Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-22
Leśnica: Przetarg nieograniczony na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu pod nazwą: Leśniczanie ku przyszłości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 416204 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty , ul. Nad Wodą 15, 47-150 Leśnica, woj. opolskie, tel. 0-77 4048315, faks 0-77 4048316.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu pod nazwą: Leśniczanie ku przyszłości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych (zajęć wyrównawczych, psychoedukacyjnych, logopedycznych, rewalidacyjnych, korekcyjno- kompensacyjnych, sportowych, muzyczno-tanecznych, teatralno-artystycznych oraz koła matematycznego i przyrodniczego), realizowanych w trzech szkołach podstawowych w Gminie Leśnica dla klas I - III w ramach projektu pod nazwą: Leśniczanie ku przyszłości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem głównym jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów, poprzez indywidualizację procesu dydaktyczno-wychowawczego w klasach I-III. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach zajęć dodatkowych. Prowadzenie zajęć dla dzieci z zaburzeniami umiejętności szkolnych poprzez poprawę umiejętności czytania oraz poprawę umiejętności zastosowania działań matematycznych przez uczestników. Zajęcia logopedyczne prowadzone dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy poprzez usprawnienie mowy. Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników, a także zajęcia dla uczniów uzdolnionych poprzez poprawę umiejętności wykorzystania wiedzy w praktyce. Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, które mają na celu wzrost samooceny uczestników. Prowadzenie zajęć mających na celu rozwijanie zainteresowań matematycznych, przyrodniczych, sportowych i artystycznych. 2. Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie maksymalnym do 24 czerwiec 2011 w grupie minimum 4 uczestników lub indywidualnie zajęcia logopedyczne i psychoedukacyjne, rewalidacyjne, korekcyjno -kompensacyjne), zgodnie z projektem. b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, list obecności) c) szczegółowe obowiązki ujęte zostały w zakresie obowiązków, stanowiącym załączniku do SIWZ, który będzie stanowić załącznik do umowy. Poniżej podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (adres szkoły) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych: Części od 1-15 miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA w LEŚNICY im. Obrońców Góry Chełmskiej ul Zdzieszowicka 23, 47-150 Leśnica. Część 1. Zajęcia wyrównawcze z edukacji polonistycznej - 40 godzin, Część 2. Zajęcia matematyczne - 20 godzin, Część 3. Zajęcia teatralno- artystyczne - 20 godzin, Część 4. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 60 godzin, Część 5. Zajęcia muzyczno - taneczne - 20 godzin, Część 6. Zajęcia przyrodnicze kl. I i II - 20 godzin. Część 7. Zajęcia przyrodnicze kl. III- 20 godzin, Część 8. Zajęcia sportowe - 20 godzin. Część 9. Zajęcia logopedyczne - 40 godzin, Część 10. Zajęcia matematyczne - 20 godzin, Część 11. Zajęcia sportowe - 20 godzin, Część 12. Gimnastyka korekcyjna kl. I - 40 godzin, Część 13. Gimnastyka korekcyjna kl. II - 40 godzin, Część 14. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - 40 godzin, Część 15. Zajęcia psychoedukacyjne - 20 godzin. Części od 16-26 miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA W ZALESIU ŚLASKIM im. JÓZEFA WILKOWSKIEGO ul. Dworcowa 4, 47-150 Leśnica. Część 16. Zajęcia wyrównawcze z edukacji polonistycznej - 40 godzin. Część 17. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 40 godzin, Część 18. Zajęcia matematyczne - 20 godzin. Część 19. Zajęcia logopedyczne - 20 godzin, Część 20. Zajęcia psychoedukacyjne - 20 godzin, Część 21. Gimnastyka korekcyjna - 40 godzin. Część 22. Zajęcia sportowe - 20 godzin. Część 23. Rewalidacja -20 godzin, Część 24. zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 40 - godzin, Część 25. Zajęcia teatralno- artystyczne - 20 godzin. Część 26. Zajęcia przyrodnicze - 20 godzin, Części od 27-37 miejsce wykonywania usługi - SZKOŁA PODSTAWOWA W RASZOWEJ ul. GÓRY ŚW. ANNY 91, 47-150 Leśnica. Część 27. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 40 godzin, Część 28. Zajęcia teatralno- artystyczne - 20 godzin, Część 29. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych kl. I - 20 godzin, Część 30. Zajęcia matematyczne - 20 godzin, Część 31. Zajęcia logopedyczne - 40 godzin, Część 32. Zajęcia psychoedukacyjne - 20 godzin, Część 33. Gimnastyka korekcyjna - 40 godzin, Część 34. Zajęcia sportowe - 20 godzin, Część 35. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych kl. II i III - 40 godzin, Część 36. Zajęcia muzyczno- taneczne - 20 godzin. Część 37. zajęcia przyrodnicze -20 godzin. 3. Zamówienie realizowane jest na potrzeby Projektu Leśniczanie ku przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych 4. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę brutto (brutto) - całość zamówienia wynosi 62400 zł Poniżej przedstawiono podział nr części, ilość godzin * stawka godzinowa = kwota zł brutto: Część 1. 40x60,00zł=2400,00zł; Część 2. 20x60,00zł=1200,00 zł; Część 3. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 4. 60x60,00zł=3600,00zł; Część 5. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 6. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 7. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 8. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 9. 40x60,00zł=2400,00zł; Część 10. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 11. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 12. 40x60,00zł=2400,00zł; Część 13. 40x60,00zł=2400,00zł; Część 14. 40x60,00zł=2400,00zł; Część 15. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 16. 40x60,00zł=2400,00zł; Część 17. 40x60,00zł=2400,00zł; Część 18. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 19. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 20. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 21. 40x60,00zł=2400,00zł; Część 22. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 23. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 24. 40x60,00zł=2400,00zł; Część 25. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 26. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 27. 40x60,00zł=2400,00zł; Część 28. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 29. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 30. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 31. 40x60,00zł=2400,00zł; Część 32. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 33. 40x60,00zł=2400,00zł; Część 34. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 35. 40x60,00zł=2400,00zł; Część 36. 20x60,00zł=1200,00zł; Część 37. 20x60,00zł=1200,00zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia, osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii, osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz przygotowanie z oligofrenopedagogiki, osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz kurs terapii pedagogicznej, osobą posiadającą wykształcenie wyższe z odpowiednim przygotowaniem pedagogicznym, wychowanie fizyczne z gimnastyką korekcyjną, edukacja wczesnoszkolna. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, wg załącznika 1 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 4 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego). 3. w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strona internetowa www.bip.lesnica.pl bezpłatnie, Specyfikację istotnych warunków zamówienia można również odebrać w Gminnym Zarządzie Oświaty ul. Nad Wodą 15, 47-150 Leśnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 11:30, miejsce: Gminny Zarząd Oświaty ul. Nad Wodą 15 47-150 Leśnica - pokój kierownika..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Leśniczanie ku przyszłości, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkolenia z warsztatami pn."Działania łagodzące skutki zmian klimatu pod kątem retencji wody opadowej i poprawy bilansu wodnego oraz regeneracji gleb w obszarach rolniczych"
- Świadczenie usług w zakresie: Część 1: usługa w zakresie organizacji 8 spotkań informacyjno - warsztatowych; Część 2: usługa informacyjno - edukacyjna, składająca się z III komponentów:...
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Cyberbezpieczna gmina Sypniewo
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - II ".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.