To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Katowice: ROPS-PSO/3321/33/11 - Dostawa materiałów promujących projekt Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
Numer ogłoszenia: 416032 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331416 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS-PSO/3321/33/11 - Dostawa materiałów promujących projekt Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA do postępowania: Dostawa materiałów promujących projekt Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego Rozdział I. Opis ogólny 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promujących projekt Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, zwanych dalej produktami. 2. Wykaz produktów oraz wymagania ich dotyczące są określone w rozdziale II niniejszego opisu. 3. Produkty mają być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. 4. Zakres zamówienia obejmuje: a) produkty, b) transport produktów do siedziby Zamawiającego, c) umieszczenie wymaganego przez Zamawiającego nadruku na produkcie. 5. Termin dostarczenia produktów ustala się na 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Rozdział II. Opis szczegółowy Część I - Kalendarz książkowy 2012r. Lp Nazwa produktu Nakład (ilość sztuk) Szczegółowy opis 1 Kalendarz książkowy A4 2012r. 200 Format: A4. Układ: tygodniowy 1 tydzień na 2 stronach. Papier: chamois. Druk: 2 kolory, szary i bordowy. Oprawa: miękka w dotyku, wykonana z materiału zbliżonego swą fakturą do skóry w kolorze ciemny brąz. Wykończenie: blok szyty oraz klejony, 1 tasiemka w kolorze brązowym lub beżowym, nadrukowane lub wycięte registry. Nadruk: tłoczenie loga na okładce według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniającego sugestie Wykonawcy i zaakceptowanego przez Zamawiającego, na pierwszej stronie wklejka reklamowa - druk 4+4 według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniającego sugestie Wykonawcy i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Część II - Kalendarz ścienny trójdzielny 2012r. Lp Nazwa produktu Nakład (ilość sztuk) Szczegółowy opis 1 Kalendarz ścienny trójdzielny 2012 r. 200 Format: 31 - 33 cm x 75 - 85 cm Główka: 31 - 33 cm x 19 - 23 cm Pełen kolor uszlachetniona folią błysk. Kalendarium: kalendarz zawiera 3 oddzielne kalendaria umieszczone na składanych tekturowych pleckach. Druk dwukolorowy (czarny i czerwony) Dodatki: nazwy dni i miesięcy, numeracja tygodni, polskie imieniny i święta. Wykończenie: pasek z czerwonym przesuwanym okienkiem. Po złożeniu możliwość spakowania kalendarza do koperty. Do każdego kalendarza Wykonawca dołączy kopertę. Druk: Druk 4+0, nadruk reklamowy na główce kalendarza oraz na pleckach na dole kalendarza według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Część III - Zaświadczenie Lp Nazwa produktu Nakład (ilość sztuk) Szczegółowy opis 1 Zaświadczenie 5000 Druk: offset, 4+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Gramatura papieru: 200g. Białość: Nie mniejsza niż 161 wg ISO 11475:2002. Rodzaj papieru: bezpyłowy papier o podwyższonej bieli, pozwalający na druk na drukarkach laserowych i atramentowych. Wymiar: A4 (210x297mm). Część IV - Teczka konferencyjna A4 z notatnikiem Lp Nazwa produktu Nakład (ilość sztuk) Szczegółowy opis 1 Teczka konferencyjna A4 z notatnikiem 2000 Materiał: poliester, PVC lub inne tworzywo sztuczne Wymiary i kształt: zgodne z formatem A4 Kolor: niebieski, błękitny lub czarny. Dodatki: uchwyt na długopis, przegródka na dokumenty oraz notatnik zgodny z poniższym opisem. Nadruk: nadruk 1+0 loga na zewnętrznej stronie według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniającego sugestie Wykonawcy i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Notatnik: papier offset 90g/m2. Wymiar: A4 Ilość kartek: 20 kartek Wykończenie: kratka lub/i linia, klejenie po krótszym grzbiecie; projekt rozmieszczenia elementów tekstowych i graficznych przygotowany przez Zamawiającego, druk 1+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Nadruk na każdej kartce. Część V - Długopis Lp Nazwa produktu Nakład (ilość sztuk) Szczegółowy opis 1 Długopis 2000 Materiał: stal lub/i aluminium lub/i stal. Wymiary: długość - 13cm-15cm, średnica - 0,8cm-1 cm. Kolor: stalowy. Mechanizm: przyciskowy. Wkład: niebieski, wymienialny. Kształt: podłużny. Klip: stal lub/i aluminium. Wykończenia: stalowe lub/i aluminiowe. Nadruk: grawer dwustronny według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - Kalendarz książkowy 2012r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA "UDZIAŁOWIEC" SP. Z O.O.
- Firma Poligraficzno-Introligatorska UDZIAŁOWIEC Sp. z o.o., ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4846,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4132,00
Oferta z najniższą ceną: 4132,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9119,22
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - Kalendarz ścienny trójdzielny 2012r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MKK Sp. z o.o., ul. Dworcowa 4, 87-400 Golub-Dobrzyń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2762,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2162,34
Oferta z najniższą ceną: 2162,34 / Oferta z najwyższą ceną: 3420,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III - Zaświadczenie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe JANTER s.c. Sławomir Terlikowski, Marek Jankowicz, ul. Chrobrego 41, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 750,00
Oferta z najniższą ceną: 750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1150,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV - Teczka konferencyjna A4 z notatnikiem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Usług Reklamowych TEWA, ul. Małopolska 10, 25-341 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29500,00
Oferta z najniższą ceną: 14260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68880,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V - Długopis
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Usług Reklamowych TEWA, ul. Małopolska 10, 25-341 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4060,00
Oferta z najniższą ceną: 4060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5040,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Wykonanie i dostawa materiałów/artykułów konferencyjnych oraz informacyjno - wystawienniczych.
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej, Nr postępowania ZK-DZP.262.95.2024
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.