Pileckiego 63, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 327 69 00, faks 0-22 327 69 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie 14000 sztuk kart Mifare 1k z jednostronnym nadrukiem oraz gripperami (Zadanie nr 9).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostarczenie 14000 sztuk kart Mifare 1k z jednostronnym nadrukiem oraz gripperami (Zadanie nr 9). Powyższe zadanie zostanie zrealizowane poprzez zamówienie następującej usługi: - dostarczenie 14000 sztuk kart Mifare 1k, - dostarczenie 14000 sztuk griperrów, - wykonanie jednostronnego nadruku na karcie Mifare 1k, - dostarczenie zamówionych elementów do siedziby Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.21.13 - Karty zawierające obwody scalone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rutkowski Marcin 4COMPANY, ul. Rapackiego 11/74, 26-617 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78120,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40983,60
Oferta z najniższą ceną: 40983,60 / Oferta z najwyższą ceną: 141376,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przesłanki udzielenia zamówienia w trybie zapytania o cenę zostały określone w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm., dalej jako: PZP). Są nimi: 1) przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, 2) wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. Ad 1. Terminy użyte w art. 70 PZP powszechna dostępność oraz ustalone standardy jakości nie zostały zdefiniowane w ustawie Prawo zamówień publicznych. Przy ustalaniu znaczenia użytych w art. 70 PZP pojęć pomocnym będzie stanowisko zajęte przez Urząd Zamówień Publicznych, przez powszechną dostępność dostaw lub usług należy rozumieć zatem oferowanie dóbr o pożądanej charakterystyce przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych dóbr praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co z kolei łączy się wprost z powszechną konsumpcją takich dóbr czy usług. Oznacza to, że tryb zapytania o cenę nie może być wykorzystywany do nabywania towarów lub usług specjalistycznych, przeznaczonych dla wąskiego kręgu odbiorców, o dostępności ograniczonej do nielicznych, specjalistycznych wykonawców. Natomiast odnosząc się do terminu ustalonych standardów jakości Urząd stwierdził, iż określone usługi są standardowe oznacza, iż niezależnie od faktu, kto będzie ich wykonawcą (o ile jest przynajmniej pięciu wykonawców świadczących usługi określonego rodzaju), jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. sam przedmiot będzie zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). Na rynku dostaw, w trybie zapytania o cenę mogą zostać zakupione np. artykuły biurowe, produkty spożywcze różnego asortymentu, opał, paliwo. Rynek takich usług to m.in. zakup prostych usług poligraficznych, usług utrzymania czystości lub usługi pralnicze. Odnosząc powyższe do przedmiotu planowanego zamówienia tj. dostarczenia przez wykonawcę 14 000 sztuk kart zbliżeniowych w standardzie Mifare 1k z jednostronnym nadrukiem logo Prezydencji oraz gripperami (spinaczami mocującymi) w ilości odpowiadającej zamawianym kartom, należy stwierdzić, iż przedmiot zamówienia spełnia przesłankę powszechnej dostępności o ustalonych standardach. Dostarczenie kart zbliżeniowych w standardzie Mifare 1k z wykonanym na nich jednostronnym nadrukiem oraz spinaczami mocującymi jest oferowana na rynku przez około 1 000 podmiotów (informacja uzyskana od Zespołu Zamówień Publicznych). Przedmiot planowanego zamówienia jest łatwo dostępny i popularny. Karty zbliżeniowe w standardzie Mifare 1k (z ewentualnym jedno-dwustronnym nadrukiem) są dobrem typowym, szeroko wykorzystywanym w swej działalności przez podmioty z różnych branż. Przedmiotowi zamówienia można przypisać cechy typowości. Ad 2. W zakresie drugiej z przesłanek określonych w art. 70 PZP tj. wartości zamówienia, należy wskazać, iż przewidywana wartość planowanego zamówienia została określona w wysokości 78 120 zł netto (równowartość 20 349,05 Euro), po uwzględnieniu 23 % stawki VAT - 96 087,60 zł brutto. Wartość zamówienia została określona przez Zespół Projektowy Prezydencji po dokonaniu analizy rynku. Kwota ta nie przekracza kwoty 125 000 Euro, określonej w § 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz. U. nr 224, poz.1795), wydanego na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. Planowane zamówienie spełnia obie przesłanki wymienione w art. 70 PZP, warunkujące możliwość skorzystania z trybu zapytania o cenę przez zamawiającego. Karty zbliżeniowe w standardzie Mifare 1k z jednostronnym nadrukiem znajdują się w ofercie znacznej liczby podmiotów. Przedmiot zamówienia odznacza się standardowymi cechami, o ustalonych wymogach co do ich jakości. Tryb zapytania o cenę jest trybem konkurencyjnym udzielania zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 71 ust. 1 PZP, jest zobligowany do wystosowania zapytania o cenę do co najmniej 5 wykonawców.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.