Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Warszawa: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych i laboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-063/2016
Numer ogłoszenia: 41613 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych i laboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-063/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych i laboratoryjnych w podziale na pakiety, Pakiet 1 - Meble biurowe dla potrzeb Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM, Pakiet 2 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM, Pakiet 3 - Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM, Pakiet 4 - Krzesła drewniane składane, Pakiet 5 - Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Informatyki Medycznej i Telemedycyny. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach asortymentowo-cenowych, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących odpowiednio załączniki od 2.1 do 2.5 oraz w odniesieniu do Pakietu 2 Załącznik nr 3 - Formularz wymaganych warunków technicznych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.10.00-9, 39.11.30.00-7, 39.12.10.00-6, 39.14.13.00-5, 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą kart katalogowych oferowanych mebli, zawierających rysunki lub fotografie oferowanych produktów (Zamawiający nie dopuszcza kart katalogowych zawierających wyłącznie fotografie lub rysunki poglądowe), potwierdzających zgodność ze stanem faktycznym deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych, w tym ich wymiarów, odpowiednio dla asortymentu, w odniesieniu do: a) Pakietu 1 - pozycja 2 krzesło konferencyjne - złożenie wraz z ofertą karty katalogowej producenta lub innego dokumentu (zawierającego rysunki lub fotografie) oferowanego krzesła, potwierdzającego zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych (w tym wymiarów) ze stanem faktycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku 2.1 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). b) Pakietu 2: w odniesieniu do stołów laboratoryjnych - potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą katalogu producenta lub innego dokumentu, prezentującego oferowany system meblowy, zawierającego rysunki lub fotografie, potwierdzające zgodność parametrów technicznych i technologicznych oferowanych produktów z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, przy czym Zamawiający nie wymaga aby ww. dokumenty potwierdzały wymiary mebli wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia katalogu prezentującego oferowane meble systemowe, przy czym dokument ten nie musi obejmować całego asortymentu określonego w Formularzu wymaganych warunków technicznych, w odniesieniu do taboretów i krzeseł - złożenie wraz z ofertą kart katalogowych producenta lub innych dokumentów (zawierających rysunki lub fotografie) oferowanych taboretów i krzeseł, potwierdzających zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych (w tym wymiarów) ze stanem faktycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku 3 do SIWZ (Formularz wymaganych warunków technicznych). c) Pakietu 3 - nie wymagane, d) Pakietu 4 -krzesło składane - złożenie wraz z ofertą karty katalogowej producenta lub innego dokumentu (zawierającego rysunki lub fotografie) oferowanego krzesła, potwierdzającego zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych (w tym wymiarów) ze stanem faktycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku 2.4 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). e) Pakietu 5 - pozycja 1 krzesło konferencyjne, pozycja 2 - ergonomiczne krzesło obrotowe - złożenie wraz z ofertą karty katalogowej producenta lub innego dokumentu (zawierającego rysunki lub fotografie) oferowanego krzesła, potwierdzającego zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych (w tym wymiarów) ze stanem faktycznym, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku 2.5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kart katalogowych jw. w formie wydruków pochodzących ze strony internetowej producenta oferowanych mebli. Uwaga - Zamawiający nie dopuszcza kopiowania rysunków zamieszczonych w specyfikacji jako rysunki poglądowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego mebla i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu; 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dział Zamówień Publicznych, pok. 312
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Meble biurowe dla potrzeb Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe dla potrzeb Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik 2.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.10.00-9, 39.11.30.00-7, 39.12.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Meble laboratoryjne dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble laboratoryjne dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik 2.2 oraz Załącznik nr 3 - Formularz wymaganych warunków technicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.10.00-9, 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Farmacji Stosowanej WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik 2.3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.10.00-9, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Krzesła drewniane składane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła drewniane składane. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik 2.4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Informatyki Medycznej i Telemedycyny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe dla potrzeb Zakładu Informatyki Medycznej i Telemedycyny. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik 2.5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.10.00-9, 39.11.30.00-7, 39.12.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa mebli do mieszkań treningowych w Górnie.
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.