To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-10
Ogłoszenie nr 41590 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.
Zabrze: Przebudowa instalacji wewnętrznej C.O., instalacji wod.-kan., klimatyzacji oraz budowa kotłowni gazowej wraz z przygotowaniem pomieszczenia kotłowni w budynku biurowym przy ul. Kasprowicza 8 w Zabrzu w ramach inwestycji pn.: "Termomodernizacja budynku biurowego oraz budynku portierni przy ul. Kasprowicza 8 wraz z kolorystyką elewacji oraz przebudową instalacji wewnętrznych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 14861 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 19897-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej, krajowy numer identyfikacyjny
24278353000000, ul.
ul. Piastowska
11,
41800
Zabrze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 277 68 00, faks
32 277 68 01, e-mail
sekretariat@mzdii.zabrze.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mzdii.zabrze.pl/pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa instalacji wewnętrznej C.O., instalacji wod.-kan., klimatyzacji oraz budowa kotłowni gazowej wraz z przygotowaniem pomieszczenia kotłowni w budynku biurowym przy ul. Kasprowicza 8 w Zabrzu w ramach inwestycji pn.: "Termomodernizacja budynku biurowego oraz budynku portierni przy ul. Kasprowicza 8 wraz z kolorystyką elewacji oraz przebudową instalacji wewnętrznych"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DR.260.2.2017.PG
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy instalacji wewnętrznej C.O., instalacji wod.-kan., klimatyzacji oraz budowa kotłowni gazowej wraz z przygotowaniem pomieszczenia kotłowni w budynku biurowym przy ul. Kasprowicza 8 w Zabrzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie instalacji C.O. w tym: - demontaż istniejącej instalacji C.O. - dostawa i montaż przewodów poziomych instalacji C.O. o łącznej dł. ok 400mb (rury ocynkowane ze stali węglowej łączone metodą zaciskową) - dostawa i montaż grzejników stalowych płytowych z elementami konwekcyjnymi i wbudowaną wkładką zaworu termostatycznego w ilości 43 szt. - dostawa i montaż zaworów wodnych przelotowych Fi 32mm ÷ 40mm - 8 szt. - dostawa i montaż zaworów powrotnych - 43 szt. - dostawa i montaż zaworów przelotowych - 2 szt. - dostawa i montaż regulatora różnicy ciśnień - 2 szt. - dostawa i montaż odpowietrzników - 11 szt. 2) wykonanie klimatyzacji pomieszczenia serwerowni w tym: - dostawa i montaż klimatyzatora ściennego z agregatem inverterowym zewnętrznym o mocy chłodniczej 3,5kW (moc wentylatora jednostki wewnętrznej N=30W, moc wentylatora jednostki zewnętrznej N=43W) 3) wykonanie wentylacji pomieszczenia szatni i umywalni (w piwnicy budynku) w tym: - wykonanie poziomego kanału wywiewnego z giętkich przewodów wentylacyjnych okrągłych o przekroju o100mm o dł. ok. 20,00mb - dostawa i montaż anemostatu wywiewnego z regulacją przepływu i kołnierzem montażowym o100 - 1 szt. - dostawa i montaż wentylatora kanałowego Dn250/100 N=7W I=0,06A 1 x 230V 50Hz - 1 szt. - dostawa i montaż wentylatora łazienkowego N=13W 1x230V 50 Hz - 1 szt. 4) wykonanie instalacji wodnej i kanalizacyjnej (w piwnicy budynku) w tym: - dostawa i montaż rur instalacji wodociągowej (rury PP o średnicy 16mm ÷ 32mm) o dł. 104,00m - dostawa i montaż baterii umywalkowej stojącej - 1 szt. - dostawa i montaż baterii natryskowej z ruchomą wylewką - 2 szt. - dostawa i montaż zaworu czerpalnego - 4 szt. - dostawa i montaż kratki ściekowej - 4 szt. - dostawa i montaż umywalki pojedynczej ceramicznej z syfonem - 1 szt. - dostawa i montaż miski ustępowej ceramicznej z kompletem wyposażenia (kompakt) - 1 szt. - dostawa i montaż kabiny natryskowej z brodzikiem (z syfonem) - 2 szt. - dostawa i montaż rur kanalizacyjnych (rury PVC o średnicy 40mm ÷ 110mm) o dł. 14,50m - dostawa, montaż i podłączenie pompy odwadniającej zatapialnej o wydajności Q=1,7 l/s, wys. podn. H=2,6m s.w, N=300W 1 x 230V I =3,5A - 1 szt. 5) wykonanie kotłowni gazowej w tym: - dostawa, montaż i podłączenie kotła gazowego wiszącego, kondensacyjnego o wydajności Q=70kW wyposażonego w regulator pogodowy i czujnik temperatury zewnętrznej z pompą kotłową o wys. podn. H=10m s.w. i wydajności Q=4,0m3/h - 1 szt. - dostawa i montaż sprzęgła hydraulicznego wielk. 