Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-25
Zamość: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i myjących.
Numer ogłoszenia: 41604 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II , Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, faks 084 6386669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i myjących..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i myjących - 19 zadań asortymentowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Opis oferowanych preparatów dezynfekcyjnych wskazujący producenta i kraj pochodzenia. Opis musi zawierać minimum dane na temat wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie wykonawcy, że oferowane preparaty dezynfekcyjne są dopuszczone do obrotu i używania na rynku polskim z jednoczesnym zobowiązaniem, że na każde żądanie zamawiającego zostaną okazane stosowne dokumenty potwierdzające ten fakt. 3. Dokumenty potwierdzające działanie biobójcze w zakresie wymaganego spektrum, wynikami badań co najmniej fazy 2 etapu 1, wykonanych metodami określonymi w europejskich normach zharmonizowanych lub polskich normach dla chemicznych środków dezynfekcyjnych stosowanych w obszarze medycznym albo metodami badania skuteczności produktów biobójczych i substancji czynnych stosowanych w obszarze medycznym, zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, wymienionych w aktualnym Komunikacie Prezesa Urzędu lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa tego Urzędu. 4. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej w języku polskim, zgodnych z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z 18 grudnia 2006r. (REACH) 5. Katalog lub prospekt albo folder w języku polskim zawierający w treści skład jakościowy, ilościowy oraz spektrum działania preparatu. 6. Oświadczenie wykonawcy, iż oferowane preparaty nie będą wymagały do stosowania dodatkowych specjalnych środków ochrony osobistej (np. specjalnych masek, rękawiczek, itp.)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz (oferta wykonawcy) sporządzony oddzielnie dla każdego zadania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oferta cenowa (formularz cenowy), sporządzona dla każdego zadania oddzielnie, przygotowana w sposób podany w niniejszej SIWZ, zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Wydłużony termin płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Kupujący dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1)w przypadku zmiany danych stron, 2)w przypadku zmiany numerów katalogowych, 3)w przypadku zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedającego, 4)w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedającego, 5)w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedającego, 6)w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany, 7)w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach w cenie jednostkowej (brutto) zaoferowanej w ofercie, 2. W przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym, wydłużenie jej obowiązywania maksymalnie do sześciu miesięcy licząc od daty zakończenia jej obowiązywania. 3. W przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia Sprzedającego z przyczyn, o których mowa w ust. 3 pkt 3, 4 i 5, ich dokonanie może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany. Każdorazowo przed wprowadzeniem tych zmiany Sprzedający jest obowiązany przedstawić Kupującemu na piśmie wpływ zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszty wykonania przez niego zamówienia oraz propozycję nowych cen, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany. Zmiany wynagrodzenia, o których mowa w niniejszym ust następują po uzyskaniu akceptacji Kupującego w formie aneksu do umowy, z zastrzeżeniem zdania następnego. Obniżenie cen w związku z obniżeniem stawki podatku VAT na produkty stanowiące przedmiot umowy nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość - pok. 248 - kancelaria szpitala..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty na bazie alkoholi do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk - ilość preparatu - 4.600 l, ilość dozowników - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty na bazie alkoholi z 0,5 % chlorheksydyną do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk i skóry - Ilość preparatu 2.000 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony okres płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty z 2 % chlorheksydyną na bazie etanolu do dezynfekcji skóry - ilość preparatu 300 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji skóry (pola operacyjne, iniekcje) - ilość preparatu 2.400 w tym 1.200 litrów preparatu niebarwionego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego. - Ilość chusteczek w opakowaniach po 100 - 150 szt - 12.000 szt. chusteczek w przeliczeniu na opakowania (cena za 1 opakowanie) - wkłady wymienne po 100 - 150 chusteczek - 24.000 szt. chusteczek w przeliczeniu na wkłady (cena za 1 wkład).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancjami organicznymi, zawierające w składzie NaDCC, uwalniające wolny chlor w roztworze wodnym. Ilość preparatu odpowiadająca 80.000 litrów roztworu roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji dużych powierzchni zawierające substancje aktywne - związki nadtlenowe lub glukoprotaminę. Ilość preparatu odpowiadająca 40.000 litrów roztworu roboczego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji powierzchni trudno dostępnych. Ilość preparatu 2.000 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji narzędzi zawierające nadweglan sodu. Ilość preparatu odpowiadająca 200.000 litrów roztworu roboczego plus 1.000 litrów aktywatora..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji drobnego sprzętu mającego kontakt z nieuszkodzoną skórą pacjenta. Ilość preparatu odpowiadająca 400.000 litrów roztworu roboczego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zadanie 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji narzędzi na bazie aldehydu glutarowego lub aldehydu bursztynowego. Ilość preparatu 1.400 litrów roztworu roboczego plus 1 opakowanie pasków testowych na 10 l preparatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zadanie 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji sprzętu i dużych powierzchni zawierające związki nadtlenowe - działające na Clostridium difficile. Ilość preparatu odpowiadająca 10.000 litrów roztworu roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zadanie 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i dezynfekcji chemiczno - termicznej endoskopów w termodezynfektorze ETD - 2 Plus firmy Olympus. a.) Preparat do mycia endoskopów w termodezynfektorze Olympus ETD - 2 Plus - 200 litrów. b.) preparat do dezynfekcji chemiczno - termicznej endoskopów w termodezynfektorze Olympus ETD - 2 Plus - 400 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zadanie 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do automatycznego mycia i dezynfekcji endoskopów w myjniach - dezynfektorach termicznych firmy Olympus mini ETD 2 i ETD 3 w okresie gwarancji. a.) preparat do mycia endoskopów w mini ETD 2 i ETD 3 - CETD - 490 litrów b.) preparat do dezynfekcji chemiczno - termicznej endoskopów w mini ETD 2 i ETD 3 - DETD - 980 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zadanie 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do wstępnego mycia endoskopów - 1.200 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zadanie 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny alkaliczny środek do mycia w myjniach dezynfektorach - 44 kanistry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zadanie 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny środek dezynfekcyjny do zastosowania maszynowego, przeznaczony do dezynfekcji termiczno - chemicznej endoskopów elastycznych - 16 kanistrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: zadanie 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny środek płuczący na bazie środków powierzchniowo czynnych oraz konserwujących do użycia w myjniach dezynfektorach - 6 kanistrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: zadanie 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do małych powierzchni i/lub drobnego sprzętu wrażliwych na działanie alkoholi, stosowany do dezynfekcji inkubatorów, lamp, wyposażenia sal operacyjnych oraz wyrobów szklanych, metalowych i gumowych - 200 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wydłużony termin platności - 5
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- "Dostawa artykułów i produktów spożywczych w 2025 roku dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu"
- ŚWIADCZENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORINGU DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU UL. SZCZEBRZESKA 12; 22-400 ZAMOŚĆ
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU UL. SZCZEBRZESKA 12; 22-400 ZAMOŚĆ
- Budowa drogi gminnej nr 110449L w m. Lipsko - etap I.
- Usługi w zakresie prania wodnego, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji obuwia wraz z prasowaniem i maglowaniem, wraz z transportem na potrzeby 32 WOG w zakresie 4 części.
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Zamość w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zamość" z podziałem na części
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa preparatów do dezynfekcji do SPZOZ w Łukowie
- Bieżące dostawy środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.