To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-20
Suwałki: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach
projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki
Numer ogłoszenia: 416152 - 2014; data zamieszczenia: 20.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392386 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5663121, faks 87 5663121.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie odejmuje dostawę pomocy dydaktycznych w tym zabawek i artykułów plastycznych. Składa się 13 zadań (części): 1) Część 1- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak 2) Część 2- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak 3) Część 3- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak 4) Część 4- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Przebrodzie 5) Część 5- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Przebrodzie 6) Część 6- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Starym Folwarku 7) Część 7- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Starym Folwarku 8) Część 8- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Nowej Wsi 9) Część 9- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Nowej Wsi 10) Część 10- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Nowej Wsi 11) Część 11- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Poddubówku 12) Część 12- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Poddubówku 13) Część 13- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Poddubówku 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w Załącznikach nr 3-15 do SIWZ - Formularzach cenowych. 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych oraz gwarantują taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w wyżej wymienionych formularzach cenowych. 5. Oferując produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych oraz odpowiadające, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z postanowieniami paragrafu 9 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm. ). Wykonawca na każdy przedmiot zamówienia winien posiadać wymagane prawem certyfikaty lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami (zgodne z polskimi i europejskimi normami) o ile są one wymagane przepisami prawa. 8. Pomoce dydaktyczne winny być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także posiadać atest PZH, jeżeli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia wszelkich certyfikatów, atestów i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia pomocy dydaktycznej do użycia na wezwanie Zamawiającego. 9. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, chyba że producent udzieli gwarancji na dłuższy okres. 11. Dostawa pomocy dydaktycznych: 1) Część 1,2 i 3 - dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak. Miejsce dostawy: Zespół Szkół im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak, Płociczno-Tartak 16, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 2) Część 4,5- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Przebrodzie. Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Przebrodzie, Przebród 15, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 3) Część 6, 7- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Starym Folwarku. Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Starym Folwarku, Stary Folwark 49, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 4) Część 8,9 i 10- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Nowej Wsi. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi, Nowa Wieś 40 A, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 5) Część 11,12 i 13- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Poddubówku. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Poddubówku, Poddubówek 17, 16-402 Suwałki. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 14. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. dostawy - kody CPV: Kody CPV 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39162000-5 Pomoce naukowe 37520000-9 Zabawki 30192000-1 Wyroby biurowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 37.52.00.00-9, 30.19.20.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Suwałki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133528,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7881,46
Oferta z najniższą ceną: 7881,46 / Oferta z najwyższą ceną: 8702,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133528,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2333,59
Oferta z najniższą ceną: 2333,59 / Oferta z najwyższą ceną: 3214,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Przebrodzie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133528,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8311,77
Oferta z najniższą ceną: 8311,77 / Oferta z najwyższą ceną: 10019,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część 6- dostawa pomocy dydaktycznych do Oddziału Przedszkolnego w Starym Folwarku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133528,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7219,48
Oferta z najniższą ceną: 7219,48 / Oferta z najwyższą ceną: 8198,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Część 11- dostawa mebli i wyposażenia pomieszczeniach do Oddziału Przedszkolnego w Poddubówku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133528,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4894,93
Oferta z najniższą ceną: 4894,93 / Oferta z najwyższą ceną: 6878,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków" - przetarg II
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 2"
- Dostawa oprogramowania oraz drona edukacyjnego
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.