40/100 - 1 szt. - dostawa, montaż i podłączenie podgrzewacza pojemnościowego c.w.u. V=300 l - 1 szt. - dostawa i montaż pompy obiegowej c.o. o wyd. Q=1,5m3/h - 1 szt. - dostawa i montaż pompy obiegowej c.o. o wyd. Q=1,3m3/h - 1 szt. - dostawa i montaż pompy ładującej podgrzewacz c.w.u. o wyd. Q=2,0m3/h - 1 szt. - dostawa i montaż pompy cyrkulacyjnej c.w.u. o wyd. Q=0,3m3/h - 1 szt. - dostawa i montaż naczynia wzbiorczego przeponowego Vc=35dm3 - 1 szt. - dostawa i montaż naczynia wzbiorczego przeponowego do wody pitnej Vc=12dm3 - 1 szt. - dostawa i montaż urządzenia do uzdatniania wody, zmiękczacz sterowany objętościowo o przepływie normalnym 1,5m3/h - 1 kpl. - dostawa i montaż zaworu bezpieczeństwa- pełnoskokowy, sprężynowy, kątowy, ciśnienie otwarcia 0,44MPa - 2 szt. - dostawa i montaż rur stalowych bez szwu Dn 15÷40 o dł. 45,00m - dostawa i montaż rury czopuchowej ze stali nierdzewnej (komplet kształtek o110 z króćcem pomiarowym i elementem do poboru powietrza do spalania z pomieszczenia kotłowni ) 1 kpl. - dostawa i montaż pozostałych elementów i aparatury kontrolno-pomiarowej (AKP) wg dokumentacji 6) wykonanie robót budowlanych związanych z przygotowaniem pomieszczenia kotłowni w tym: - wykonanie robót związanych z wyrównaniem posadzki na powierzchni ok. 22m2 - wykonanie studzienki schładzającej o wymiarach 50x50cm i głębokości 70cm wraz z zabezpieczeniem studzienki kratą techniczną - dostawa i montaż płytek posadzkowych (płytki z gresu technicznego 30x30cm) - 22m2 - dostawa i montaż płytek ściennych (płytki 20x25cm) - dostawa i montaż drzwi p.poż o szerokości w świetle 0,9m i odporności ogniowej EI30 (drzwi zamykane na zamek rolkowy z samozamykaczem) - 1 szt. Zakres robót obejmuje następujące kategorie robót: o roboty demontażowe, o roboty ogólnobudowlane związane z przygotowaniem pomieszczenia kotłowni o wykonanie instalacji C.O. o montaż i instalacja kotłowni gazowej o uruchomienie instalacji C.O. o wykonanie i uruchomienie instalacji wodnej i kanalizacyjnej (umywalnia i szatnia w piwnicy budynku) o wykonanie wentylacji (umywalnia i szatnia w piwnicy budynku) o dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatora w pomieszczeniu serwerowni Uwaga: o Materiały z demontażu (rury, grzejniki itp.) stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zeskładowania materiałów z demontażu na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Miejscem składowania będzie budynek lub teren wokół budynku biurowego przy ul. Kasprowicza 8 w Zabrzu. o Wykonawca zapewni wywóz i utylizację gruzu budowlanego, odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko. Wykonawca ponosi koszty transportu, utylizacji gruzu i odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część IV SIWZ oraz projekty budowlane i wykonawcze, przedmiar robót stanowiący podstawę do sporządzenia oferty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.1. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2016r., poz. 290 ze zm.) 2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz. U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm.). Rozwiązania równoważne: 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego". Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 1. Określenie kluczowych części zamówienia, które musi samodzielnie wykonać Wykonawca: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Żądanie wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom: 1) Zamawiający żąda wskazanie przez Wykonawcę w ofercie (Załącznik A.OFERTA) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców. 2) W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 3) Zamawiający może żądać powyższych informacji w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 1. Zamawiający wymaga, aby wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy, a w szczególności instalatorzy, robotnicy budowlani, operatorzy sprzętu przewidziani do realizacji zamówienia zatrudnieni byli przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym realizowane m.in. przez osoby wskazane w pkt. 1, z wyłączeniem czynności realizowanych przez Kierownika Budowy, wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudniana na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o Oświadczenie wykonawcy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego (Część V SIWZ). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
45333000-0,
45333200-2,
45330000-9,
45331000-6,
45332000-3,
45332200-5,
45332300-6,
45332400-7,
45431000-7,
45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT157841.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 132703.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- "Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów..."
- "Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów...."
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.