Ogłoszenie z dnia 2005-08-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Warszawa: windykacja należności przewozowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: "PKP Przewozy Regionalne" Spółka z o.o., do kontaktów: Jerzy Mazurkiewicz, p. 136, tel. /022/ 47-42-592, ul. Grójecka 17, 02-021 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5244318; 4742589, fax 022 5241496; 4742589, e-mail: pbl2@pkp.com.pl, www.pr.pkp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o., Aniela Walczak, ul. Lecha 10, 62-210 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. /061/ 63-34-335, fax /061/ 63-34-354, e-mail: pbb.dyrektor@gniezno.com.pl, www.pr.pkp.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: windykacja należności przewozowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest windykacja należności, na które zamawiający posiada prawomocne nakazy zapłaty wydane przez sądy w latach 2002-2004. Liczba prawomocnych nakazów zapłaty w poszczególnych latach przedstawia się następująco: a) 2002r. - 39 425 szt.; b) 2003r. - 76 712 szt.; c) 2004r. - 90 340 szt. Średnia wartość jednego nakazu zapłaty wynosi około 240 zł. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Całe terytorium Polski. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.85.00.00 - Usługi agencji ściągających należności Kod CPV wg słownika 2008: 79.94.00.00 - Usługi agencji ściągających należności 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną z złotych równowartość kwoty 400 000 EUR, jednak nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 000 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 80.000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zleceniodawca wystawia fakturę VAT w terminie 7 dni po m-cu sprawozdawczym. Termin płatności 30 dni od daty wystawienia. Za datę płatności uważa się dzień dokonania przelewu na wskazane w fakturze konto. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał niżej wymienione warunki ogólne i szczegółowe: I)Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek wyżej wymieniony muszą spełniać wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. II) Warunki szczegółowe: Niezbędna wiedza i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać: a) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat windykacji należności konsumenckich obejmujących windykację polubowną i egzekucję komorniczą potwierdzonych co najmniej 10 umowami w tym co najmniej 3 z egzekucją komorniczą, o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 mln PLN; b) potencjał techniczny umożliwiający sporządzenie i wysyłkę korespondencji na poziomie nie mniejszym niż 30.000 listów dziennie - posiadanie drukarek o łącznej wydajności dziennej co najmniej 30.000 stron A4 oraz kopertownic o wydajności dziennej co najmniej 30.000 kopert; c) potencjał techniczny umożliwiający wykonanie/przyjęcie w ciągu jednego dnia roboczego 5.000 telefonów do dłużników przy założeniu, że rozmowa trwa średnio 3 min. - posiadanie stanowisk call center, co najmniej 100 licencji; d) możliwość wykonania co najmniej 500 wizyt miesięcznie w ramach negocjacji bezpośrednich prowadzonych w celu wykonania przedmiotu zamówienia - dysponowanie co najmniej 30 osobami. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę - warunki powyższe muszą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty opisane w pkt 1) do 5) winien złożyć każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług windykacji należności konsumenckich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2) Wykaz urządzeń niezbędnych do przygotowania i wysyłki korespondencji, które posiada wykonawca. 3) Wykaz stanowisk call center, które posiada wykonawca. 4) Wykaz osób, które będą wykonywać negocjacje bezpośrednie. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione: w pkt 1), 2), 3) i 4) - winny być złożone przez tego i/lub tych Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie odpowiednich warunków. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PBL2-0241-P/29/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.09.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 30.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej, wykonawcy, osoby zainteresowane. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.09.2005, godzina 11:30, Siedziba zamawiającego w Warszawie przy ulicy Grójeckiej 17 pok. nr 445.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.