To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Jabłonka: Dostawę i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych, sanitarnych i biurowych Środowiskowego Domu Samopomocy
Numer ogłoszenia: 415996 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330558 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych, sanitarnych i biurowych Środowiskowego Domu Samopomocy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych, sanitarnych i biurowych Środowiskowego Domu Samopomocy 2. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż elementów wyposażenia - kuchni - wyposażenie sal dydaktycznych - wyposażenie pomieszczeń biurowych - wyposażenie pomieszczeń sanitarnych Szczegółowy zakres i opis wyposażenia został określony w specyfikacji technicznej załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. - minimalny okres gwarancji 36 miesięcy - Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu montażu wyposażenia -Uwagi końcowe: - Przyjęte w niniejszym opracowaniu materiały konkretnych firm nie są obligatoryjne, Wykonawca może zastosować inne równoważne, lecz o nie gorszych parametrach i właściwościach od zaproponowanych. - Wszystkie szczegóły dotyczące zastosowania materiałów zamiennych jak i ich montażu należy ustalić z Zamawiającym i uzyskać akceptację. - Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: - dostarczyć na własny koszt przedmiot niniejszego zamówienia do miejsca przeznaczenia, przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych, - dokonać przekazania przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi dokumentami w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru, - wszelkie prace i naprawy muszą odbywać się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym 3. Nazwy i kody stosowane we wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 39.00.00.00-2 Meble, wyposażenie, urządzenia domowe i środki czyszczące 39.15.00.00-8 Różne meble i wyposażenia 4. Rodzaj zamówienia: Dostawa 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 i 9 do SIWZ Wszystkie czynności należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności przepisami prawa budowlanego w obiektach budowlanych i Rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 2 września 1982 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w instytucjach artystycznych (Dz. U. nr 29, poz. 205), oraz Polskimi Normami. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy wykonaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na Jego koszt. Wykonawca będzie zobowiązany do ochrony mienia, przestrzegania przepisów BHP i ppoż., zabezpieczenia pomieszczeń we własnym zakresie, utrzymania porządku w trakcie realizacji zadania oraz po jego zakończeniu. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania regulaminu wewnętrznego obowiązującego na terenie Zamawiającego oraz uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu godzin pracy w Obiekcie. Prace powinny przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Zamawiającego. Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonywania prac o dużym stopniu uciążliwości (np.: odłączenie zasilania energetycznego, duży hałas itp.), zgodnie z ustalonym wcześniej przez strony harmonogramem prac. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie prawo budowlane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.15.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPEX TRADE SP Z O.O., UL.BYTKOWSKA 1B, 40-955 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71822,16
Oferta z najniższą ceną: 71822,16 / Oferta z najwyższą ceną: 78963,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI JABŁONKA
- dostawa fabrycznie nowych maszyn i narzędzi do budowy, rozbudowy, modernizacji i konserwacji urządzeń i instalacji wodociągowych dla Gminy Jabłonka - Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2026 roku.
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Jabłonka
- Dostawa piasku.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: pn.: Modernizacja drogi o nr ew. 2106/2 w Orawce
więcej: przetargi JABŁONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- ZAKUP MEBLI I WYPOSAŻENIA KOMPUTEROWEGO DLA ZSCKR W DOBROCINIE
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- Dostawa mebli, pozostałego wyposażenia i zabawek do Klubu Dziecięcego "Promyczek" w Ruścu przy ul. Wieluńskiej 33A
- Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych na potrzeby Zespołu Szkolno- Przedszkolnego im. Stefana Czarnieckiego w Tykocinie
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.