Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-19
Warszawa: Dostawa prasy krajowej i zagranicznej w 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 415974 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Lotnictwa , al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8460011, faks 022 8466567.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prasy krajowej i zagranicznej w 2015 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Wykaz prasy będącej przedmiotem zamówienia oraz ilości określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w 2 częściach: I Część I: dostawa prasy krajowej II Część II: dostawa prasy zagranicznej 4. Dostawy będą się odbywały sukcesywnie. 5. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia ciągłość prenumeraty i terminowe dostawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich zmianach wydawniczych dotyczących zamawianej prasy na adres mailowy: kamila.kaczynska@ilot.edu.pl. W przypadku zaprzestania ukazywania się określonego tytułu, Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do proporcjonalnego obniżenia ceny. 7. Zasady dostawy prasy krajowej wydanie papierowe: a dostawa prasy w dni robocze do siedziby Zamawiającego (budynek wartowni) do godz. 07:00, b prasa winna być dostarczana Zamawiającemu w dniu ukazania się na rynku. c prasa ukazująca się w dzień wolny od pracy, w tym w soboty, winna być dostarczana Zamawiającemu pierwszego dnia roboczego po dniu wolnym od pracy. d do paczki z prasą musi być dołączona lista dostarczanej prasy z podaniem tytułów i ilości wersja elektroniczna: a przekazanie niezbędnych loginów, haseł, kodów koniecznych do otrzymywania wersji elektronicznych, w ciągu pierwszych 5 dni roboczych stycznia 2015 roku. 8. Zasady dostawy prasy zagranicznej wydanie papierowe: a dostawa prasy przynajmniej raz w tygodniu w dni robocze do siedziby Zamawiającego do Biblioteki Instytutu Lotnictwa w budynku H2a, b do paczki z prasą musi być dołączona lista dostarczanej prasy z podaniem tytułów i ilości c bieżące informowanie Zamawiającego na temat braków czasopism na adres mailowy: kamila.kaczynska@ilot.edu.pl, wersja elektroniczna: a przekazanie niezbędnych loginów, haseł, kodów koniecznych do otrzymywania wersji elektronicznych, w ciągu pierwszych 5 dni roboczych stycznia 2015 roku. 9. Zamawiający informuje, że korzysta z czasopism Elsevier oraz Wiley w ramach licencji akademickich, dofinansowanych przez MNiSW. 10. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na niezakupieniu wszystkich pism deklarowanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Maksymalna wartość niezakupionej prasy stanowić będzie nie więcej, niż do 30% wartości zamówienia netto. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załącznikach nr 1 do SIWZ. 11. Zasady reklamacji 1 Zamawiający wymaga stałego kontaktu telefonicznego w dni robocze w godz. 9:00 - 15:00. 2 Zgłaszanie reklamacji przez Zamawiającego w dniu dostawy do godz. 10:00, 3 W przypadku prasy krajowej - dostarczanie przez Wykonawcę brakującego egzemplarza w dniu złożenia reklamacji dziennika do godz. 12:00, 4 W przypadku prasy zagranicznej - dostarczanie brakującego egzemplarza w terminie maksymalnie do 4 tygodni, 5 W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że dostarczone czasopisma są np.: zamoknięte, zabrudzone lub uszkodzone, Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznej (tj. w dniu otrzymania wadliwej partii) wymiany czasopism na egzemplarze bez wad. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii zamówienia. 6 w przypadku nie dostarczenia egzemplarzy będących przedmiotem reklamacji, Wykonawca wystawi fakturę korygującą na kwotę równą ilości egzemplarzy będących przedmiotem reklamacji, 7 przekazywanie wydawcom reklamacji zgłaszanych przez Zamawiającego, i nadzór nad ich realizacją 12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom oraz posiadające niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamówienie uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeśli posiada doświadczenie zgodne z przedmiotem zamówienia i wykaże, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej dostawy dla każdej części zamówienia, zgodnej z przedmiotem zamówienia dla danej części zamówienia, na realizację której ofertę będzie składał wykonawca; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: a dla części I zamówienia (dostawa prasy krajowej) wartość dostawy przedstawianej na potwierdzenie spełniania warunku, nie może być niższa niż 15 000,00 zł brutto b dla części II przedmiotu zamówienia (dostawa prasy zagranicznej) wartość dostawy przedstawianej na potwierdzenie spełniania warunku, nie może być niższa niż 50 000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. zmiany terminów wykonania umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 2. zmiany ilości poszczególnych tytułów np. zwiększenie ilości jednego tytułu kosztem ilości innego tytułu 3. zmiany ilości prasy w wyniku pisemnego powiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę o przestaniu ukazywania się określonego tytułu. 4. zmiana wynagrodzenia wynikającego z pkt. 3 i 6 oraz z prawa opcji określonego w rozdziale IV oraz z pkt. 5. 5. zmiany warunków płatności w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających prawidłową realizację umowy, na które Strony nie miały wpływu; 6. zmiany przepisów prawnych, w tym stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Lotnictwa
Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa
budynek X2 pok. 1.1B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, budynek X2, I piętro, pokój 1.1B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa prasy krajowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz prasy określa załącznik nr 1 do SIWZ Zasady dostawy prasy krajowej 1 wydanie papierowe: a dostawa prasy w dni robocze do siedziby Zamawiającego (budynek wartowni) do godz. 07:00, b prasa winna być dostarczana Zamawiającemu w dniu ukazania się na rynku. c prasa ukazująca się w dzień wolny od pracy, w tym w soboty, winna być dostarczana Zamawiającemu pierwszego dnia roboczego po dniu wolnym od pracy. d do paczki z prasą musi być dołączona lista dostarczanej prasy z podaniem tytułów i ilości 2 wersja elektroniczna: a przekazanie niezbędnych loginów, haseł, kodów koniecznych do otrzymywania wersji elektronicznych, w ciągu pierwszych 5 dni roboczych stycznia 2015 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa prasy zagranicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz prasy określa załącznik nr 1 do SIWZ Zasady dostawy prasy zagranicznej 1 wydanie papierowe: a dostawa prasy przynajmniej raz w tygodniu w dni robocze do siedziby Zamawiającego do Biblioteki Instytutu Lotnictwa w budynku H2a, b do paczki z prasą musi być dołączona lista dostarczanej prasy z podaniem tytułów i ilości c bieżące informowanie Zamawiającego na temat braków czasopism na adres mailowy: kamila.kaczynska@ilot.edu.pl, 2 wersja elektroniczna: a przekazanie niezbędnych loginów, haseł, kodów koniecznych do otrzymywania wersji elektronicznych, w ciągu pierwszych 5 dni roboczych stycznia 2015 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Dostawa zagranicznych czasopism drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism na 2025 rok na potrzeby Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
- Dostawa prasy krajowej.
- dostawa czasopism dla Narodowego Banku Polskiego w roku 2007.
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
- dostawa czasopism zagranicznych (papierowych i elektronicznych) oraz baz danych, jak również czasopism krajowych na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.